ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Heb de medicatie bij mij het is mercuclean van metagenic en daar zou ik er 2van moeten nemen ?

Is dit goed ?

Sharro
 
Glascarbonaat ken ik niet als vulling, dus kan ik niets over zeggen.

Mercuclean bevat veel ingrediënten, wat het lastig maakt om te bepalen welk ingrediënt(en) de boosdoener is als je klachten krijgt ervan.
NAC kan goed helpen om glutathione aan te maken (lever-ondersteuning), maar het is wel een thiol (zwavel), dus je moet kijken of je er op het ogenblik tegen kan.

Oftewel ik zou eerst eens kijken wat 1x Mercuclean met je doet.

Mark
 
dank u voor jullie bijdrage

maar nu wou ik nog even iets zeggen waar ik zeker niet tevreden over ben .
bij het naar huis rijden na het bezoek bij de tandarts voelde ik iets in men mond

was dit toch wel een stukje amaalgaam !! ? was niet blij hoor heb het direckt kunnen uitspuwen ... denk toch dat ik niet terugga .
 
nu heb ik gevraagt aan het ziekenhuis of er daar geen tandarts zit die dit zorgvuldig doet ?

wil nog iets zeggen ...men mond kon ik daar ook niet spoelen .heel raar en nog nooit meegemaakt hoor

sharro
 
Sorry Viviane


Wil deze tandarts met naam en woonplaats zeker geven maar ik denk dat dit geen optie is.

Op zoek naar een andere ?heb het nu gevraagt aan een ziekenhuis .

Nu was ik zo blij ... En nu dit pfff
 
dag mark

ik ga die mercuclaen van metagenics niet proberen ...want ik denk dat er veel troep inzit ?
zou graag de vitamine E hebben die u hebt maar het is een engelse site .
en wil niets verkeerd doen .

sharro
 
Dag Sharro,

Ik ken niet alle ingrediënten die er inzitten, maar als je het niet gaat nemen, zorg er dan wel voor dat je genoeg vitamine C en E, zink en magnesium tot je neemt.

Ken je niet iemand die goed Engels kan lezen en de bestelling bij iHerb voor je kan doen?

Mark
 
dank u mark

nee ken niemand ... ja men vriend maar is er nu niet .
magnesiumcitraat neem ik en vit.c ook en levertraan ook 2 x per dag

de E moet ik nog hebben en de zink ook maar deze kan ik hier bestellen dacht ik van
natures way he en de selenium ook ...maar is de 200 goed ?

heb het topic gevonden want raad je me tandarts PIETER PIOS aan ...

sharro
 
@ Sharro

Alle begrip hiervoor.

Voor mijn dochtertje zijn we inderdaad op zoek naar een bio-tandarts in onze omgeving die goed met kinderen overweg kan. In Zeeuws-Vlaanderen blijken er geen bio-tandartsen te zitten. André bevestigde dit vorige week nog.

Wij gaan in de loop van volgende week luisteren bij tandarts die ca. 1/2 uur van ons vandaan zit.

 
dag mark

ik kan bij topvitamins de vit. E van mercola bestellen
en van douglas laboratoria ?

zijn deze een optie mark ?

dank u
 
Dank u mark

Dan bestel ik deze daar ...maar hebben ze daar misschien alles zink selenium ...vit .c hebben ze ook bij ergomax kan dit ?


Sharro.
 
dag mark


heb gezien dat ze zink ook hebben van douglas bij topvitamins is deze ook goed

dan kan ik alles op 1 adres bestellen .


sharro
 
Dank u mark voor u hulp ... De vitamine c zijn wel wat duurder .


Viviane.


Is de bio tandarts soms van Brugge ?


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.090
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan