Sorry Sharro, maar ik kan er maar met moeite wijs uit worden. Je springt van de hak op de tak en als ik het zo lees doe je dat ook met alle maatregelen.
Wat bevalt er niet aan inname van dierlijke voeding? Wat voelt er niet goed aan?
Volgens mij ben je nu in korte tijd van alles aan het uitproberen en aan het veranderen. Denk er wel om dat je lichaam aan dingen moet wennen en dat je moet leren luisteren naar wat je lichaam vertelt. Je kan echter niet luisteren naar een brei van signalen. Je wil volgens mij teveel tegelijk. Verander eerst eens je voedingspatroon zoals
hierboven geadviseerd naar het AIP dieet.
Als je 1 ding verandert dan kan je achterhalen wat dit met je doet. Dat kan je dan beter wel even 2 weken de tijd geven. Jij verandert nu een heleboel tegelijk en dan heb je geen overzicht meer wat er nu wel of niet goed voor jou is. Want let op: er is een verschil in wat iedereen als "goed' bestempeld en wat "goed
voor jou" is. Dat werkt bij iedereen zo. Er zijn bepaalde richtlijnen wat iedereen goed is en verder vergt het dan een finetuning voor de persoon zelf. Maar jij bent al dusdanig ziek dat het nog meer finetunen is. Vandaar ook het advies om naar een therapeut te gaan. De kosten zijn overal wel zo'n beetje gelijk, maar het vinden van iemand waar je een klik mee hebt en die je daadwerkelijk kan helpen is inderdaad moeilijker.
Het lijkt mij zaak niet teveel ineens te gaan suppleren. Eerst komt goede voeding, en volgens mij heb je dat nog niet in orde. Daarna kan je gaan suppleren. Vitamine B12 en magnesium zijn wat mij betreft de uitzondering hierop.
De tandarts heb je dus in de planning. Die komt vanzelf weer terug van vakantie en dan kan je daarmee aan de slag.
Een Mirena spiraal geeft hormonen af dus het lijkt me zaak dat je deze laat verwijderen. De andere materialen waar de spiraal van gemaakt is zullen ook niet gunstig zijn. Tevens is het een ding wat in je lichaam geplaatst is wat nooit fijn is voor je lijf.
Probeer ook wat rust te vinden want je schrijft heel onrustig en verward.