ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Wat is het advies van die mensen dan? Ze zien jou toch ook al lange tijd met klachten rondlopen?

Je had toch een vriendin die je wel steunde? Als zij wel een beetje Engels kan lezen, dan kan zij je misschien helpen met het bestellen van die haartest als je dat wil.

Mark
 
Lieve Sharro,

Alle respect voor het pad dat je momenteel bewandelt. Om de reden dat ik zelf in Vlaanderen woonachtig ben, vind ik het verhaal dat je neerzet zo helder te volgen en goed herkenbaar. De medische wetenschap kan niet iedereen passend helpen en dan is het logisch dat je verder gaat zoeken.

Laat je vooral niets wijsmaken door kortzichtige mensen die oogkleppen op hebben. Vandaar dat wij uiteindelijk uitgekomen zijn bij de integrale geneeskunde en natuurgeneeskunde.

Het is niet mijn bedoeling om olie op het vuur te doen, maar deze link is heel treffend. Nu maar hopen dat je vriend zijn ogen open gaan !
http://www.wanttoknow.nl topic gezondheid topic gif-in-je-mond/
 
Hier nog iets wat veelzeggend is en in de gerenommeerde krant de Standaard verscheen en genoemd wordt op de site van Dos en Bertie Winkel.

Persbericht 2
KWART BABY’S HEEFT TE VEEL KWIK IN LICHAAM
vrijdag, 1 februari, 2013

Belgen hebben behoorlijk veel kwik in hun lichaam, blijkt uit Europees onderzoek.
Onderzoek in zeventien Europese landen op basis van haarstalen bij moeders en hun jonge kinderen besluit dat ongeveer 1.886.000 kinderen in Europa bij hun geboorte blootgesteld zijn aan te veel kwik (meer dan de veiligheidsgrens van 0,58 microgram kwik per gram haar).

Nederland heeft niet aan het onderzoek meegedaan.

Ongeveer 200.000 kinderen hebben meer dan 2,5 microgram kwik per gram haar. Die waarde beschouwt de Wereldgezondheidsorganisatie (WGO) als het absolute maximum en gevaarlijk.
‘In België hebben we de haarstalen van 129 moeders en hun kinderen geanalyseerd, een betrouwbare steekproef in de groep van vruchtbare vrouwen tussen 18 en 45 jaar’, zegt Gudrun Koppen, onderzoekster bij het Vlaams Instituut voor Technologisch Onderzoek (Vito). ‘28 procent van de kinderen had meer kwik in het lichaam dan veilig is.’

Moeders geven het giftige kwik al tijdens de zwangerschap door, via het navelstrengbloed.

Ook de Belgen doen het niet goed’, zegt Koppen. ‘Wij hebben beduidend meer kwik in ons bloed dan gemiddeld in Europa.’ Lager IQ
Is dat erg? Ja, kwik kan de ontwikkeling van kinderen remmen en tot ontwikkelingsstoornissen leiden. Bij heel grote hoeveelheden is de kans op een lager IQ groot.

Hier ben ik er stellig van overtuigd dat dit voor een deel toe te schrijven valt aan aanwezigheid van amalgaanvullingen bij de moeder en een mindere B-12 opname die hiermee samenhangt.

Valt terug te vinden onder
Bron: De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130131_00453216 )
 
* marc ik heb 1 koppel bevriend maar deze hebben een horecazaak en wil ddie nie teveel lasttigvallen. maar heb iemand gevonden nu...en dokter die het kan doen via een labo super he

 
Ik denk dat Vivianne deze link bedoelde in haar voorlaatste bericht:
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/gif-in-je-mond/

Mark
 
dag marc

dit is wel intressant en tegelijk zoals het moet maar belgie is daar niet zo goed in .
ik ben de dupe en nu moet ik het bekopen met alle gevolgen .

zie het even niet meer zitten ...pfff

sharro
 
ik heb 1 koppel bevriend maar deze hebben een horecazaak en wil ddie nie teveel lasttigvallen. maar heb iemand gevonden nu…en dokter die het kan doen via een labo super he

Het ding is dat die 'tel-regels' waar ik het over had toepasbaar zijn op bepaalde haartesten, zoals degene die ik noemde. Dus als die dokter een haartest in z'n lab kan doen, wordt er waarschijnlijk alleen naar de directe kwikwaarden in het haar gekeken, wat overeenkomt met een bloedtest.
Die kwikwaarde kan zelfs laag zijn als het voornamelijk in je organen zit (was bij mij het geval) en niet in je bloed. En dat heeft dus niet zoveel zin.

Hier is mijn haartest van vorig jaar:

hairtest1%20%28public%29.pdf


Je ziet dat mercury (kwik) een lage waarde heeft, omdat het vrijwel niet meer in m'n bloed zat, maar wel in m'n organen. Dit komt ook omdat de amalgaam al even verwijderd was voordat ik de haartest deed.

De waardes van de mineralen die je in het onderste gedeelte ziet staan geven een verstoord mineralentransport aan (wat te bepalen is met de counting rules) en dat duidt op kwikvergiftiging.

Dus ik zou voor de haartest gaan die ik je noemde (die gaat naar hetzelfde lab als die van mij).

Mark
 
@ Mark

Was inderdaad de link die ik bedoelde, echter deze vallen bij mij niet te openen vandaar dat ik het deze keer in woorden gemeld heb.
 
Heb een afspraak op 4mei te aalter dan gaat het vergif uit men mond

Dat heel men leven heeft bepaald en waarbij ik nu zoveel verdriet heb .

En probeer er toch het beste van te maken .

Sharro
 
ik heb het hem nog eens vriendelijk verteld ...dat amalgaam de reden kan zijn van men ziekte en of hij meer achter mij zou willen staan aub ...

en zei me dat ik ziekelijk was spijtig ... ik heb dat ook amalgaam zei hij dan en heb niets.

sharro
 
Dat is hetzelfde als dat een verstokte roker zou zeggen tegen iemand met longkanker: "stel je niet aan joh, ik rook al 40 jaar en heb niets"

Alsof dat dan zegt dat roken niet ongezond is.

Ik weet niet of je hem dat wanttoknow artikel hebt laten lezen, maar veel duidelijker kun je het hem niet maken.

Je hebt het geprobeerd in ieder geval. En weer doorrrr!

Mark
 
Ik heb het zo vriendelijk mogelijk proberen zeggen ... En zei direct stop met die onzin tja dan val je precies en dat komt hard aan en doet pijn.

Als ik de verhalen lees van mensen op www.amaalgaam.be dan denk ik. ...hoe hebben ze deze vullingen toch durven te gebruiken ?


Sharro
 
Dag Sharro,

Jammer dat hij nog altijd niet door heeft dat amalgaan heel wat gezondheidsproblemen met zich kan meebrengen.

In de Scandinavische landen (waar ze veel progressiever dan in Vlaanderen zijn) werden ze reeds afgeschaft. Je moet trouwens eens zien hoe de toen verantwoordelijke minister van de PS met een goed geformuleerde vraag van een kamerlid in 2009 omging,... Het antwoord is niet echt steekhoudend.
http://www.senate.be/www/?LANG=nl&LEG=4&MIval=/Vragen/SchriftelijkeVraag&NR=3809


 
Dank u Viviane

Ik weet dat wel en heb er genoeg over gelezen en moest ik weten wattig nu weet ...maar

Nu had ik graag een arts of natuurarts die me kan opvolgen ?

Kan u me soms helpen Viviane?


Sharro
 
Dag Sharro,

Hier even aan het oriënteren geweest en ik ben in jouw geval voorstander van integraal arts die natuurgeneeskunde en ook chelatie kan toepassen.

Er blijkt in Schoten een arts te zitten die dit doet. In dit geval zou je kunnen contact opnemen met de praktijk om te achterhalen of ze je verder op weg kan helpen en wat er van de behandelingen vergoed wordt.
http://www.praktijkdrvanderschueren.be/

 
Dank u Viviane


Er zitten precies verschillende dokters ? Toch


Wou nog even iets zeggen neem geen zink niet meer ...maar heb nu pijn in men bovenbeenspieren wat ik nooit gehad heb

Te hevig denk ik ..wat kan ik doen nu ?

Sharro
 
Hier heb ik gelezen dat er inderdaad 2 dokters in deze praktijk werken.

Met betrekking tot de chelatie heb ik hier even verder gezocht en ik denk dat dit in jouw geval een hele verstandige optie is. Hier meer uitleg over de werkwijze van ACAM welke op een Nederlandse site terug te vinden valt.
http://orthokliniek.nl/behandelmethoden/chelatietherapie-en-detox-zware-metalen/

De spierpijn kan duiden op een verstoord evenwicht tussen de verschillende fases van ontgifting zoals door Lucas Flamend beschreven. Hij pleit voor professionele begeleiding in dit proces. Meer hierover zie link
http://www.de-poort.be/cgi-bin/Pagina.pl?id=103

Ribes nigrum uit gemmotherapie werkt ontstekingsremmend voor zowel spieren, pezen als gewrichten. Jeneverbes ondersteunt het ontgiftingsproces.
Meer over de jeneverbes zie volgende link
http://www.santi-shop.eu/nl/p795-Jeneverbes-moedermaceraat-bio-Herbalgem.html
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.209
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan