ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

dag viviane marc en andere


ik denk dat ik een dokter gevonden heb dr proesmans kijk je even mee met mij en geef jullie bevinden aub ?

viviane wil je nog even de link geven van dr in mortsel aub ?!

dank u
sharro
 
Dag Sharro,

Hier de site van Dr. Proesmans bekeken en hij wordt inderdaad op amalgaan.be genoemd.
Mij valt wel op dat hij in combinatie met de ACAM vooral inzet op orthomoleculaire geneeskunde en geen natuurgeneeskunde toepast.

Volgens mij is hij heel kundig in het behandelen van mensen met kanker, echter hij is heel terughoudend in zijn communicatie over het behandelen van mensen met MS.

Zoals aangegeven ben ik meer voorstander van fytotherapie naast voeding om de reden dat dit geen onnodige bijwerkingen heeft. In jouw geval zou ik de dokter in Schoten (en niet in Mortsel) Evelyne Vanderschueren vrijblijvend benaderen. Ik vermoed dat zij meer voor je kan betekenen om de reden dat zij nog meer kennis heeft van de verschillende therapieën binnen de integrale geneeskunde. Op haar site kan je hier meer over terugvinden onder het tabblad Therapie-aanbod.
http://www.praktijkdrvanderschueren.be/

In Mortsel zit er wel Mayr-arts. Ik denk niet dat dit de discipline is die je zoekt.
http://www.efiow.be/adres/dr-dietlein-gisela
http://www.mayrkuur.eu/content2016/mayrkuur.html
 
dank u viviane

heb de site bekeken en zei heeft ook geen kennis van ms precies?
of heb ik deze over het hoofd gezien ?

ik hoop ook dat zei een luisterend oor heeft en me niet raar bekijkt ...

heeft ze ook verband met ontgiften ?

sharro
 
dag marc en viviane en andere

nu zou ms niet aan de amalgaan liggen ?pfff ik word gek .

heb de site van tandarts renee te amsterdam gezien en die legt het mooi uit ?
zoals marc een beetje .
sharo
 
Dag Sharro,

De arts laat in het midden welke aandoeningen zij succesvol behandelt. Ik zie dat ze meerdere therapieën toepast, meer dan Dr. Proesmans.

Fytotherapie is variant van ontgiften en chelatie ook. Dr. Proesmans doet geen fytotherapie.

Mij is bekend dat amalgaan heel wat lichaamsprocessen kan verstoren waaronder de opname van vitamine B12.
 
ik bedoelde eigenlijk ... hoe denk jij erover ivm arts ?

en hoe gaat met u ?

bent u ook soms ziek dat je ook met kwik zit ?

sharro
 
Ik zit nu in een chelatie-ronde en die gaat vooralsnog goed en de vorige ook, dus dat is fijn. Wellicht heeft het te maken met de homeopatische spagyriek druppels die ik er nu bij neem.

Ik kan moeilijk inschatten welke arts goed voor jou zou zijn om je te begeleiden met de kwikontgifting. Mijn ervaring is dat je het beste kan uitgaan van zowel een holistische (ook in verband met eventuele blokkades) als een biochemische aanpak (hoe haal je kwik veilig uit een menselijk lichaam en dan vooral de hersenen).

Maar er zijn meerdere manieren uiteraard. Fytotherapie lijkt me geen risico en het proberen waard. De inname van plantenextracten zal in ieder geval geen schade aanrichten, lijkt me. Je kan eens bellen of mailen met die Dr. Vanderschueren om te zien wat voor aanpak ze voor ogen heeft. Eigenlijk zou je niet eens moeten vertellen over kwik of amalgaam, maar puur je klachten omschrijven en dan kijken wat ze door middel van testen bij je aantreft. Als zij dan op een kwikbelasting stuit, weet je in ieder geval zeker dat het niet komt omdat je haar net daarvoor vertelde dat je amalgaamvullingen hebt gehad.

Als ze naar aanleiding van haar bevindingen een behandelplan aan je voorlegt, kun je er altijd nog van af zien als het je niet aanstaat.

Maar zoek je eerst nog een tandarts om het amalgaam te verwijderen of heb je dat al geregeld?

Mark
 
Dag Marc


Men afspraak bij de tandarts is gemaakt en heb vandaag contact gehad met een arts die heel spontaan was en wist waarover het ging.

En zei me dat ik men amalgaam die verwijderd word moest bijhouden en meebrengen naar hem .

Deze arts staat ook,op de site van amalgaam.be

Hij klonk echt zo positief en wist waarover hij spraak.


Sharro
 
Dit is misschien een heel stomm vraag maar omdat ik wat pijn krijg in bilspieren ...vroeg ik me af dat het niet zou komen omdat ik minder vlees eet en meer vis ?! Zoals d'r beunk zegt .

Het is dan ook een optie misschien dat ik b12 samen met foliumzuur neem ?

Zoals hij ook zegt

Sharro
 
Hallo vivian en andere


Heb proberen bellen en mailen ...maar helaas krijg geen gehoor en ook geen antwoord op men mail spijtig. Misschien komt het nog ?


Sharro
 
Sharro, fijn dat je een arts hebt gevonden die verstand hiervan lijkt te hebben.
Maar waarom moet je je uitgeboorde amalgaam meenemen naar hem en hoe wou je dat gaan doen? Met Clean Up worden de amalgaamresten op hoge snelheid afgevoerd en het lijkt me dat je daar niet meer mee in aanraking wilt komen.

Spierpijn kan trouwens komen door een magnesiumtekort.

Mark
 
Dag Viviane Marc en andere


Ik heb proberen bellen en mailen naardere dokter v/derscheuren maar krijg geen gehoorvwat spijtig is natuurlijk .

Heb nu een andere arts gevonden die ook begeleiding doet (staat ook op de site van amalgaam ) en wist wat hij zei tegen mij en wat ik nu moet doen en ook erna .

Wat ik wel raar vond is dat hij het amalgaam moet hebben (deze die ze verwijderen) waarom ? Hij ging er iets mee doen ...maar wat ?

Sharro
 
Je hebt m'n bericht hiervoor denk ik over het hoofd gezien.
Ik zou eerst eens vragen waarom die arts de amalgaam wil hebben.

Mark
 
inderdaad marc ...heb deze over het hoofd gezien begrijp het ook niet goed hor
ga dat inderdaad met clean up doen en zo snel mogelijk weg want dit is men grootste vijand geworden.

maar ze raden kauwgom af met amalgaan en heb vroeger niet anders gedaan en had daar geen problemen mee ?




begrijp het niet ?


sharro
 
Lieve Sharro,

Hier aan het lezen en het is de 2e week van de Paasvakantie. Veel kans dat Dr. Vanderschueren om deze reden niet bereikbaar is.

De pijn in je bil kan bijwerking zijn van het ontgiften wat ik enkele dagen terug meegaf in een link. Daarvoor moet je bij Dr. Flamend zijn die volgens mij bij jou in de buurt zit,...
 
dank u viviane

dat zou kunnen heb dit ook gedacht ...want heb nooit pijn gehad .
het is vooral de binnenkant van men billen ?!
waar zou deze dokter zitten aub ? want heb gegogeld en kwam in het frans gedeelte uit.
wat wat ver zou zijn natuurlijk !!

sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.233
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan