ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Dank u mark ,maar dan vraag ik me af of dat beter is dan een b complex van thorne bv ?


Ik heb vandaag het boek ontvangen en wat heel ingewikkeld lijkt ...met veel uitleg ...

Ik vind het heel spijtig dat ik geen Engels kan
 
Daarom gaf ik je eerder de link naar de Living Network website waar het voornamelijk over het Cutler protocol gaat. Het boek geeft ook veel achtergronden over kwikvergiftiging.

Mark
 
Ah ja mark ik wou hem en nu heb ik hem ...men vriend zei en nu een goede tolk vinden pfff

Ik denk dat ik Eva ga volgen met ziekte van crohn ...zei is begonnen met 10mg maar ik denk met 5te beginnen en zo dan verhogen ?

Ik vind wel iemand die mij kan helpen ...volhouden is de spirit. ...toch ?


Sharro
 
Dag mark & Edwin


Weten jullie soms hoeveel kapsones er in 1berpaking ala zit aub
Kwestie van niet teveel te bestellen ?


Dank u
Sharro
 
Even dit ...men vriend bestudeerd het boek en vertaald me bepaalde zinnen

Dat ik een goede arts moet zoeken die me helpt en dat het ongeveer 1.5 jaar duurd ...maar ik denk bij mij minder

Spijtig dat er op zen voorpagina waar alle ziektes staan ...geen Ms bij staat ... Wat het minder geloofwaardig maakt voor hem Spijtig
 
Uit m'n hoofd zitten er 90 capsules in ALA potje.

MS is een auto-immuun ziekte en dat staat wel vermeld op de voorkant.

Bovendien heb ik in je topic al meerdere filmpjes en verhalen neergezet van mensen met MS die na verwijdering van amalgaam en kwikontgifting van deze symptomen af raakten. Moet je je vriend dat nog maar eens laten zien.

Mark
 
Ja blijkbaar geloofd hij het niet ... Nu zegt ben je wel zeker dat het kwik is ? Het kan ook koper zijn ...pff moeilijk en hij zei ook zoals dat meisje met haar ziekte van crohn ...een goede arts te zoeken die je helpt .

Hij goei de handdoek in de ring blijkbaar .

 
Als je een haartest doet bij dat lab wat ik eerder had gemeld, kun je naast kwik ook nog zien of je andere gifstoffen in je lichaam hebt.

Als je (positief of negatief) reageert op ALA tijdens chelatie, is dat ook een indicatie dat je een kwikbelasting hebt.

Mark

 
Ik heb toen die 600 ala gebruikt wat te hoog was natuurlijk maar wist dit toen niet ... Maar reageerde er goed op was actiever evenwicht opmerkelijk beter ...dus voor mij zegt dit genoeg ...toch ?
 
Nog belangrijker is het feit dat je gezondheid beter werd alleen door het verwijderen van je amalgaamvullingen. Het merendeel van mensen met MS (symptomen) die hun amalgaamvullingen vervangen, voelt zich meteen beter.

MS werd voor het eerst gediagnoticeerd in de 19e eeuw in dezelfde periode dat amalgaamvullingen voor het eerst werden gebruikt.

Mark

 
Inderdaad mark zo is dat en ben dar heel blij mee hoor en dat
Geeft me nog meer moed maar nu zegt hij dat ik gek ben waar ik mee bezig ben

Moeilijk hoor

Sharro
 
Ben je daar heel dankbaar voor mark dat u me dat gezegd hebt en wat ook de boosdoener was !en dit is moeilijk te begrijpen ...maar het is wel zo !

Nu ontgiften en ben klaar ...voel me al ontzettend beter slaap ook goed voel niet meer waar ik vroeger snachts van wakker werd en men arm niet meer voelde ...dat is allemaal verleden tijd ... Dank u mark


Amalgaam is een aanslag op de mensheid
 
Ik wil hier graag reageren omdat ik veel goede dingen heb gelezen over nicotinezuur (niacine of ook wel vitamine b3 genoemd) in verband met onder andere ms.
Zelf neem ik het sinds een paar weken in dosissen van twee maal daags 250 mg en ik voel me aanmerkelijk helderder in mijn hoofd en fitter in mijn lijf en heb veel minder last van mijn spieren en gewrichten.
Gisteren had ik erg veel pijn in mijn nek en een huilerig gevoel en na een dosis van 00 mg ineens was het binnen drie uur praktisch over en kon ik gewoon genieten van de avondmaaltijd met mijn gezin.
Ik combineer het met vitamine c 1000 mg gebufferd en zink picolaat 25 mg, rhodiola 1000 mg en tryptofaan.

'smorgens begin ik met 1 of twee glazen rauwmelkse kefir.

Het werkt voor mij erg goed om de supplementen samen met de kefir in te nemen. Wat ook goed helpt is om regelmatig een glaasje kombucha drank te drinken, of kruidenthee met citroen en ghee.

Maar het gaat voornamelijk om de niacine, als ik die een dagje oversla, wat ik laatst heb gedaan om de proef op de som te nemen, voel ik mij een stuk minder goed. Niet alleen lichamelijk maar ook emotioneel.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
 
Je moet je niet bang laten maken. Nogmaals: jij bepaalt zelf de dosering.
Je kan het zo voorzichtig aanpakken als je wilt.

Mark
 
wat ik ook nog even wou toevoegen ...is dat ik die moeepisodes niet meer heb wat ik ook wel een positieve ervaring vind .
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.994
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan