natriumbicarbonaat

Bicarbonaat kent verschillende vormen: natriumbicarbonaat, calciumbicarbonaat, magnesiumbicarbonaat en kaliumbicarbonaat.

Mike

@archie60:

Gebruik je geen Magnesiumchloride ??

dit heb ik niet in huis! Waar het mij met name om gaat, dat ik meer zuurstof in mijn cellen wil.

Daarom heb ik geexperimenteerd met h202 en appelazijn. En ik moet zeggen het is mij wel goed bevallen, alleen de eerste 20 minuten waren niet zo prettig! De rest van de dag voelde ik mij erg energiek!

Dat is de combi die ik voor morgenochtend heb gepland! Deze ochtend ga ik bica met jodium en appelazijn drinken. Je hoort nog van me!

Mike, bereid je maar alvast voor, je krijgt een heftige reactie van h202 /apelazijn/bica! Maar het eindresultaat mag er wezen! Het is mij, wel goed bevallen!

kijk eens wat ik gevonden heb:

http://www.brouwland.com/nl/

25 kilo natriumbicarbonaat voor 46,55 inclusief verzendkosten.

Is dit de goede Mike en zo ja, zijn er hier nog liefhebbers waar ik het mee kan delen?

Sizou,

Ik ben nu de combi van 1 theelepel nica met een beetje appelazijn en drie druppels Lugol's in een halve liter water door elkaar aan het roeren en het eerste wat me opvalt is dat het gaat bruisen, volgens mij koolzuur. Ik ga het zo dadelijk drinken. Wish me luck!

Mike

Marijan,

Ja, dat is de goede. Sterker nog, die heb ik ook! Ik koop een kilo voor 4 euro bij een lokale natuurdrogist.

Mike

Ik ben het nu aan het drinken en ben halverwege. Er is absoluut koolzuur ontstaan, dus ik heb nu 'prik'. Smaakt prima! Ik moest, net als gisteren, vrijwel meteen niezen. Verder nog geen gekke dingen meegemaakt.

Mike

En daar is die opkomende koppijn weer. Ook heb ik weer geniesd en ben ik om de haverklap mijn neus aan het snuiten.

Mike

Vandaag was het experiment bica met appelazijn en jodium. Morgen komt de H2O2 aan de beurt. Ik voel me overigens weer prima nu!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan