natriumbicarbonaat

MagnesiumChloride in ZeeZout

Stond ik net op het punt om Magnesiumchloride te gaan bestellen, bedacht ik me dat ik ooit de samenstelling van DodeZeezout had gelezen. En ja, daar zit maar liefst ca 53% Magnesiumchloride in. En laat ik nou nog meer dan 5 kilo van dat zout hebben staan. Ooit gekocht om Ormus mee te maken.

Dus voortaan voor mij elke ochtend:

• 1 glas gemagnetiseerd water met

1 tl Natriumbicarbonaat

5 druppels H2O2 35% FG

1 tl DodeZeezout

wordt vervolgd

Huub

Oef... nou daar ben ik weer.

Dat was behoorlijk heftig.

De smaak viel me bijzonder tegen.

Dat het niet echt lekker zou zijn, dat snap ik, maar dit was zout en bitter tegelijk.

Een sterke reactie in het lichaam waarbij ik duizelig werd, maar tevens de indruk had dat veel zuurstof in korte tijd werd opgenomen.

Hoe het verder vandaag gaat horen jullie nog.

Huub.

natrium bicarbonaat neutraliseert toch ook je maagzuur?

Als de meeste mensen een maagzuurtekort hebben, met bijbehorende spijsverteringsproblemen, wat is dan het voordeel van nabica innemen?

Lia

Ja natriumbicarbonaat neutraliseert maagzuur.

Bica nemen kan best gezondheidsvoordelen hebben maar niet voor mensen met maagzuurtekort.

Zie onderstaande filmpje over de zuur-base mythe maar ook over maagzuur etc:

Euh... dat mes dat erin gestoken wordt, gedraaid en er weer uit getrokken? Maar ook gezwollen gevoel, blauwe plek gevoel, aanwezigheid zonder dat het pijnlijk is. Dat is wat ik kan merken en weet dat ik weer moet starten met een bica-kuurtje.

Alexandra, dat klinkt heftig! Ik ken dat soort reacties eigenlijk niet, zeker niet van de alvleesklier (midden ni de buik toch?). Heb je weleens een alvleesklier supplement geprobeerd (runderpancreas extract)?

Ik heb maanden 24/7 met pijn rond gelopen Moondust, geen idee wat het was en wat er aan te kunnen doen. Het begon met brandend maagzuur, toen de galblaas, daarna de lever erbij en als "toetje" de alvleesklier. Ik ben nu alweer maanden pijnvrij :D En ben nu in een fase dat als ik de alvleesklier voel het op tijd is om wat bica tot me te nemen. Al met al is het een kwestie van je hele systeem versterken. Het enige supplement dat ik consequent neem is adrenal. Verder niets. Al stop ik nu even met de adrenal, maar dat heeft hier verder niets mee te maken.

Opnieuw lopen jij en ik parallel, Alexandra! Ik herken EXACT wat jij schrijft over de alvleesklier en ook voor mij is dit om de zoveel tijd reden om weer eens een bica-kuurtje te gaan doen. Mijn alvleesklier kalmeert er vrijwel meteen van en is dan ook minder opgezet.

Mike

Doet jouw alvleesklier een ook "hupje" of "dansje" als je het bica geeft? Zo grappig! En voor mij geen beter teken dat ik dan weer op de goede weg zit :)

Heb tot op heden nog niemand anders zijn organen zien beschrijven als dansend of huppelend. Daarin verschil ik denk ik met de meeste mensen :)

Ik voel wel al enkele weken op mijn linkerzij iets trillen, alsof er iets gekieteld wordt.

Een soort spasme van een orgaan of darm o.i.d.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan