Hoi,
Dat was ff balen vanmorgen, ik had mijn post geschreven en wilde in de laatste regel op een andere pagina iets opzoeken en…..floep alles weg en ook mijn tijd was op :mrgreen:…..maar goed jullie zijn gelukkig heel geduldig en ik heb geleerd dat ff ergens spieken niet kan… dus, here I a’m again.
Sinds een week ben ik aan de rauwe melk kaas boter en yoghurt en wat me opvalt is, dat ik veeel BETER SLAAP dat is toch ook een hele mooie pré. Herkent iemand dit?
Echter mijn OBSTIPATIE reageert nog niet zo op de rauwe zuivel, maar met een flush van keltisch zeezout gaat het wel iets beter. Ik schrijf ‘iets’ omdat ik na de 1ste x niks, de 2de x wat meer, ik nu de 3de x een dubbele dosis zout heb gebruikt en ja hoor…’ik kon tevreden in de wc-pot kijken’ BIG SMILE !!
Nu is mijn ….VRAAG…. :?: aan de ervaringsdeskundigen of het zinvol is om naast de flush ook oxypowder of mogelijk H202 te gebruiken om de darmen weer opgang te krijgen en te reinigen. Dat vraag ik met name vanwege de zuurstof die dan meteen de darmwand zuivert/reinigt zo heb ik begrepen. In deze gaat mijn voorkeur uit naar oxypowder omdat ik over H202 hier en daar bedenkingen lees. Zelf heb ik het idee dat ik mogelijk eerst alleen de flush kan doen (3x in de week, vaker is lastig i.v.m. mijn werk). Maar ja, ik wil het graag goed aanpakken, vandaar dat ik toch mijn vraag hier neerleg. Een andere bedenking is dat ik al aardig wat supplementen gebruik, zo ben ik dus lekker aan het twijfelkonten.
Wie o wie heeft een goede suggestie? :?:
Ik zal mijn lijstje supplementen hierbij zetten:
1x dgs Multi vitaminen van Plantina. vit D3 (1 dr. pdg , want mijn bloedwaarde gaf aan dat ik hier hoog in zit, teveel is ook niet goed.) 2x dgs Vit C van AOV 1x dgs Vit K2 MK-7 van Smeet&Graas (veel GOEDKOPER dan elders, 90 capsules voor 21,95)
1x dgs. Osteocomplex 1006 van AOV (voor mijn botten i.v.m. osteoporose.) ’s avonds 2 capsules Calsiumcitraat van Natures Way en voor het slapen gaan half thl magnesiumcitraat van Ron F. Een paar maand Ginkgo Biloba gebruikt, maar daar stop ik nu mee.
En de laatste is Ribes Nigrum Kiemplant i.v.m mijn allergie voor huismijt.
En.. weer veeeel dank voor de aandacht. :!:
Miek.