ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Omdat je een paar berichten terug schreef dat je nu even je vulling eruit liet halen. Maar dat was dus niet echt NU.

Mark
 
Dank u mark

Dus eigenlijk heb ik verschillende aandoeningen in 1lichaam ?

Dit had zeker vermeden kunnen worden ...daar ben ik zeker van .

Toen men grote tandvulling eruit was voelde ik me toch goed en beter .

Sharro
 
Dag Viviane mark en andere


Wou even laten weten dat men laatste amalgaam eruitgaat op 21juni
Wat een spannende dag zal worden en hoop op positief nieuws daarna te kunnen neerschrijven


Sharro
 
Nu was ik mij aan het afvragen ... Als nu al men vullingen eruit zijn op 21juni zal ik me beter voelen ... Maar zouden er dan nog witte vlekken verdwijnen ?



Sharro
 
Dag Sharro,

Witte vlekken blijkt volgens de site van orthokliniek los te staan van de amalgaanvullingen en dien je in samenhang met de Vitamine B12 te zien.

Witte vlekken zijn er onder de variant van demeyelinisatie (zichtbaar in MRI-scan) of witte vlekken op de huid (=vitiligo).

Vitiligo blijkt een uitingsvorm van vitamine B12-tekort te zijn en dan is inname van B12 in de vorm die je neemt aangevuld met foliumzuur effectief. Zie het ervaringsverhaal van Christine op vitamineb12.nu. Met betrekking tot demeyelinisatie verwijs ik naar de 1e onderstaande link.

http://stichtingb12tekort.nl/vitamine-b12/vitamine-b12/vitamine-b12-en-ms/
https://vitamineb12nu.nl/vitamineb12-home-verhalen.php
 
@ Sharro

Hier verschillende bronnen geraadpleegd. Witte vlekken blijken volgens de site van orthokliniek los te staan van de aanwezigheid van amalgaanvullingen.

Ze blijken op een vitamine B-12 tekort te wijzen.

Bij witte vlekken op de huid (= vitiligo) helpt inname van vitamine B12 in combinatie met foliumzuur. Dit doe je en verklaart volgens mij het afname van het aantal witte vlekken in de afgelopen periode. Zie hiervoor het ervaringsverhaal van Christine op de site van VitamineB12.nu.

Witte vlekken op MRI-scan kan ook duiden op een B12 tekort en betekent niet altijd dat er van MS sprake is. Sally Pacholok beschrijft dit in haar boek over B-12 tekort.

Meer hierover zie onderstaande link
http://stichtingb12tekort.nl/vitamine-b12/vitamine-b12/vitamine-b12-en-ms/
 
Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. De oorzaak van de verstoring van je B-12 opname werd aangepakt in combinatie met de B-12 inname die het opgebouwde tekort op dit vlak aan het wegwerken is.
 
dit wil toch nog even vertellen wil geen medelijden opwekken.

toen ik 12jaar was werd men mond gevuld met een beugel ( paladium en nikkel dacht ik )
daarna amalgaam en nu zit ik met de problemen en kan ik ontgiften ?
wat een ellende... dat ze zoiets durven te gebruiken in een mond .en geen enkele dokter of neuro heeft dit gezegt niemand


sharro
 
Dus met nadere woorden ms komt door een tekort van b12. En deze wordt dan belemmerd door de amalgaam ? Of ben ik mis ?


Sharro
 
Nu wou ik nog even vragen of het lekken van het amalgaamvulling
Erger word met de jaren ?

Ik bedoel dus meer gaan lekken ?


Sharro
 
Amalgaamvullingen stoten vanaf het begin al kwikdamp uit en dat wordt erger als ze gestimuleerd worden (door tandartsbehandeling of tandenknarsen bijv.) of door warmte (drank, voedsel). Hoe ouder de vulling, hoe meer kwikdamp er van af komt.

Een zwartgekleurde amalgaamvulling is een indicatie dat er veel kwikdamp vrijkomt. Meestal zijn dat oude vullingen (ouder dan 20 jaar).

Mark
 
Klopt heb deze al zeker 20jaar en inderdaad zwart mark .

En deze gaat eruit volgende week dinsdag en er is nog een kleintje ontdekt
Wat verwijderd is door gewone tandarts en snel composiet erover gedaan .


Had toen slechte adem en metaalstsmaak in mond en wist niets van Bio tandarts .

Sharro
 
Dag mark Viviane en andere


Nu voel ik me terug heel ellendig en Pff zou dit te maken hebben met de vullingen dat ik nog heb ?


Sharon
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.240
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan