ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Het staat allemaal op de website waar ik naar verwees eerder. Je verhoogt de dosis pas als je minimaal 3 rondes zonder noemenswaardige symptomen doorkomt. Dat verhoog je met maximaal 50% per keer.

Het is voor iedereen anders hoe lang die hier over doet en wat de beste dosis is om mee te starten. Moet je echt zelf ervaren.

Lees die website en eventueel het boek en aan de slag!

Mark

Ik zou er eens mee stoppen om te zien of je verschil merkt. Sowieso als je gaat cheleren zou ik eerder voor losse supplementen gaan zoals ook op de website vermeld (zink, magnesium, vitamine C en E).

Mark

Ik heb een fout en stom gedaan en ben nu heel bang

Ben naar die Orthomoluculaire arts geweest omdat deze zo goed is en ook ervaring met amalgaam en ontgiften heeft .

En hij heeft me ala 600 aangeraden waar ik weinig van genomen heb maar het hielp me enorm ...ales ging goed . Maar ben er toch mee gestopt want ik dacht deze is te hoog

Sharro

Dank u Viviane heb een natuurlijk product voor men schildklier van effra tyroid en deze gaat goed .

Maar had wat vragen voor mark

Kan ik nu nog ontgiften en welke supplementen zijn goede ( merk)

En kan ik nu ontgiften ? Weet iemand dat soms ?

Dank u

Sharro, 600 mg ALA is veel te hoog voor kwikbelaste personen.
5 mg ALA kan ook, het hangt ervan af wat je aankan en dat is uitproberen.
Hier is ALA te bestellen bijvoorbeeld:
https://www.livingsupplements.com/i...Path=6_7&zenid=b8o8cr5ss6rheerg6mt395nou3

Het boek kun je hier bestellen:
http://www.noamalgam.com

ALA is de belangrijkste chelator die kwik uit je organen (zoals hersenen) kan halen. De andere 2 chelatoren (DMSA en DMPS) halen alleen kwik buiten je organen weg (bloed, extracellular) en maken dat het cheleren met ALA vaak wat soepeler verloopt omdat kwik wat wordt losgelaten door ALA wordt afgevangen door DMSA of DMPS.

DMSA is bovendien een goede chelator voor lood, mocht je dat ook in je lichaam hebben, maar is weer niet prettig als je candida hebt, want dat kan dan erger worden.

DMPS is naast kwik ook goed voor het cheleren van arsenicum.

ALA in combinatie met 1 van bovenstaande chelatoren (DMSA of DMPS) zorgt ervoor dat je tot zo'n 20% meer kwik per chelatieronde afvoert.

Dus ALA is noodzakelijk en DMSA of DMPS is optioneel.

Thorne is o.a. een goed merk voor supplementen.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan