ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Dank u Viviane


Kent u hem soms persoonlijk ?

Hij bekijkt wel veel ziektes vind ik ...wat doet hij juiste?o


Sharro
 
dag viviane en andere


heb een bericht gekregen van dr vanderscheuren en zei zegt een infuus te doen zware metalen .
dat vind ik precies een beetje eng ?!

sharro
 
Sharro,
Dat is geen goed idee met dat infuus en dat is precies wat ik bedoelde eerder toen ik schreef dat het naast een holistische benadering ook belangrijk is dat de arts/therapeut met de biochemische kant rekening houdt. En chelatie via infuus is een soort Russisch roulette spelen met je gezondheid.

Er is een website waar mensen hun ervaringen met IV chelatie (via infuus) delen:
http://www.dmpsbackfire.com/reports/

Het is in het Engels, maar samengevat zie je veel negatieve ervaringen en dan niet een beetje pijn ofzo, maar verlammingsverschijnselen, geheugenverlies, zelfmoordneigingen, serieuze darmproblemen, etc.

Schreef de dokter nog met welke chelator dit ging gebeuren (DMPS, EDTA) en of het een zogenaamde "challenge test" is om te bepalen of je zware metalen in je lichaam hebt?

Anyway, niet doen.

Wat ik eerder schreef, lijkt het me het beste als je via een therapeut eerst (op een veilige manier) laat bepalen wat de oorzaak of oorzaken van je klachten zijn. Dan weet je bijvoorbeeld of je een zware metalen belasting hebt of niet en of er blokkades in je lichaam zitten waardoor gifstoffen moeilijk afgevoerd kunnen worden.

En aan de hand daarvan de volgende stap zetten.

En je kan dus zelf zo'n haartest doen, zoals ik eerder schreef. Dan heb je in ieder geval al antwoord op de vraag of je een zware metalenbelasting hebt.

Mark
 
dag marv

zo dacht ik er ook zo over marc men gevoel was er niet goed bij als ik het leesde

maar ja ... wie ben ik ?!

de natuurarts dat ik deze week aan de telefoon had zei daar ook niets over
maar zei me wel dat ik voor en na de verweidering van het amalgaam moet ontgiften.
en hij was zo zelfverzekerd wat hij zei en dat gaf mij een zekerheid en fijn gevoel .

maar misschien ben ik ook mis .

sharro
 
Ik heb ook een heleboel zelfverzekerde therapeuten en artsen gehad, maar dat zegt niets over hoe capabel ze zijn en kan zelfs een valkuil zijn als je je zelf zwak voelt en het dan al fijn is als iemand zich om je bekommert. Ik zeg niet dat het geen goede natuurarts is, ik ken hem tenslotte niet, maar ik zou precies willen weten wat ze met me gaan doen en wat ze willen dat ik ga slikken en dan zelf op onderzoek gaan.

Waarmee wil die natuurarts dat je gaat ontgiften?
Als hij een website heeft, kun je misschien al zien wat zijn plan van aanpak over het algemeen is.

Mark
 
dank u marc voor je bijdrage en hulp .

hij doet ook acunpuctuur en natuurarts ?!

watvoor arts had jij ?
zou er regio antwerpen een goede zijn voor mij ?

sharro
 
Dag Marc


Op wat moet ik letten als ik naar een natuurarts ga ?
Maar deze in lier wat Viviane vernoemde is prijzig maar misschien ook goed.

Wil iemand die me goed helpt en open is en waarbij goed me kan praten.

Maar dat weet men natuurlijk niet pffff moeilijk hoor

Sharro
 
Dag Henry


Wou toch nog even reageren wat u zei ivm amalgaam

Men vriend heeft over een paar jaar ademhalingsproblemen gekregen met hartkloppingen ?

Misschien ook door het amalgaam ?


Sharro
 
Sharro,

Amalgaamverwijdering deed ik via Mondzorg Maasdriel.

Voor de ontgifting ben ik dus bij Cutler uitgekomen en heb ik zijn boeken gelezen en ook hulp gehad op het FDC forum.

Om te kijken of er emotionele, energetische of lichamelijke blokkades zijn, heb ik een Mindlink test gedaan waarbij via spiertesten wordt bekeken waar je ondersteuning nodig hebt. Op basis daarvan kreeg ik homeopatische (spagyriek) druppels.
Zie http://www.mindlinkcoach.nl

Mark


 
Dag Marc


De amalgaam laat ik verwijderen door een bio tandarts te aalter. Wie heel goed zou zijn

Ik denk dat voor mij en men ziekte cutler niet zo goed is ?! Te hevig

Maar zonen spierversterkende had ik ook beter laten doen maar waar in België ?

Sharro
 
Dag Viviane


D'r flamend doet die ook aan ontgifting ivm amalgaam ?

Want kan daar niets van vinden op zijn site ?


Sharro
 
Dank u Viviane voor je bijdrage


Op 9mei gaan de amalgaam uit men tandjes en ze zei me dat ze men gebit grondig gaat bekijken en praten over de ontgifting ...het voelde zo fijn en vertrouwd aan ...

M'n moeder begint me terug te bekijken en een ongeloof zie in haar ogen ivm amalgaam en men ziekte ..en dat is juist zo moeilijk vind ik .

Niemand die me steund en praat ... Heel spijtig en pijnlijk .
Maar tegelijkertijd hoop ik toch dat de tandarts me goed gaat helpen .

Het voelde toch goed aan



Sharro
 
Dag Sharro,

Hier ga ik ervan uit dat de tandarts je respectvol zal helpen.

Jammer dat je omgeving zich nog niet realiseert welke narigheid amalgaan kan veroorzaken en dat ze er zich niet in verdiepen.

Mijn man is hier enorm geschrokken van wat het allemaal kan teweeg brengen.

De 9e zit je in de buurt van ons trouwens,....

 
Dag Viviane

Dank u voor je warme woorden ..ga zeker aan jullie denken als ik ben .

Ik hoop echt dat ze oprecht gaat helpen ...ze zei toch ga je gebit grondig bekijken en doen wat gevraagt wordt en dan bespreken we alles wat nodig is.

Ik was zo blij Viviane dat kun je niet geloven hoor.


Sharro
 
Ik heb zo eens tandvulling en ms ingetikt bij Google ...en het verslag van Jesse van de Velde gelezen ... Dat is precies duidelijk


Sharro
 
Dag allemaal


Ik heb trouwens veel spijt dat ik Marc niet direct geloofde bij zijn eerste

Woorden ivm amalgaam wie denk daar nu aan de vullingen !!en daar wringt het denk ik dat niemand dit gelooft .

Want gezondheid begint in de mond ...


Sharro
 
Dag Marc Viviane en andere


Nu krijg ik juist een mail van therapeut .

Dat hij mij kan behandelen met spiertesten enz en bekijken hoe we deze kunnen aanpakken ... Dit gaat ineens zo snel


Sharro
 
Dag Marc Viviane en andere


Nu krijg ik een mail van een therapeut uit mijn buurt en hij zegt me kunnen helpen met spiertesten. Enz...

Het gaat plots zo snel


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.234
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan