Simmentaler
New member
@Chris: wat naar dat de vaccinaties bij jouw kindjes zo slecht zijn gevallen. Helaas zijn vooral jongetjes er erg gevoelig voor. Ik ben op Facebook lid van de groep Vaccinvrij en heb al een aantal zeer nare verhalen gelezen over kindjes met vaccinatieschade, tot overlijden aan toe. Verschrikkelijk. En het wordt altijd ontkend. Ik weet hoe het is als je als moeder met huilbaby zit, je bent dan makkelijk beïnvloedbaar. En toen wist je ook niet hoe slecht die spuiten waren, op dat moment dacht je dat je er goed aan deed. Het valt toch ook niet mee als er zoveel op je af komt. Ik heb me ook laten beïnvloeden op andere gebieden met mijn kindje, daar voel ik me ook nog rot over. Alleen aangaande vaccinaties had ik een zeer sterk gevoel dat ik dat niet moest doen, en na verder onderzoek bleek dit gevoel terecht.
Eten je kinderen al grotendeels volgens WAP-richtlijnen? De vetzuren voor de hersenen zijn bij hen extra van belang, maar dat weet je denk ik wel. Heb je ze al eens laten ontstoren? Dat kan ik je echt aanraden. Ik ken een goede therapeut, als je wilt kan ik je haar gegevens sturen. Zij is gister bij ons thuis geweest om het hele gezin te ontstoren (ook al is mijn dochter niet gevaccineerd, ze heeft toch last van mijn vaccins). Ik zou er voor gaan, je kunt je zoontjes daar een heel goed eind mee op weg helpen. Hoop dat je er iets aan hebt.
Eten je kinderen al grotendeels volgens WAP-richtlijnen? De vetzuren voor de hersenen zijn bij hen extra van belang, maar dat weet je denk ik wel. Heb je ze al eens laten ontstoren? Dat kan ik je echt aanraden. Ik ken een goede therapeut, als je wilt kan ik je haar gegevens sturen. Zij is gister bij ons thuis geweest om het hele gezin te ontstoren (ook al is mijn dochter niet gevaccineerd, ze heeft toch last van mijn vaccins). Ik zou er voor gaan, je kunt je zoontjes daar een heel goed eind mee op weg helpen. Hoop dat je er iets aan hebt.