Ook even voorstellen: Alexandra

Ik heb vast ergens geschreven dat ik de speekseltest heb gedaan en dat vanuit daar blijkt dat ik candida heb. Als jij er nu niets over had geschreven Cowgirl, dan had ik er helemaal niet meer aan gedacht. Ik ga ervan uit dat goed wapf eten ervoor zorgt dat candida verdwijnt. Ik heb er verder ook geen last van, tenminste niet bewust. Ik zal, als ik er aan denk, were eens een keer in een glas water spugen :D

Het is in ieder geval een ding waar ik me niet op richt of mee bezig houdt. Wie weet in de toekomst wel, maar nu (nog) niet.

Grappig, dat van 'jouw' candida was me ontgaan. Ik reageerde meer op je vraag over de ondersteuning voor de nieren. Ik kreeg de brandneteltinctuur namelijk omdat de nieren het zwaar krijgen met de rommel die vrijkomt als je anti-candida gaat. Bijkomend voordeel is dat ik verbetering van de huid zag.

Maar inderdaad, alles heeft zijn eigen tijd!

Ik had de link tussen nieren en candida niet gelegd. Dus snapte ook niet zo goed waar het vandaan kwam. Op dit moment moet ik even niet denken aan tinctuur. De gedachte aan alcohol staat me erg tegen nu. Ook al is het maar een beetje, ik kan er slecht tegen op sommige momenten.

Ik ga eens kijken San! Stress is op dit moment weinig en minimaal. Kan en mag op dit moment mijn eigen ritme volgen en daar reageerd mijn lijf erg goed op! Maar wat extra's is in deze niet verkeerd.

Ik dacht, ik zal hier even geen apart topic voor maken en wist niet waar ik het moest plaatsen dus dan maar in je voorsteltopic, desnoods wordt deze reactie verwijderd, maar dan heb ik je in ieder geval bereikt want het topic over maagzuur was al verwijderd.

ik dacht dat ik toch een flink aantal topics ver maagzuur had doorgelezen maar had het specifieke antwoord nog niet kunnen vinden dus vandaar dat ik een apart topic had gemaakt. Toch bedankt voor de aanmerking want zo ben ik er weer aan herinnerd om de zoekactie te gebruiken, ik was vandaag ook niet op m'n helderst. Je reactie kwam wel een beetje hatelijk op mij over... ik weet niet of je me een irritant lid vindt ofzo?

Een vraag over maagzuur zet je gewoonweg neer in een topic over maagzuur. En als de vraag nog niet is gesteld, dan heb je een hele goede vraag te pakken. Alleen in mijn ogen niet een vraag voor een nieuw topic. Blijkbaar was ik niet de enige die daar zo over denkt, anders was je draadje niet verwijderd. En ja, ik ben dan nieuwsgierig naar wat je beweegt om een nieuw draadje te starten in een zeer actief onderwerp.

Of ik jou of andere mensen irritant vindt of niet is volgens mij helemaal niet aan de orde. Ik wordt hier wel vaker beschuldigd van hard of misschien zelfs hatelijk zijn. In mijn ogen ben ik geinteresseerd en direct. En blijkbaar niet altijd even aardig. Mijn bijnieren zijn blijkbaar lekker op orde en de rest ook, want het enige dat ik daarvan op dit moment kan denken is: "Nou en! :lol:".

Degene die jou verwijt dat je hard of zelfs hatelijk bent die moet eerst eens bij zichzelf te rade gaan.

Jij bent juist iemand die zeer betrokken is bij iedereen, maar wel duidelijk, je draait er niet omheen.

Ik vind dat prettig, niet lullen maar poetsen zeg maar.

Lia

Ik snap de verdediging (van alle drie) niet zo goed want ik bedoelde het helemaal niet aanvallend of lullig, wilde eigenlijk alleen in het oorspronkelijke topic reageren maar dat bestond niet meer dus heb ik het hier gedaan. Ik vind het prima dat Alexandra mij er op attendeert maar had gewoon het idee dat er ook wat irritatie naar mij persoonlijk in zat. Maar als dat niet zo is dan zal het wel aan mij (mijn interpretatie) gelegen hebben omdat min bijnieren nog wel niet in orde zijn. Excuus bij deze als jullie mijn post als aanvallend hebben opgevat!

Nou, als je het woord hatelijk neerzet in combinatie met een naam van iemand (in dit geval de mijne), tja, dan kan je een reactie verwachten.

Even voor alle duidelijkheid. Als ik irritatie heb naar een forumlid, dan zal ik dat never nooit niet in het openbaar uitspelen. Aangezien we allemaal achter een computer letters in zitten te tikken is het merendeel van wat je leest, begrijpt en merkt eigen gevoel, interpetatie en zelden wat de ander bedoelt. Als ik me irriteer aan iemand, dan lees ik die persoon gewoon even niet. Maar ga het zeker niet via dit forum of mail "uitwerken". Tuurlijk raak ik weleens geirriteerd! Maar het is mijn irritatie en daarmee klaar. Enne, het lid dat ik het meest irritant vindt, daar heb ik zo af en toe ook nog eens de meeste bewondering voor! Het eerste zal ik nooit uitspreken op het forum, het laatste des te meer. In de basis zijn we hier om elkaar te versterken, een ieder doet dat op zijn of haar manier.

. In de basis zijn we hier om elkaar te versterken, een ieder doet dat op zijn of haar manier.

:D :D

Vriendelijkheid is niet duur maar bereikt veel. Blaise Pascal.

Dit is niet het draadje voor spreuken en gezegden, maar ik vond dat dit hier niet misstond...

Bedankt Renske! Ben het alleen niet met je eens. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En alles bedekken met de mantel der liefde of vriendelijkheid werkt niet.

Och, ik ben het met jou en velen met jou eens dat open en eerlijk je mening geven altijd het beste is. Alleen ik denk ook maar zo: c’est le ton qui fait la musique :)

Dank je Paradogma.

Zoals ik al eerder aangaf, als de toon je niet aanstaat, verander de frequentie. Aangezien we het hier over het geschreven woord hebben tussen mensen die elkaar niet kennen, ligt het overgrote deel van interpretaties bij jezelf.

Waarom gaat het toch zo vaak over de vorm in plaats van de inhoud. En open en eerlijk en dan ook nog een strikje erom?

Omdat we in een gefeminiseerde samenleving en cultuur zitten, waarbij we ons politiek correct moeten uitdrukken en nergens een scherp randje aan mag zitten. De vorm is het vrouwelijke principe, de inhoud het mannelijke principe.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan