ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu heb contact gehad met de mensen die de supplementen zoals ala leveren en zei vertelde mij dat de levering wel 4a5weken kon duren !?

Waarbij ik men wenkbrauwen frons ...want normaal is het 2weken .raar


Sharro
 
Dat zou natuurlijk wel kunnen ...maar waarom ze dat dan niet ...

Want op hun site staat deze nog altijd vermeld hoor .


Sharro
 
Zou ik dan het nog even afwachten ? ... Of een tweede keer bestellen .

Nu zit ik even met een dilemma pffff men excuses dat ik dit herhaal maar het zei zo .

Men supplementen neem ik nog en zijn positief wat me toch blij maakt maar



Heb het men vriend nog eens rustig uitgelegd maar tevergeefs Hij geloofd me niet ...wat het allemaal niet gemakkelijk maakt hoor .


Sharro
 
Dit wou ik toch even zeggen heb gisteren een mail gekregen met de vraag of ik men supplementen gekregen heb 1en3mg ala ...maar nee heb deze niet gekregen waarop mr zei dat het vandaag zeker werd verstuurd .

Ik zie er naar uit
 
Ook hier konden we een tijdje niet reageren. Er is heel wat in dit topic gebeurd, zie ik. Goed dat er ook andere mensen gereageerd hebben. Soms moet je een andere koers gaan varen waardoor er hele waardevolle inzichten en ervaringen komen !

Even enkele antwoorden op onbeantwoorde vragen.

Bij I-herb is het in België zodanig dat je bij het bereiken van een bepaald bedrag van de bestelling invoerrechten dient te betalen. Je kan dit omzeilen door kleinere bestellingen te doen of binnen de EU te bestellen.
Bestelbedrag

Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft

Medicijnen bieden bij een niet optimale bijnierwerking vaak niet de oplossing.

Met betrekking tot de bijnieren en schildklier kan je ook nog beroep doen op gemmotherapie van Herbalgem te weten Ribes Nigrum (= zwarte bes) en Berk. Zwarte bes werkt op de bijnierschors en ontgift. Het is een doeltreffend middel om het lichaam te ontgiften van medicijnen. Berk ontgift ook en werkt tevens bij een te trage schildklier.
http://www.naturafoundation.nl/monografie/Ribes_nigrum_bessen.html
http://deelbewust.com/de-kracht-van-zwarte-bes/
https://www.santi-shop.eu/nl/p781-Zwarte-Bes-moedermaceraat-bio-Herbalgem.html
 
Dag Viviane .ik heb al 3x besteld i herb en de levering word dan gedaan door DHL en moet altijd douanekosten betalen ik denk niet dat we deze kunnen vermijden .

Oh ...ik ben al heel blij hoe ik me voel nu en verdraag alles goed wat me zeer blij maakt

Ik neem nu 10 vit c

3 zinkpicolinaat
3vit e

Magnesium
 
Bij DHL betaal je meestal tot € 75,-- alleen de BTW en daarboven ook administratiekosten wat al gauw neerkomt op zo'n € 15,00.
 
Nu heb ik eindelijk men supplementen ala gekregen 1mg en 3mg wat ben ik blij


Heb contact gehad met DHL en moet nog 25€ douaneposten betalen .


Sharro
 
Ben vandaag begonnen met men ala 1 Mg en voel het wel aan men ogen wat wel positief vind...maar had er misschien wel een beetje meer van verwacht


Dat zal wel komen als ik de dosis verhoog

Sharro
 
Nu wou ik nog even iets vragen en hoop dat iemand dit weet ...nu ik begonnen ben met ontgiften heb ik toch precies de indruk dat ik snel

Ween ...kan dit verband hebben ?

Sharro
 
Alles kan. Neem je voldoende vitamine C, E, zink en magnesium?
Ik neem bijv. bij elke ALA dosis 1 gram vitamine C.
Heb je minimaal zo'n 64 uur gecheleerd om de 3 uur?

Als je klachten hebt, moet je de ALA dosis sowieso niet verhogen. 3 ronden vrijwel klachtenvrij, dan pas verhogen.

Mark
 
Ja hoor ,ik neem bij elke ala men vit c pil erbij en de rest verdeel ik over de dag ook vit. E 3 per dag en magnesium

En neem ala om de 3 uur wat zeker goed voelde

Sharro
 
Nu wou ik nog even iets vragen en hoop dat iemand dit weet …nu ik begonnen ben met ontgiften heb ik toch precies de indruk dat ik snel Ween …kan dit verband hebben ?

Sharro,
Ik heb nog nooit zoveel gehuild als de afgelopen jaren door het ontgiften. Als ik er voor zorg dat ik niet ontgift huil ik ook niet. Sommige kruiden/voeding die ontgiften stimuleren werken bij mij nog eens extra op mijn gevoel waardoor ik nog meer moet huilen.
Ik denk zelf dat het een onvermogen is van je lichaam (bij mij met name de lever) om de gifstoffen snel op te ruimen. Het duurt bij mij vaak te lang om de gifstoffen weg te werken. Daarom minder snel ontgiften als je er veel last van hebt. Veel vitamine C helpt bij mij wel.

Succes


 
Dank u gif vrij ...ik neem al 10 pillen vitamine c moet ik er dan nog meer nemen lijkt toch genoeg 10 pillen .

Maar nu vroeg ik me af of mangaan te nemen soms ook een optie zou zijn ?


Sharro

Hoeveel neem jij dan vitamine c ?
 
Hoi Sharro,
10 pillen Vitamine C lijkt me ook wel genoeg. Ik nam er dan 6 of 9 van 1000 mg per dag.
Maar ik deed geen protocol om te ontgiften van kwik/amalgaan.

Mangaan, geen idee of dat werkt.

De beste optie is minder snel ontgiften als je er teveel last van heb, en anders veel huilen.
Sterkte.
 
Ik begin morgen om 7 uur smorgens terug en dat gaat goed met als aanvulling 10 vit c vit e 3 maal en zink 3 maal en magnesium natuurlijk

Lmaar. Ben de juiste dosis kwijt


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan