ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

De begindosis is misschien nog het meest 'spannend'. Je kan met 1 mg ALA beginnen en als je daar tijdens of na de ronde niets van gemerkt hebt, kun je meteen door naar bijv. 3 mg.

Mijn begindosis was 12,5 mg en dat was duidelijk teveel. Ik ging toen terug naar 6,25 mg en ging de tijd tussen de dosissen ook verkorten omdat ik een snelle stofwisseling heb. Ik ging van 3 uur naar 2 uur 24 min. En recent ben ik naar 2 uur en 40 min. gegaan en dat gaat goed.

Mark
 
Wou dit nog even zeggen nu zei men vriend dat ik mij moet herpakken of naar een psycholoog gaan ...en dat kwik gedoe vergeet dat maar .

Sharro
 
@ Sharro

Je bent echt het levende voorbeeld van iemand die herstelt en zich herpakt van de gevolgen van een kwikbelasting en hiervoor geen psychologische begeleiding nodig heeft.

De reguliere opleiding van psychologen en medische mensen is trouwens niet integraal genoeg van opzet waardoor onnodig belastende alternatieven maar al te vaak standaard worden aangeboden. Wat jammer dat je vriend enkel hier vertrouwen in heeft en zich hier door laat " vangen " !
 
Dank u Viviane , ik doe men best hoor en men vooruitgang geeft me steun
Maar een beetje begrip van de partner zou niet misstaan .

Ik heb de indruk dat hij maar wat zegt ...heel spijtig

Sharro
 
Ik kan pas gaan in augustus ...wat laat is natuurlijk en de pc is stuk dus kan niets uitprinten ...moet dus men plan maar trekken ...helaas
 
Deze dokter waar ik ga in augustus heeft me ook te woord gestaan de eerste keer dat ik ging naar hem en hij raadde me toen ala 600 aan wat niet goed was ( te hoog )


Sharro
 
Mail hem van tevoren de link die ik hierboven stuurde over het chelation protocol, dan heeft ie een goede samenvatting.

Mark
 
Hij begon ook te praten over een Baxter en dan kan hij zien in de urine ...blablabla ik wil dit niet en sprak dan ook van een bloedafname ?

Ik denk dat de beste arts de arts is die me ala600 heeft gegeven .

We zien wel

Ik hoop op positief nieuws
 
Wat denk je hier uit te halen, Sharro?
Je kan er donder op zeggen dat beide artsen met hun eigen, waarschijnlijk gevaarlijke, ontgiftingsmethodes aan komen zetten.

Wat voor positief nieuws hoop je te krijgen?

Bloedtesten kunnen geen chronische kwikvergiftiging vaststellen.

Mark

 
Inderdaad mark ohhh ja ik hoor het wel in ieder eval zei hij wel

Dat het amalgaam correct moet verwijderd worden en zink selenium enz te nemen en ik vulde de rest aan haha en dat de mensheid er niet veel van weet
En zelfs de tandartsen niet zei hij .

Dus ja indacht hij weet er precies iets van ? ... Maar een Baxter no way
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.991
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan