ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu is er mij toch weeral iets opgevallen ...ik minder oorsuizingen heb en men evenwicht beter is heel raar hoe kan nu zoiets ?
 
2x mercuclean per dag bedoel je?
Je kan het proberen en dan goed in de gaten houden wat het met je doet.
Bij extra brainfog en hoofdpijn zou ik stoppen.

Mark
 
Brainfog betekent letterlijk 'hersenmist' oftewel je kan je moeilijk concentreren, waardoor alles wat je doet, traag gaat.

Mark
 
Dank u mark , wat ik nog even wou weten is als je cutler protocol volgt hoelang deze duurt ?

Ik hou het bij 1 mercuclaen


Sharro
 
Dat is zeer verschillend. Sommigen zijn er in 1,5 jaar vanaf, maar anderen doen er 2 tot 3 keer zo lang over. Het hangt ervan af hoeveel kwik je in je lichaam hebt en hoe snel je kunt ontgiften (wat ook weer afhangt van voeding en de mate van overige toxische belasting).

Dat betekent niet dat je pas aan het eind van het traject verbeteringen hoeft te verwachten. Symptomen verdwijnen op den duur, maar kunnen later ook weer terugkeren. Op een gegeven moment hebben de meeste mensen een doorbraak bereikt waarbij er 'ineens' een aantal symptomen verdwijnen en niet meer terugkeren. Dat punt ligt ook bij iedereen op een ander moment tijdens de chelatie.

Mark
 
Wat ik nog even wil toevoegen is dat ik altijd een dikke voet had die rood was en deze is ook verdwenen ... Oedeem genoemd denk ik ?

Heb er een pagina over gevonden waar veel info over stond en symptomen die ik ook had en die dan ook rustig verdwijnen ? Kan dit mark ? Dat het precies rustig verdwijnt ?


Sharro
 
En wat zou voor mij de hoogste norm zijn mark ? Moet ik dan ook snacks een pil of pillen nemen ? Heb dat ergens gelezen ivm cutler dat er om de 4uur een pil moet genomen worden wat dan ook snacks zou zijn ...heb dit een beetje begrepen denk ik was in het Engels



Sharro
 
Alleen met ala dat zou reuze zijn mark en het boek bestellen denk ik ?
En beginnen met het laagste ala en om de 4 uur ( als men hersenen maar beschermd worden )
 
Ik zou niet hoger beginnen dan met 6,25 mg ALA en dan afhankelijk van je stofwisseling om de 3 uur (dus niet 4 uur) innemen. Het zou wel fijn zijn als iemand in je omgeving die goed Engels kan lezen, je kan ondersteunen. Of überhaupt iemand die je kan steunen.

Hier de Nederlandse vertaling van de richtlijnen (via Google, dus zinnen kloppen niet altijd goed):

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=nl&js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.livingnetwork.co.za%2Fchelationnetwork%2Fchelation-the-andy-cutler-protocol%2F&edit-text=

Mark
 
Kan ook de boek bestellen en naar de Orthomoluculaire arts gaan voor bespreking ? Men mama kan me bijstaan ? Of vriend en dochter ?
 
Dat is fijn als zij je willen steunen. Het boek is een goede informatiebron. Het protocol zelf heeft hij wat aangescherpt in de loop der jaren (lagere begindosis) en kun je beter van de website halen uit m'n vorige bericht.

Mark
 
Ik ben 1.75 groot en 60kg en eet veel groenten en fruit en veel antioxidanten zoals framboos blauwe bes enz... Wat een goede bron is en super aanvulling gedurende de dag .

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan