ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Je zal het zelf moeten ervaren. Je moet niet een volgende chelatieronde beginnen als je nog last hebt van de vorige ronde. Ik begon met 3 dagen chelatie en 4 dagen rust, maar zit nu al een lange tijd op 3 dagen chelatie, 11 dagen rust.

Mark
 
Zo even een samenvatting van gisteren Hij ken de cutler toch wel zeker '..dat was fijn en zei onmiddellijk doe dat dan maar en liet de keuze vrij maar begon niet te protocollen enz...wat toch een kalme bespreking was

Ik begon over 600 dat dit veel te hoog is en zei me direct maar lager bestaat niet waarop ik zei bij cutler toch wel .

100 heb ik en dat zou je kunnen proberen en men vitaminen d3 moet ik zeker aanvullen.
 
Ik kan er mij zo boos in maken dat er geen dokter is of iemand die vloeiend Engels kan ... Pfff

Had jij een arts mark of zelf gedaan ?
 
Ik had je gewaarschuwd. Dus hij zei dat hij bekend was met de bevindingen en het behandelplan van Cutler, maar uit z'n antwoorden blijkt dat totaal niet.

Ruim 20 jaar lang hebben artsen en therapeuten niet gevonden wat de bron van m'n klachten was. Pas toen ik zelf op onderzoek uitging en vond dat amalgaam het probleem was, ben ik eindelijk op het goede spoor terechtgekomen. Dus nee, ik heb geen dokter die me hiermee begeleid. Die zal je in Nederland en België ook moeilijk vinden.

Mark
 
Dag mark, ik vind het heel moedig van u ...het zelf gevonden te hebben

Zo slim was ik niet helaas maar jij kwam op tijd en dat was heel positief voor mij ...bedankt hiervoor .

Cutler zal ik zelf moeten doen want hij vroeg hoe het was waarop ik men verhaal deed ivm kwik en dat moet ontgiften en begon te lachen


Heel spijtig vind ik dat
 
Zou ,ik geen goede vit e toccoferole en vitamine c vinden op een andere site waar ik kan betalen met een gewone bankkaart ?
 
En neurologen moeten dit toch weten neem ik aan ...ze doen studies daar zullen ze toch ook over spreken denk ik ?!

Of steken die hun hoofd in het zand ? Pfff dat vind ik heel triestig
 
Sharro,

Het Cutler protocol is toch niet moeilijk? Daar heb je geen arts voor nodig.
In het boek staat vooral informatie over de oorzaken en gevolgen van kwikbelasting.
Alle informatie die je nodig hebt om te beginnen met het ontgiften van kwik staat in dit topic. Je hebt in ieder geval ALA nodig en als het kan ook DMSA. En de supplementen die Mark hier al heeft genoemd.

Je neemt ALA om de drie uur, dag en nacht.
Je begint bijvoorbeeld maandagochtend om 6.30u. De volgende dosis is dan om 9.30u en daarna om 12.30u, 15.30u, 18.30u, 21.30u, 0.30u, 3.30u. Dat blijf je herhalen t/m donderdag 3.30u. Dan neem je vier dagen 'rust' en dan begin je de volgende maandagochtend om 6.30u weer opnieuw.
Begin met een lage dosis en verhoog deze dosis als je minsten drie rondes geen 'bijverschijnselen' hebt.

Dat dan vervolgens een paar jaar volhouden.
 
Sharro, dit genoemde protocol van Edwin moet je gaan printen!.
Of anders nu overschrijven in een speciaal schrift, daar maak je dan ook per dag aantekeningen> Klaar.
 
Ik dank jullie van harte voor de hulp hoor Edwin maar zou beginnen om 7.30 u dan schuift alles op he ivm uur

Ik ga beginnen met 1mg dacht ik ...maar moet ik dit dan jaren doen ?
 
Dit wou ik even delen , nu moest ik vrijdag terug naar de internist ivm men schildklier en deze was heel goed en de dokter was zeer blij een goede bloeduitslag zei hij

Dit deed me deugd te zien dat een dokter toch blij is .

Nu wou nog even vragen heb nog magnesium citaat 200

Mag ik deze opnemen ?

Sharro
 
Wat ik wel frappant vond is dat de arts zei
Dat er ontsteking te zien was in het bloed

Wat me toch een beetje onzeker maakt


Sharro
 
@ Sharro

Ontstekingen in het bloed kunnen duiden op een nierfunctie die niet optimaal is. In jouw geval zou ik bij het volgende bloedonderzoek vragen om bepaling van het vitamine D3 gehalte onder de variant van de 25-ODH. In het geval deze aan de te lage kant is dient er D3 te worden aangevuld. Hier ben ik tot het inzicht gekomen dat levertraan als bron van aanvulling van het D-gehalte in bepaalde gevallen niet voldoende is.
http://bioprofiel.nl/vitamine-d-test-25-ohd/

 
Ik heb hier het laatste bloedonderzoek van de huisarts en deze is van 12/01

En daar staat vit d 25 oh. 35.5


En de uitslag van vrijdag staat er (250h) 95.7
 
@ Sharro

Uit het bloedonderzoek van januari (= wintermaand met te weinig zonkracht) blijkt een tekort aan vitamine D3. Bij het laatste onderzoek blijkt dit niet het geval te zijn. Het meest ideale is een stabiele 25-OHD waarde over het hele jaar. Wees wel op je hoede voor je nierfunctie.
Meer hierover zie :
http://www.vitamindandms.org/extrad3/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.976
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan