Sharro,
Dat is geen goed idee met dat infuus en dat is precies wat ik bedoelde eerder toen ik schreef dat het naast een holistische benadering ook belangrijk is dat de arts/therapeut met de biochemische kant rekening houdt. En chelatie via infuus is een soort Russisch roulette spelen met je gezondheid.
Er is een website waar mensen hun ervaringen met IV chelatie (via infuus) delen:
http://www.dmpsbackfire.com/reports/
Het is in het Engels, maar samengevat zie je veel negatieve ervaringen en dan niet een beetje pijn ofzo, maar verlammingsverschijnselen, geheugenverlies, zelfmoordneigingen, serieuze darmproblemen, etc.
Schreef de dokter nog met welke chelator dit ging gebeuren (DMPS, EDTA) en of het een zogenaamde "challenge test" is om te bepalen of je zware metalen in je lichaam hebt?
Anyway, niet doen.
Wat ik eerder schreef, lijkt het me het beste als je via een therapeut eerst (op een veilige manier) laat bepalen wat de oorzaak of oorzaken van je klachten zijn. Dan weet je bijvoorbeeld of je een zware metalen belasting hebt of niet en of er blokkades in je lichaam zitten waardoor gifstoffen moeilijk afgevoerd kunnen worden.
En aan de hand daarvan de volgende stap zetten.
En je kan dus zelf zo'n haartest doen, zoals ik eerder schreef. Dan heb je in ieder geval al antwoord op de vraag of je een zware metalenbelasting hebt.
Mark