Ik zit nu in een chelatie-ronde en die gaat vooralsnog goed en de vorige ook, dus dat is fijn. Wellicht heeft het te maken met de homeopatische spagyriek druppels die ik er nu bij neem.
Ik kan moeilijk inschatten welke arts goed voor jou zou zijn om je te begeleiden met de kwikontgifting. Mijn ervaring is dat je het beste kan uitgaan van zowel een holistische (ook in verband met eventuele blokkades) als een biochemische aanpak (hoe haal je kwik veilig uit een menselijk lichaam en dan vooral de hersenen).
Maar er zijn meerdere manieren uiteraard. Fytotherapie lijkt me geen risico en het proberen waard. De inname van plantenextracten zal in ieder geval geen schade aanrichten, lijkt me. Je kan eens bellen of mailen met die Dr. Vanderschueren om te zien wat voor aanpak ze voor ogen heeft. Eigenlijk zou je niet eens moeten vertellen over kwik of amalgaam, maar puur je klachten omschrijven en dan kijken wat ze door middel van testen bij je aantreft. Als zij dan op een kwikbelasting stuit, weet je in ieder geval zeker dat het niet komt omdat je haar net daarvoor vertelde dat je amalgaamvullingen hebt gehad.
Als ze naar aanleiding van haar bevindingen een behandelplan aan je voorlegt, kun je er altijd nog van af zien als het je niet aanstaat.
Maar zoek je eerst nog een tandarts om het amalgaam te verwijderen of heb je dat al geregeld?
Mark