ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Sharro, zoals ik in mijn topic al schreef, zitten er niet veel chelerende ingrediënten in Mercuclean, dus als je je er goed bij voelt, zou ik het blijven gebruiken.

Mark
 
Dag mark Viviane en andere


Ik was gestopt ja. Maar ga het nu terug nemen .

Terug dat ellendig gevoel ... Dat komt toch door die 2vullingen dat ik nog heb he Pfff !

Begrijp het niet maakte smootie met chlorella dagelijks en voelde me super .

Sharro
 
Chlorella kan wel gevaarlijk zijn bij kwikvergiftiging. Heb het zelf mogen ervaren...

Ik zou daar eens mee stoppen om te zien of je je dan beter voelt na een paar dagen.

Mark
 
Sharro,
bij autisme wordt het absoluut afgeraden om te ontgiften met chlorella.
Het weekt gifstoffen los en dumpt het dan op andere plaats in je lichaam.
Dus van de regen in een hoosbui!
 
Ik herinner mij precies dat heel goed was voor men eczeem op men hoofdhuid

En het bevat zoveel goede elementen ...wat ook goed ids voor de darmen haar en nagels en de huid heb ik net gelezen .

Zal blij zijn deze terug te hebben .


Sharro
 
Ik begrijp dat niet want gebruik chlorella al lang in smooties en heb daar geen problemen mee ... Raar. Hoe zou dat komen ?


Sharro
 
Dank u Marc

Heb vandaag iets ontdekt dat veel minder was ... Waarop ik dacht ... Dit kan toch niet waar zijn Maar we blijven positief ook als er regen valt ?☔
 
Alles goed gegaan gisteren ! Weeral 1tje weg ze zei me dat het beter is deze later te verwijderen .

Dus ga ik voor de laatste keer op 5juli terug .heb het amalgaam meegekregen en bel straks even de natuurarts .


Nu wou ik nog even weten en ik denk dat mark dit weet of de symptomen stilletjes aan misschien wel verbeteren door het ontgiften ?


Sharro
 
heb dinsdag een afspraak gemaakt bij een therapeut die veel afweet van het ontgiften !! en hoop dat hij me gaat kunnen helpen ?!


sharro
 
Sharro, of de symptomen na amalgaamverwijdering automatisch (deels) verminderen, is moeilijk te zeggen. Bij jou leek dat wel het geval na je vorige amalgaamverwijdering.
De aanvoer van kwik wordt in ieder geval stopgezet als al je amalgaam eruit is.

Nu moet er gekeken worden in hoeverre er nog kwik in je lichaam zit en dat dan ontgiften.

Hopelijk is de therapeut waar je heengaat echt kundig en helpt ie je niet van de regen in de drup.

Hou ons op de hoogte!

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.239
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan