natriumbicarbonaat

Heb vanochtend ook even een halve liter gedronken van bica + magnesium flakes. Niet veel van gemerkt, maar komt waarschijnlijk omdat ik al twee weken verkouden ben.

Ik eet sinds enkele weken iedere dag een halve emmer Griekse yoghurt (1 liter) van de Lidl om zo de dagelijkse vetinname nog verder te verhogen. Sindsdien komen er bergen donkergele snot en slijm uit mij. Twijfel nu of dit ontgifting is door de grote hoeveelheid vet of dat mijn lichaam wellicht slecht reageert op de yoghurt omdat deze mogelijk gehomogeniseerd is (dit staat nl niet op het etiket). Wie heeft een idee ?

Lidl verkoopt volgens mij niet biologisch! Volle griekse yoghurt, is gefermenteerd volgens mij niet gehomogeniseerd. om minder vet in melk te krijgen, homogeniseren zuivelprodukten wel. Denk

aan halfvolle of magere melk of yoghurt.

Vanochtend ook op de nuchtere maag Nabica + magnesiumvlokken mengsel gedronken. Ik merk er nog niks van.

Ik heb toen ik opstond een halve liter water gedronken met erin sole en 1 theelepel bica en een theelepel creatine.

Kreeg wat boertjes mee erna, ongeveer half uur later werd alles in mijn lichaam warm, heb net halve liter buffelmelk op met twee gebakken eitjes in roomboter en een kiwi en beetje slurp wijn, nou zo heb ik het nog niet meegemaakt, mijn hele maag is gewoon warm, een heel rustig gevoel.

Ik denk dat de bica na zijn werking volbracht te hebben voor veel meer maagzuur zorgt.

Ook de smaak van het water wordt met bica erin zachter ook al zit er sole in.

dat gevoel had ik trouwens ook, dat mijn hele lichaam warm werd, en dat het langzaam naar mijn

hoofd steeg! het leek net of, ik een glas slurp wijn had gedronken :)

De eerste 20 minuten ben je behoorlijk dronken, en leip in je hoofd, maar de rest van de dag voelde ik me super goed! :)

mike, echt een geweldig experiment van je! Hoe gaan we deze wonderdrank noemen?

SLURP bica+

Toch geeft Dr. Sircus aan dat alleen MagnesiumBicarbonaat meer voordeel biedt, dan

een combi van Natriumbicarbonaat en MagnesiumChloride.

Quote:
Now when we look at a fantastic substance like magnesium bicarbonate we have to appreciate that bicarbonate amplifies the action of the magnesium. One needs to take 56,400 mg of sodium bicarbonate to get 41,800 mg of bicarbonate. But when one takes magnesium bicarbonate one gets no sodium and all the magnesium and bicarbonate reaches into the cells helping each other pass through the cell walls. When you take magnesium bicarbonate you get super high dosages of bicarbonate without the overdose side effects that come with taking too much sodium in the sodium bicarbonate.

The presence of the sodium in the sodium bicarbonate is preventing the bicarbonate from working the same way as it does when it is fused with magnesium. Here is the reason why. Instead of calcium magnesium channel, the cells have a sodium-potassium pump on the surface of every cell. The pump will block too much sodium from entering the cell, as this can cause all sorts of problems.

Bron: Website Dr. Sircus

Arjan.

Interessant artikel Archie!

Maar...magnesium chloride en natriumbicarbonaat zijn beide spotgoedkoop. En nu komt die Sircus ineens met het verhaal dat eigenlijk magnesiumbicarbonaat veeeel beter is EN $200,- voor drie flesjes.. :cry:

@Pike

Daarom houden wij het lekker bij magnesium chloride en natriumbicarbonaat. :-)

De hoeveelheid natrium in natriumbicarbonaat zal ook wel een rol spelen.

En aangezien de meesten hier het preventief doen met 1 theelepeltje zal het wel loslopen.

Beter iets dan niets !

Arjan.

Mike, ik heb vanochtend, natriumbicarbonaat met h202 ingenomen, in combinatie

met appelazijn. Wat denk jij, is dit een goede combinatie?

Ik voelde me verder de hele dag wel energiek. En denk je dat

ik hiermee, mijn zuurstof in mijn cellen kan verhogen, of denk je

dat ik toch beter alleen h202 kan innemen?

zizou789

Magnesium is juist de transporter die opname in de cellen vergemakkelijkt.

Hier een nederlands artikel over magnesiumbicarbonaat. Gaat wel heel erg uit van verzuring, maar als je dat overslaat en zelf de mix maakt ipv bij hun koopt geeft het volgens mij wel een goed beeld. Beetje jammer dat ze op voorhand zeggen dat je er 30% langer door gaat leven. Vindt dat nogal een straffe uitspraak.

http://pristinehydro-netherlands.weebly.com/over-de-pancreas.html

Quote:
Mike, ik heb vanochtend, natriumbicarbonaat met h202 ingenomen, in combinatie

met appelazijn. Wat denk jij, is dit een goede combinatie?

Dat is de combi die ik voor morgenochtend heb gepland! Deze ochtend ga ik bica met jodium en appelazijn drinken. Je hoort nog van me!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan