Quote:
Curvers, ik dacht dus dat heel veel mensen het niet gebruiken omdat bica je maagzuur minder zuur maakt. Terwijl juist al veel mensen last hebben van te weinig maagzuur.
Zou kunnen, ik heb er ook niet genoeg info over. Als je bica wilt gebruiken en je maakt je zorgen om je maagzuur, misschien zijn er dan andere mogelijkheden om het in te nemen enje maag over te slaan met bepaalde capsules, verbindingen, of injecties, zalf bad of mist, dat zou je eens moeten onderzoeken. In ieder geval kun je met azijn het effect van Bica tegen gaan. Zoals hieronder te lezen in een quote uit een boek wat ik aan het lezen ben. Precies hoe dat werkt staat niet beschreven maar het zal waarschijnlijk gaan om met azijn de PH waarde weer naar beneden te krijgen. Gezien azijn zuur is. Het is zeg maar gezondere manier dan ik deed met cola
. Ik gebruik ook altijd azijn om de PH waarde naar beneden te brengen van mijn Ormus brouwsels als de PH te hoog is doordat er iets teveel natriumhydroxide bij is gegaan.
Je lichaam maakt zelf ook Bica, dat is voor mij sowieso een reden om het spul in de juiste dosering niet te veel te wantrouwen.
Quote:
2. Baking soda (sodium bicarbonate) is cheap, pharmaceutically pure.
The least expensive thing anyone can do to improve health and raise internal voltage is todissolve a half-tea spoon to a tablespoon of bicarb in a small glass of water and slug it down, several times a day. It takes one-half teaspoon to neutralize a teaspoon of ascorbic acid. Try one toone. I take a heaping teaspoonful of Vitamin C and a heaping teaspoonful of sodium bicarbonate together to take advantage of an oxygen multiplier effect. You can track saliva pH with in expensive test-strips available at drug stores. Over doing bicarbonate canbring on reflux discomforts that fade quickly after ashot of vinegar. Bicarbonate dissolved in water can be inhaled in a mist. Add food grade hydrogen peroxide diluted to 3 percent for a powerful oxidizing synergy. Huffed in to the lungs, this peroxide/bicarbonate oxygen blast canwork wonders for various lung conditions. Bicarbonate alone alkalizes the body, reduces pain, boosts inner oxygen, assists the kidneys and can make cancers go away! Earth’s oceans are growing acidic, and like our depleted Inner Oceans, beg for bicarbonates.
Randall, Capt. T. C. (2010-11-01). Forbidden Healing, The Curiously Simple Solution to Disease. Kindle Edition.