natriumbicarbonaat

Ha ha ha Huub, dat had ik wel verwacht.

Quote:
Dus voortaan voor mij elke ochtend

Wordt het nog steeds je nieuwe protocol?

@Tanja,

Jawel, zeg ik nu heel vooruitstrevend.

Maar dan wel die DodeZeezout in een wat lagere dosering.

En dat alles wellicht in iets meer water.

Ik gebruik ( of misbruik ) nu een glas van ca 200 mL.

Dan wordt het een beetje sterk.

Positief bericht tot dusver van vandaag:

Donkere urine waaruit ik kan afleiden dat er iets aan het werk is.

Huub

Jij ook een glaasje Tanja?

Ik doe deze week weer een leverreiniging, met 4 glazen bitterzout in het vooruitzicht laat ik dit rondje aan mij voorbij gaan. Ik neem liever nog een voetenbadje met magnesiumchloride Huub, maar hou ons op de hoogte van je resultaten, wellicht in de toekomst eens uittesten.

Ik drink niet 4 dagen lang 4 glazen hoor! alleen de dag van de reiniging. Ik drink normaal een paar dagen voor de reiniging en een paar dagen erna s'ochtends een glas met een theelepel, daar proef ik niet zo veel van.

mijnlijf,

Ze doet de grote lever-galblaasreiniging van Andreas Moritz.

Dan drink je op de dag van reiniging 's avonds om 18u en om 20u een glas met bitterzout en de dag erna om 6u en 8u weer een glas.

Daar is een protocol voor, staat beschreven in het boek.

Lia

Ja sorry hoor maar zo rijk ben ik niet .

Ik heb net met hangen en wurgen eindelijk het grote Weston price boek kunnen kopen . :wink:

snap dit niet goed, natriumcarbonaat maakt je lichaam basischer en ik begreep nu uit je artikelen dat het beter is om meer zuur te hebben in je lichaam?

Ik neem de bica niet om te ontzuren, maar om mijn alvleesklier te ondersteunen. Zonder een goed werkende alvleesklier, geen goed werkend verteringssysteem. Dan neem ik het basische even voor lief, dat trekt daarna wel weer bij.

Ik reageer extreem heftig op natriumbicarbonaat..kan het niet hebben merk,ik darmen gooien direct alles eruit en ik krijg vreselijke krampen en zure ontlasting {dat is dan wel weer fijn dat dat eruit is}...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.548
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan