Hi,
Ik had me vanmorgen verheugd op het maken van kefir! Rauwe melk bij Boer gekocht en toen naar de Natuurwinkel in Arnhem. Maar helaas.....geen KEFIRKORRELS. Daarom mijn VRAAG '"wie kan/wil mij een plantje bezorgen? Ofwel een link sturen van een betrouwbare site waar ik ze kan bestellen?" Ook hadden ze geen beestenbottenbouillon en geen billingtonsuiker, heeft iemand daar ook een tip voor?
Wel heb ik vandaag Hans van Freenature aan de lijn gehad, volgende week kan ik vlees bestellen en halen. Wel een avontuur, jeetje zeg...
Poekie,
Ik wil je graag complimenteren betreffende je site. Echt mooi, informatief, overzichtelijk en warm. Ook je manier van antwoorden, die ik ook lees bij anderen zijn heel prettig en warm. Fijn om te lezen. Mede daarom is het lezen op dit forum zo plezierig (en nog steeds verslavend), Jaja.
Ik wilde graag de lezingen op je site van Mike beluisteren, het donwloaden ging goed, maar het geluid is minimaal, ik heb alles op hoog staan maar ik moet met mijn hoofd in de laptop om iets te kunnen verstaan. Weet jij, of iemand anders hoe ik dat kan oplossen? En het zou ook fijn zijn als ik ze offline kan beluisteren, is dat mogelijk?
TIP; Ken/nen je/jullie het boekje van Corinne Gouget 'Wat zit er in uw eten?' vertaald door Will Jansen. Superhandig zakformaat om te raadplegen waar nodig.
Miek.