natriumbicarbonaat

ja dat kan. ik heb het al geprobeerd. ik kreeg er wel een heftige reactie van,

maar naar ongeveer 20 minuten ging dat weg. de rest van de dag voelde ik

me overigens heel goed daardoor.

ik ben benieuwd naar jou ervaring morgen mike.

Als ik het heb opgedronken dan voelt het alsof ik een fles spa rood op heb. Dus het koolzuur effect(enne ik ga boeren dat moest ik nooit goed bezig dus). Alleen ik neem het in de avond en slaap er erg goed op.

Ik heb zojuist een halve liter water gemaakt met daarin een theelepel bica en 4-5 druppels 35% H2O2 (ik was niet heel secuur met het druppelen). Ik drink net mijn eerste slok en voel alweer een nies opkomen. Ik houd jullie op de hoogte!

Mike

ik heb het vandaag ook weer gedaan, maar nu iets minder sterk als de vorige keer.

ik heb vandaag niet zo'n heftige reactie gehad als de vorige keer. ik heb vol glas 400 ml, 1 theelepel bica, en 4 druppels h202, en appelazijn.

Ik heb het glas net op. Ik heb geen appelazijn gebruikt. Opnieuw is daar die opkomende koppijn, die ongetwijfeld (net als gisteren en eergisteren) weer snel zal wegtrekken. Verder net heel heftig geniesd. Dat is het wel zo'n beetje op dit moment.

Mike

vandaag:

grote theelepel keltisch

grote theelepel bica (begon lekker te bruisen)

2 grote theelepels appelazijn

rauw ei

rauwe melk

gevolg:

vrijwel direct een VOLLE pot ontlasting met alle kleuren van de regenboog.

verder geen nadelige gevolgen.

morgen:

grote theelepel magnesium (zechsal)

grote theelepel keltisch

grote theelepel bica

rauw ei

rauwe melk

gevolg: afwachten :D

Pas je wel op dat je niet teveel methaan gassen produceert, dick!

Is slecht voor het milieu, en krijgen we flinke gaten in de ozonlaag, waardoor de aarde vreselijk opwarmt! kijk maar naar buiten, hoe warm het is...:)

Haha zizou, ik moest wel lachen om je post!

(volg dit topic op de voet, neem alleen echter alleen bica zonder iets anders omdat ik het niet in huis heb, en heb verder niet echt interessante reacties)

Bij mij is de koppijn inmiddels alweer weggetrokken en ook ik ervaar verder weinig opzienbarends. Vergeet niet dat ik al tig kuurtjes achter de rug heb: klei (heilaarde), H2O2, bitterzout, bica, you name it.

Mike

zizou789
Quote:
Pas je wel op dat je niet teveel methaan gassen produceert, dick!

Is slecht voor het milieu, en krijgen we flinke gaten in de ozonlaag, waardoor de aarde vreselijk opwarmt! kijk maar naar buiten, hoe warm het is...:) :D

je hebt gelijk zizou, m'n vrouw heeft me verplicht haar op de hoogte te houden wanneer ik naar de WC moet "ga ik ff naar boven" zegt ze :D

Mijn bica-experiment is nu weer even voorbij. Ik heb van donderdag t/m zondag gedronken: uitsluitend bica, bica met magnesiumchloride, bica met appelazijn en jodium en bica met H2O2. Hoe goed bica is als transportmiddel voor andere voedingsstoffen is moeilijk voor mij om te bepalen omdat ik geen bijzonder krachtige reacties heb ervaren. Daarom graag terugkoppeling van andere forumleden die hiermee experimenteren!

Mike

Daarom graag terugkoppeling van andere forumleden die hiermee experimenteren!

Ik denk dat je het dan moet ophogen mike! Ik had er wel baat bij, maar vandaag heb ik ook

weinig van gemerkt, omdat ik de dossering iets heb aangepast! ik heb overigens alleen h202/bica uitgeprobeerd!

Quote:
vandaag: (gisteren)

grote theelepel keltisch

grote theelepel bica (begon lekker te bruisen)

rauw ei

rauwe melk

gevolg:

verder geen nadelige gevolgen.

morgen: (vandaag)

grote theelepel magnesium (zechsal)

grote theelepel keltisch

grote theelepel bica

rauw ei

rauwe melk

gevolg:

09.45u

normale hoeveelheid ontlasting (dik/dun door elkaar, verschillende kleuren) opkomende lichte hoofdpijn die vrijwel gelijk weer wegzakt, lichtgevoel in den kop (aangeschoten gevoel) tot nu toe verder geen reacties 11.50u

dick

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan