Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

@Chris: wat naar dat de vaccinaties bij jouw kindjes zo slecht zijn gevallen. Helaas zijn vooral jongetjes er erg gevoelig voor. Ik ben op Facebook lid van de groep Vaccinvrij en heb al een aantal zeer nare verhalen gelezen over kindjes met vaccinatieschade, tot overlijden aan toe. Verschrikkelijk. En het wordt altijd ontkend. Ik weet hoe het is als je als moeder met huilbaby zit, je bent dan makkelijk beïnvloedbaar. En toen wist je ook niet hoe slecht die spuiten waren, op dat moment dacht je dat je er goed aan deed. Het valt toch ook niet mee als er zoveel op je af komt. Ik heb me ook laten beïnvloeden op andere gebieden met mijn kindje, daar voel ik me ook nog rot over. Alleen aangaande vaccinaties had ik een zeer sterk gevoel dat ik dat niet moest doen, en na verder onderzoek bleek dit gevoel terecht.

Eten je kinderen al grotendeels volgens WAP-richtlijnen? De vetzuren voor de hersenen zijn bij hen extra van belang, maar dat weet je denk ik wel. Heb je ze al eens laten ontstoren? Dat kan ik je echt aanraden. Ik ken een goede therapeut, als je wilt kan ik je haar gegevens sturen. Zij is gister bij ons thuis geweest om het hele gezin te ontstoren (ook al is mijn dochter niet gevaccineerd, ze heeft toch last van mijn vaccins). Ik zou er voor gaan, je kunt je zoontjes daar een heel goed eind mee op weg helpen. Hoop dat je er iets aan hebt.

 
Angelas, In dat artikel wordt verwezen naar elektronische wapens. Wat is daar nou van waar? Iemand?

 
Doktoren kunnen geeneens de mazelen met het blote oog herkennen in het overgrote deel van de gevallen: http://zaplog.nl/zaplog/article/huisartsen_kunnen_mazelen_in_964_van_de_gevallen_niet_herkennen#rss

Citaten:
Quote:
Mazelenepidemie of self fulfilling prophecy?

Sinds 1994 mogen in Engeland doktoren niet meer zelfstandig vaststellen of iemand mazelen heeft. Waarom niet? Omdat, hoewel de doktoren zelf vonden dat ze mazelen vanaf een kilometer afstand konden herkennen, uit nadere laboratorium-analyse bleek dat ze het slechts 3.7% van de keren bij het rechte eind hadden.

Vergelijkbare statistieken duiken overal op waar men overschakelt van een puur klinische diagnose, naar een klinische diagnose + laboratoriumtest. Hoe dat kan? Wel, de klinische ziekte die we al sinds mensenheugenis kennen als mazelen is kennelijk voor een getrainde dokter niet te onderscheiden van infecties met relatief nieuw ontdekte microben als parvovirus B19, groep A streptococcus, menselijk herpesvirus type 6, enterovirus, adenovirus en groep C streptococcus.

Oftewel, in maar een heel klein gedeelte van de gevallen van mazelen gaat het ook echt om mazelen.


Quote:
- als je gevaccineerd bent zal de dokter geen mazelen vermoeden, zal er geen serologische test plaats vinden en zul je niet de boeken in gaan als mazelen-geval

- als je ongevaccineerd bent, maar er is geen uitbraak kun je getest worden

- als je ongevaccineerd bent, en er is een uitbraak, dan hoef je niet getest te worden, dan is het mazelen via diagnose-op-het-oog.

Door deze kringredenering zal mazelen in de regel hoofdzakelijk vastgesteld worden bij ongevaccineerden. Lekker amateuristisch. Oftewel, ook de huidige mazelen-uitbraak in de Bible belt is waarschijnlijk het gevolg van de richtlijnen voor diagnostiek. Als de ervaringen met serologische tests uit andere landen kloppen - en waarom zouden ze niet kloppen - dan heeft het merendeel van die Bible belt kinderen helemaal geen mazelen, maar een hier op lijkende ziekte. De enige manier om hier uitsluitsel over te krijgen is om van heel Nederland alle gevallen van mazelen en op mazelen lijkende ziektes alsnog serologisch te testen. Mocht blijken dat de gemelde gevallen van binnen de Bible belt voornamelijk positief testen op mazelen, en de gevallen van buiten de Bible belt voornamelijk niet, dan zou dat in de wereld een unicum zijn, en een eerste aanwijzing dat het mazelen-vaccin misschien werkt. Tot die tijd is het volkomen onzinnig om in te enten tegen mazelen.


 
Ik ben tegen vaccineren. Op dit moment ben ik huiverig voor de mazelen/ rode hond. Mijn man wil onze zoon wel graag vaccineren. Ik niet, maar angst voor de ziektes begint de overhand te nemen. Ik heb niemand in mijn omgeving waarmee ik hier over kan praten zonder dat diegene zegt dat we maar beter kunnen vaccineren. En angst en stress zijn slechte raadgevers....

Ik weet zeker dat als we vaccineren en mijn zoontje houdt er iets aan over, ik dat mijn man nooit kan vergeven....Ik denk dat het omgekeerd net zo is....Wat een dilemma. Iemand tips hoe ik hier samen met mijn man uit kan komen?

 
Kamama, ik heb geen tips, maar ik vind het heel lastig voor je.

Mensen zijn maar moeilijk te overtuigen met kennis, dus daar heb je pas iets aan als iemand ergens voor open staat.

Veel sterkte voor je, het gaat wel over de gezondheid van je zoontje.

 
Ja, lees je in. Er staan voldoende goede linken op dit forum. Google anders eens op vaccinatieschade, vaccinvrij, vaccinatie en oplosstoffen, etc.

Een Australische onderzoekster vond bij toeval bij ieder gevaccineerd kind, na de vaccinatie hersentoevallen.

De RIVM en hun hogere achterban geven geen zak om jouw kind. De vaccinaties zijn een doelbewuste campagne om de hersenen van mensen te verzwakken, om ze zo beter controleerbaar te maken. Het is allemaal te vinden op internet en op dit forum. Aan alle kanten worden we gemanipuleerd en bang gemaakt om toch maar vooral giftige stoffen in te laten spuiten.

Kennis is macht.

 
Misschien nog handig om te vermelden dat hij 1x gevaccineerd is en daarna is gestopt met ademen..

Mijn man en ik hebben beiden onze argumenten en die kunnen we beiden ombuigen...dus ook daar komen we niet verder mee.

 
Quote:
Een Australische onderzoekster vond bij toeval bij ieder gevaccineerd kind, na de vaccinatie hersentoevallen.


Ja dit is Viera Scheibner http://en.wikipedia.org/wiki/Viera_Scheibner

Zij is degene waar Desiree Rover goed bevriend mee is.

 
Naief, ik heb al alles gelezen rondom vaccinaties wat los en vast zit. Ik weet waarom ik het niet wil en ik heb zelf gezien wat het kan doen..

Maar mijn man wil dat soort dingen niet lezen en is niet overtuigd van het kwaad van vaccinaties....Zelfs niet als zijn eigen zoon er bijna dood aan is gegaan. Ik snap er werkelijk niks van.. :cry:

 
Dat het RIVM en het Lareb geen zak om mijn kind geven weet ik al lang. Ik heb de reactie van mijn zoontje gemeld en er werd bij hoog en laag beweerd dat het niet van de vaccinaties kon komen, dat was gewoon toeval. Mijn zoontje had vast iets anders onder de leden... 8O

 
Ik vind het heel erg voor je Kamama.

Wat mij betreft is je man in dit opzicht niet te redden tenzij er een wonder gebeurt.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Maar het blijft lastig voor de farmaceutische industrie dat ouders nu nog iets te zeggen hebben over hun kinderen.

De tendens is dat men kinderen gaat vaccineren op scholen zonder medeweten van de ouders.

Dat gebeurt al in de Verenigde Staten.

 
Mijn 1 reactie was nadat ik mij begon in te lezen, dat ik stopte met te laten vaccineren, dus dat als mijn man het wou hij zelf naar het consultatiebureau moest. Mijn 2e reactie was, dat het sowieso niet ging/gaat gebeuren.

Nu is mijn man op dit punt volgzaam, dus geen discussie. :wink:

Het enige is dat je hem kan vragen te gaan lezen. Vaccinvrij is een heel lang verhaal, maar ik denk wel heel erg geschikt voor een man om te lezen. De oplosstoffen zeggen mij ook al genoeg. En in het belang van je kind je been stijfhouden. Ik hoop voor dat hij zich erbij neer kan leggen of het licht gaat zien.

 
Nouja..tot nu toe is hij dus niet verder gevaccineerd. We hadden afgesproken er na zijn eerste verjaardag op terug te komen. Toen bedacht dat we geen BMR zouden geven, maar toen kwam de uitbraak. Dat plaatst het blijkbaar ineens in een ander perspectief.

 
Kamama, ik kan hier niet linken maar Lees ff de laatste 3 artikelen op www.zaplog.nl , ff zoekfunctie gebruiken op mazelen.

 
@ Kamama:
Quote:
toen kwam de uitbraak.


Nou ja er kwam berichtgeving over een uitbraak die ook nog suggerereert dat deze zich alleen beperkt tot de biblebelt.

 
Mijn man wordt bang gemaakt door zijn familie. We hebben een arts in de familie en die is niet te beroerd om te vertellen hoe ernstig de gevolgen zijn. Ik kon zelf niet naar de 14 maanden afspraak en ik was als de dood dat hij hem toch zou laten vaccineren... 8O gelukkig niet gedaan, maar als ik zou zeggen dat hij dan maar zelf naar het CB moet gaan zou hij dat doen.

 
Mijn beide kinderen zijn ontstoort voor de BMR, de rest hoefde niet.

Gezien de heftige reactie op de 1e vaccinatie, lijkt het mij zeer gevaarlijk om nog een poging te wagen.

 
Ik zou zelf altijd naar de afspraken toegaan en niet je man laten gaan. Je kunt ze heel makkelijk verzetten. Hoe controle over je kind!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan