Sharro, ik begrijp dat je niet helemaal helder bent, mogelijk door de kwik, maar je kan de dingen die geschreven zijn toch teruglezen en opschrijven? Ik heb al 2x over zink en selenium geschreven, waaronder dat selenium van Nature's Way een goede optie is.
Van de levertraan neem ik ruim een theelepel per dag.
Magnesium heb je denk ik een flink tekort aan, zeker als je dat nog niet aanvulde. Inname van magnesiumcitraat kun je opvoeren totdat je er diarree van krijgt. Ik neem 3x daags zo'n 180 mg per keer, dus 3 x 180 mg.
Daarnaast spray ik 's ochtends magnesiumsulfaat (kan ook magnesiumchloride zijn) op m'n lichaam en neem ik 1x per week een voetenbad ermee. Werkt ook heel goed.
Mark
Van de levertraan neem ik ruim een theelepel per dag.
Magnesium heb je denk ik een flink tekort aan, zeker als je dat nog niet aanvulde. Inname van magnesiumcitraat kun je opvoeren totdat je er diarree van krijgt. Ik neem 3x daags zo'n 180 mg per keer, dus 3 x 180 mg.
Daarnaast spray ik 's ochtends magnesiumsulfaat (kan ook magnesiumchloride zijn) op m'n lichaam en neem ik 1x per week een voetenbad ermee. Werkt ook heel goed.
Mark