Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dit heb ik niet in huis! Waar het mij met name om gaat, dat ik meer zuurstof in mijn cellen wil.
Daarom heb ik geexperimenteerd met h202 en appelazijn. En ik moet zeggen het is mij wel goed bevallen, alleen de eerste 20 minuten waren niet zo prettig! De rest van de dag voelde ik mij erg energiek!
Dat is de combi die ik voor morgenochtend heb gepland! Deze ochtend ga ik bica met jodium en appelazijn drinken. Je hoort nog van me!
Mike, bereid je maar alvast voor, je krijgt een heftige reactie van h202 /apelazijn/bica! Maar het eindresultaat mag er wezen! Het is mij, wel goed bevallen!
Ik ben nu de combi van 1 theelepel nica met een beetje appelazijn en drie druppels Lugol's in een halve liter water door elkaar aan het roeren en het eerste wat me opvalt is dat het gaat bruisen, volgens mij koolzuur. Ik ga het zo dadelijk drinken. Wish me luck!
Ik ben het nu aan het drinken en ben halverwege. Er is absoluut koolzuur ontstaan, dus ik heb nu 'prik'. Smaakt prima! Ik moest, net als gisteren, vrijwel meteen niezen. Verder nog geen gekke dingen meegemaakt.