ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Ik wou ook even reageren ik eet look omdat deze ook ontgift en heb daar geen problemen mee ...net zoals broccoli eet ik ook veel ...maar wou ik nog even wou vragen is ivm die ala 600 die ik even gebruikt heb of het niet schadelijk geweest is ?

Sharro

Sharro, als je nu nog geen reactie hebt gehad van die 600 mg ALA, dan zal het waarschijnlijk wel meevallen.

Vivianne, onregelmatig gebruik en/of grote hoeveelheden ALA kunnen relatief grote hoeveelheden kwik lostrekken wat wordt geherdistribueerd in je lichaam en niet allemaal kan worden afgevoerd. Dit kan serieuze klachten opleveren.

Voorbeeld:

I read about what a wonderful antioxidant alpha lipoic acid (ALA) is and that it should be taken along with acetyl l carnitine. I bought both and took 300 mg of ALA! About 7 hours later, perhaps after dinner I crashed hard. All aspects of my dysautonomia came back to the max - rapid heartrate, high blood pressure plus hypoglycemia and the
brain impulses became very heavy.

Verkeerd gebruik van ALA bij kwikbelaste personen is een soort Russisch roulette spelen. Bij mij ging het toen ik op zoek was naar de juiste begindosis al fout bij 12,5 mg ALA om de 3 uur. Nu is die dosis geen probleem meer.

Mark

Heb nu soms pijnscheuten in men hoofd wat men eigen stomme fout is denk

Dit komt allemaal door men eigen gedoe denk ik

Ik voelde me wel heel goed toen ik het nam ...maar de 600 bezorgde mij toch wat even tot nadenken hoor maar weet wel dat deze goed voor me is

Sharro

Hier link van Rineke Dijkinga waarin ze aangeeft dat gemberpoeder effectief is in het behandelen van hoofdpijn.
http://rinekedijkinga.nl/veelgestelde-vragen/migraine.html
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/76195-gember-tegen-hoofdpijn-en-migraine.html

Hoofdpijn heb niet hoor maar pijnscheuten en het slapen gaat soms niet goed

En die 600 had ik nooit mogen nemen alhoewel ik er niet veel van genomen heb

Ik neem het zeker niet meer mark ...maar nu vraag ik me af of ik met cutler mag /kan beginnen maar ga wel even wachten en cutler begint met lage dosissen wat wel positief is en wat rustig op te bouwen is .

Sharro

Niet druk om maken Sharro. Het is gebeurd en je kan het niet terug draaien, of het nu wel of niet schadelijk was. Je weet nu weer wat meer. Zo gaat het met ons allemaal. Het hele leven is vallen en opstaan.
Diep ademhalen en vanaf nu weer verder :-)

Ik wou toch even zeggen dat pijnscheuten dat ik soms had nu veel verminderd zijn en waar ik blij om ben .

Nu vraag ik me af of ik toch met mercuclaen mag verder doen 1per dag ?

Mark ? Weet u dit misschien ?

Dank u

Sharro

Dat kan inderdaad. Hier bij mezelf in het verleden ervaren dat (tarwe)gluten zowel darmwerking als schildklierwerking ontregelt. Sinds we deze uit het menu geschrapt hebben, gaat het hier goed.

Wat ik even nog wil zeggen /vragen is als ik ga zitten in de bank ik gewoon in slaap val ?en slaap goed snachts ?

En op welke button moet ik drukken mark voor het boek te bestellen aub ?

Dank u

Op de 'Buy Now' knop: http://noamalgam.com/

Dit is handig als naslagwerk en uitleg, maar puur voor het chelatie-protocol kun je terecht op de link die ik eerder stuurde.

Mark

Dank u mark ...maar staat er in het boek het protocolgebeuren niet in dan ?

3dagen of 4dagen ...enz ?

En hoeveel potjes zou ik bestellen ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan