natriumbicarbonaat

Interessant artikel over bica, waarin wordt uitgelegd waarom het zo goed werkt bij bijvoorbeeld kanker en wellicht waarom het zo ontgiftend werkt. Het verhoogd de co2 waardes wat weer zorgt voor meer zuurstof op celniveau.

Zie: http://drsircus.com/medicine/sodium-bicarbonate-baking-soda/bicarbonatecarbon-dioxide-medicine

Volgende keer beter het topic doorlezen.. Artikel was al gemeld door Mike...

Maar klopt het dus dat Bica het Co2 niveau in het bloed doet stijgen, waardoor oa zuurstof makkelijker in de cel komt?

Ik heb sinds een aantal dagen het gevoel alsof er iets is blijven hangen rondom mijn alvleesklier, iig alsof daar een blokkade is. Het is heel duidelijk ter hoogte van de alvleesklier, maar ik heb geen idee of daar inderdaad iets kan blijven hangen. Dus misschien dat het eventueel iets anders zou kunnen zijn, zoals een galsteen. Maar de plek is niet de plek van de galblaas of de lever.. Het is heel duidelijk in het midden, ter hoogte van waar de ribben eindigen. Iemand enig idee wat ik kan doen of wat het is? Ik kan al twee dagen niet goed meer eten en moet overgeven omdat het niet doorstroomt.

Heel duidelijk ten hoogte van de alvleesklier.. Geef graag ook even aan waar je het voelt want waar de ribben eindigen? Bedoel je ten hoogte van waar de ribben in je "zij" eindigen?

Alvleesklier ligt beetje tussen je navel en het begin van je borstbeen en dan van iets aan de rechter kant van midden naar links lopend.

Het kan goed dat er een gal steen in de alvleesklier is blijven hangen, mike heeft dit naar zijn redenering van pijn ook gehad.

Bitterzout zou je goed kunnen helpen lijkt mij, ze't de kanalen mooi open.

Mike deed ook wat met natriumbicarbonaat maar wat en waarom weet ik niet zo.

Dus iemand anders? Want dit is wel een probleempje met haast lijkt mij.

Iedere morgen op nuchtere maag bica nemen inderdaad. Dit ter ondersteuning van je alvleesklier. En bitterzout nemen, gewoon zodra het kan. Gaat de pijn na 3 kwartier niet over, nog een glas nemen. Ga je ervan naar de wc, maar blijf je geblokkeerd, dan zou ik voor het slapen gaan ook bica gaan nemen. Dan zit er waarschijnlijk niets dwars. Tenzij het anders voelt, gewoon nog een glas bitterzout erop.

ben je een paar uur pijnvrij en komt het weer terug? Weer bitterzout nemen.

En wat doet dan bica en wat doet bitterzout ? --> Bica opent de galwegen en bitterzout zorgt ervoor dat je gemakkelijk naar de wc kunt ??

Bitterzout zet galwegen open en makkelijk naar de wc idd, bica weet ik niet precies, ik dacht meer ondersteuning van de alvleesklier omdat deze dit ook uitscheid, maar het fijne weet ik zo niet.

Eli.

Al wel.eens L&G reinigingen gedaan? Misschien wel een goed idee om dit in toekomst te voorkomen.

Zit er nu echt zoveel verschil in de prijs van n.bica? Ik heb vorige week een pakje van 125 gram gekocht voor 3,50, maar ik zie heel andere lagere prijzen op internet. Bij mij staat er wel 100% natuurlijk op de verpakking, zou het daarmee te maken hebben?

Bij G&W 1kg van Jacob Hooy voor €11.50.

Wel apart bestellen, omdat ze alleen potjes van 250gr in de schappen hebben staan.

Arjan.

Bedankt voor jullie tips! Inmiddels gaat het wel weer. Ik reageer wat laat, excuses! Heb nog wel last van benauwdheid... Volgens mij ook na het eten van noten...

http://www.gifvrijwinkelen.nl/winkel/detox-natriumbicarbonaat-c-36_305.html

1kg, wel verzendt kosten maar als je nog het een en ander besteld wat je misschien toevallig nodig hebt is het een goede prijs, ik had er ook nog een pot bitterzout bij besteld bv.

Hoi eli, mooi dat het beter gaat, wat heb je er tot nu toe aan gedaan?

Wat meer appelazijn tussendoor en sochtends natriumbicarbonaat met appelazijn... Misschien dat de azijn de stenen oplost dacht ik zo. En ik ben iedere dag een glaasje wijn gaan drinken.

De appel.azijn lost ze niet op, maakt ze wel zachter, heb je wel eens een L&G reiniging gedaan?

Ik denk dat dat voor jou belangrijk is om te doen aangezien je voelbaar hinder ondervindt van de stenen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan