natriumbicarbonaat

Nee ben ik niet...ik krijg nl vreselijke krampen {spierkrampen} en hartkloppingen..is echt Te heftig voor mij en voelt niet goed.

De zure ontlasting geeft aan dat dit wel degelijk een ontgiftingsreactie is. Ik ben het wel met je eens dat dit een dergelijke heftige reactie zeer belastend is, getuige ook je spierkrampen en hartkloppingen.

Mike

Hoeveel neem je dan I-lady? Ik kan gelukkig nog gewoon functioneren als ik 's morgens 1 flinke theelepel neem op een glas water. Want mijn alvleesklier heeft het dan nodig. Maar je kan moeilijk een week je ziek melden omdat je een bica-kuur doet.

Ik reageer al op een paar druppels van een halve theelepel..en hoe meer ik neem hoe heftiger de reactie..laatste keer dat ik er "per ongeluk" wat meer van ingenomen heb ben ik 2 maanden belabberd geweest..

Ik vindt het knap dat je tegen 1 flinke theelepel kan..pfft..

Quote:
Ik reageer al op een paar druppels van een halve theelepel

Eh, druppels natriumbicarbonaat? Ik dacht dat bica alleen in poedervorm te krijgen was, gewoon baking soda zeg maar. Maar vloeibaar? Wat is de verdunning dan? Ik snap er niets van.

Wow, dat gaat wel heel heftig bij jou. Tja, dan zou ik het ook zeer zeker niet nemen! Ik weet niet of het knap is dat ik er beter tegen kan. Mijn lichaam heeft het blijkbaar nodig!

Haha sorry ik loop te slapen..ik bedoel een halve theelepel opgelost in water en daar een paar druppels van..het is inderdaad alleen in poedervorm.

Krijg jij er verder dan geen reactie op Alexandra?

Minder dan dat ik zou willen. In ieder geval deze week dan toch. Maar ik denk dat ik door stress veel te veel vasthoudt. Ga ook te weinig naar de wc naar mijn zin. Wel minimaal dagelijks, maar ik ben vaker gewend.

Op dit moment ontgift ik niet goed vindt ik. Maar dat is al vele malen meer dan dat andere doen :$ Door de stress slaat de boel op hol, vandaar ook de leverzuivering op dit moment. Maar ben van 1 glas bitterzout ook nog niet naar de wc geweest. Komt wel goed, maar toch. Het zit niet lekker en dat merk ik.

Een paar druppels bica (zoals je beschrijft) en je bent maanden van slag af?? Weet je zeker dat het de bica is geweest? Als ik zo heftig zou reageren, dan zou ik het ter plekke weggooien!

Ja dat weet ik vrijwel zeker..ik gebruik het ook niet meer..

Dat herken ik ja,dat gevoel dat het niet lekker zit..maar van 1 glas bitterzout loop ik ook volkomen leeg..pfft best moeilijk om de boel goed en fijn te houden aan de binnenkant.

Quote:
Weet je zeker dat het de bica is geweest? Als ik zo heftig zou reageren, dan zou ik het ter plekke weggooien!

Ja, ik zou zoiets verwachten van epsom-salt (magnesiumsulfaat, bitterzout), maar dan nog....

Ik zou het vooral op voeding gooien dan I-lady. Maar ja, als je alvleesklier vraagt om bica.... Dan zou ik zeker op zoek gaan naar een alternatief!

Vandaag ben ik weer begonnen met een bica-kuurtje. Mijn alvleesklier speelt recentelijk weer op en ik ben nu een halve liter water met een koffielepel bica aan het drinken. Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen!

Mike

ad,

Door de verzengende hitte ben ik er nog niet aan toegekomen. Nu het wat koeler is borrelt en bruist het volop in mijn hoofd, dus het gaat niet lang meer duren voordat ik begin te schrijven!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan