ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Ik vulde ook nog aan ...ik heb 15j eczeem gehad op men hoofdhuid en deze is
Verdwenen na de verweidering van het amalgaam waar hij niet veel op kon zeggen
 
Er zou ook iets in de boek staan van ms ...wat te doen en een tremor

Want deze heb ik ook maar heb deze al kunnen verminderen door mercuclaen ? En verweidering amalgaam !? Denk ik
 
Wat moet ik dan doen mark. Uit eigen beweging beginnen te ontgiften ?

Ik zie wel wat hij zegt .. Ik weiger toch als hij met troep komt


Hij wist er precies veel van
 
Ik weet ook wel dat jullie gelijk hebben 'maar fien heeft een Orthomoluculaire arts gevonden Dus ik hoop dat ook te kunnen .

Maar cutler zegt hoe het moet
 
Als je snapt hoe het Cutler protocol werkt, zou je kunnen beginnen. Heb je geen arts voor nodig. Klinkt of je nog wat koudwatervrees hebt.

Hoe eerder je begint, des te eerder ben je er van af.

En als je helemaal zeker wilt zijn dat je een kwikbelasting hebt, kun je nog een haartest doen bij dat lab waar ik eerder over schreef.

Mark
 
Ik weet het mark ...toen ik het boek bestelde zag ik ook de link om de test te doen met je haar en had deze beter ook besteld ...maar denk wel dat ik een kwikvergiftiging heb .
Waardoor het ontgiften met mercuclaen me toch al deugd gedaan heeft .


Wou nog even iets toevoegen : wat ik vroeger had en nu niet meer is dat ik een wasknijper met heel veel moeite kon opeenknijpen en nu kan dit wel allemaal ...leuk allemaal,


Sharro
 
Maar evengoed heb ik nooit opgegeven hoor ...tot jij kwam met het amalgaamgebeuren en ik deze liet verwijderen en het de beste keuze ooit was .

Nooit kunnen denken dat zoiets je zoveel schade kan aanrichten maar goed nu ben ik sterker aan het worden .

Weet jij misschien hoeveel een potje ala kost aub want dit staat niet vermeld in euro's

Sharro
 
Wil nog even iets toevoegen en weten of dit kan ?

Na het verweidering van het amalgaam zijn men spieren toegenomen ...vooral billen ...kan dit ?
 
Dus als ik het goed begrijp moet ik om de 3uur een pil nemen ? En waarom geen 4 uur ?

Kan niemand vinden die goed Engels kan ... Pfff toch moeilijk hoor

Voel me zo ...
 
De prijzen in dollars komen vrijwel overeen met euro's op het moment.
Je neemt de ALA op de halfwaardetijd, oftewel de tijd dat ALA nog voor ongeveer 50% in je bloed zit. En dat is voor de meeste mensen 3 uur. Dan blijft de hoeveelheid ALA in je bloed gelijkmatig aanwezig.

Ik zit op 2 uur en 40 minuten nu vanwege snelle stofwisseling.

Mark
 
Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk beginnen dan ben ik er vanaf ...maar alleen en kan de boek niet lezen ?


Wat toch een pluspunt zou zijn


Sharro
 
Als ik nu begin te ontgiften ...dan moet ik om de 3 uur een pil nemen ...maar neem ook om 6uur voor men schildklier .. . Moet ik deze dan even weglaten ?


Sharro
 
Ik weet niet wat daar in zit, maar het lijkt me geen probleem om dat tijdens een chelatie ronde te blijven nemen, als je er baat bij hebt.

Mark
 
Spijtig dat niemand goed Engels kan ...de mensen waar ik het aan gevraagt heb ...zo kan ik cutler niet begrijpen denk ik en maakt het mij een beetje vragend en angstig ...ik weet wel dat ik om de 3 uur een pil moet nemen maar weet niet wanneer ik de dosis moet verhogen ?

Ik denk te beginnen met 3mg 3dagen nemen 4dagen rust en daarna ?...

Dank u
Sharro
 
Je verhoogt de dosis als je 3 rondes zonder noemenswaardige klachten bent doorgekomen. En dan verhoog je het met maximaal 50%.

2 roosters kun je volgen:
- 3 dagen (minimaal 64 uur) dag en nacht cheleren en 4 dagen rust en dan weer 3 dagen cheleren en 4 dagen rust, etc.
- of 3 dagen cheleren en 11 dagen rust en dan weer opnieuw.

Optie 1 is dus 1x per week een chelatie ronde doen en optie 2 is 1x per 2 weken. Hangt af van wat praktisch mogelijk is en wat het best voelt.

Mark
 
Het boek moet je meer zien als een naslagwerk met informatie over kwikvergiftiging + onderzoek en chelatie. Het protocol heeft hij na het schrijven van het boek gefinetuned, mede op basis van ervaringen van patiënten.

De omschrijving van het protocol op living network is meer up-to-date. Ook op deze website is het te vinden in een korte en bondige uitleg:
http://home.earthlink.net/~moriam/Andy_dose_sched.html

Je moet minimaal dagelijks de volgende supplementen ter ondersteuning nemen (ook buiten een chelatieronde): magnesium (600- 1200 mg), vitamine C (4 tot 12 gram), vitamine E (800 tot 1200 IE), zink (ongeveer 50 mg).

Overige supplementen kun je opzoeken in het boek, afhankelijk van je klachten.

Via bijv. https://translate.google.com kun je Engelse woorden of websites vertalen in het Nederlands.

Mark

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.990
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan