ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Als ik nu begin met ala om 7u dan moet ik om de 3uur een pil nemen en dit 3 dagen en stoppen woensdagnacht om 3uur of ben ik mis ?


Sorry voor men lastige vragen hoor maar wil zeker zijn en dit is geen hoestsiroopje ...toch


Sharro
 
Je hoeft niet stipt te stoppen na 3 dagen. Ik zou in ieder geval die woensdagochtend dosering van 7 uur ook meepakken in jouw voorbeeld.

Mark
 
Edwin & mark. Ik wil jullie toch bedanken voor jullie hulp en steun

En men excuses voor men gezaag of erhaling van vragen


Sharro
 
Natuurlijk mark ,maar wil eerst toch men vitaminen in huis hebben hoor

Daarom wil ik nogmaals met zekerheid de uren weten ik ga beginnen om 7u dan 10u dan 13u dan 16u nacht door tot ...donderdagnacht of woensdagnacht?
 
Ik denk dat men vriend ook ...... Door amalgaam maag eten precies niet verteren Dichtgeknepen gevoel neusverkoudheden die terugkomen

Heb gezegt laat je amalgaam eruit doen ...maar dit is onzin wat ik zeg

Ik wil je helpen zeg ik dan ...kijk naar mij eczeem weg na 15j en letsels aan ogen men waarnemingen en kleuren zijn mooier .

Maar blijkbaar allemaal onzin ...jammer en spijtig ik ben geen dokter maar dit weet ik nu toch wel ? Denk ik toch
 
Als je maandagochtend om 7 uur begint dan ga je door tot bijvoorbeeld donderdagochtend 7 uur. Of je stopt een dosis eerder (4 uur 's nachts) als het moeilijk gaat. Elke 3 uur een ALA dosis dus.

Sowieso noodzakelijk dat je de genoemde vitaminen en mineralen in huis hebt en inneemt (verspreid over de dag) voor je begint.

Mark
 
Nu vroeg men vriend of ik de grieperig gaan halen deze winter en zei nee hoor ...waarbij hij niet blij was ... Pfff

Ik hoef die troep niet meer
 
Daar word ik dus gek van he

De griepprik gaan halen was waarop ik nee zei ...ik zorg dat het kwik men lichaam uit is dus ga ik niet dit toelaten .

Heb een goed alternatief gekregen van de natuurarts
 
En de magnesium citraat de poedervorm nemen ? Ik heb nog van now doods 200 maar deze zou niet goed zijn ?


Heb het verhaal nog eens gelezen van fien en zei spreekt over mangaan ?
 
Mark z
Weet je soms een ander adres ofzo waar ik het kan bestellen de vit. E toceferole en vit c ... Heb al de dag geprobeerd en word daar gek van .


Wil echt wel beginnen hoor


Sharro
 
Via iHerb.com bijvoorbeeld. Zelfs als je niet goed Engels kunt lezen, moet dat wel lukken, denk ik.

Te betalen met of zonder credit card.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.967
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan