Opnieuw voorstellen Celticmyst

Binc
Ik denk dat je inderdaad gelijk had met die koolhydraten! Wat knap dat je dat er zo uithaalde.
Nu merk ik het zelf ook....
Gaat nog niet goed met me maar ik kreeg na de yogales (was zwaar omdat mn lijf nog steeds moe is maar wel leuk) echt trek. Bijzonder, want de laatste tijd heb ik maar heel weinig eetlust.

Heb naast de bouillon en de groente en wat haring nog flink veel gierst in rauwe melk gemaakt met roomboter erdoor. Ook nog boekweit. Beetje melkkefir en wat ei

En fruit met slagroom :)

En dat valt verder goed?

Ik bedoel voel je jezelf beter na het eten ervan?

Ik doe nu steeds de boekweit of gierst koken in de rauwe melk met een klontje roomboter erin

Kan ik het ook in de volle yoghurt doen met slagroom erin ipv rauwe melk? Ik vermoed zelf van niet want denk dat ik de melk dan weer ga missen maar anders probeer ik het wel.

Met de koffie volledig stoppen (met name 's ochtends....) is nog steeds niet gelukt. Drink wel minder....
Drang naar koolhydraten is groot....dat is ook weer niet goed. Wellicht wat meer groente proberen te eten

Ps de koffie 's ochtends zet natuurlink een verkeerde toon voor de rest vd dag... vandaar de honger en trek in koolhydraten 's avonds laat vermoed ik (heb ze net dus wel gewoon gegeten totdat ikvol zat).
Hopelijk lukt het me morgen om de koffie weg te laten. Is echt heel moeilijk voor mij

Bedoel je dat je de boekweit wilt koken in yoghurt??

Dat gaat niet.
En koken is denk ik wel van belang iplv ze zo uit de zak te eten door de yoghurt. Je kunt het ook koken en dan mee blenderen in je smoothie. Dat doe ik met gierst ook.

IK heb het kookboek besteld! Leuk!

heb een slechte dag vandaag. Ben moe, heb veel pijn in m´n lijf en erg weinig eetlust.

Enzymen nog niet besteld. Weet natuurlijk ook niet of dat iets is wat zal gaan helpen...

Kwestie van uitproberen. Dit werkt ook niet voor je. Ik vrees dat je niet aan supplementen gaat ontkomen. Wat is in jouw beleving weinig eetlust?

Bedoel je daarmee dat je minder maaltijden eet op een dag?
Of kleinere porties? Wellicht dat die weinige eetlust komt doordat je tekort hebt aan maagzuur en enzymen zodat het eten niet voldoende verteerd word en het op je maag blijft liggen. Die enzymen zou ik dus zeker bestellen.

Gebruik je magnesium olie voor pijn in je spieren?

Wat gebruik je nu aan supplementen? Ennuuhhh...hoest met de koffie?

gewoon geen trek, geen zin in eten.

Ik gebruik nu geen magnesiumsolie.

Ik gebruik vitamine c (esther c) van solgar, magnesiumcitraat van now af en toe maar die mag ik eigenlijk niet meer gebruiken omdat daar arsenicum in zat, lugol's jodium soms op de huid.

Ja dat was het wel. Ik drink nog wel koffie.

Ik ga niet in 't wildeweg van alles bestellen; b12/enzymen enz. Ikzelf zit toch te denken aan een orthomoleculair arts mits deze tijd heeft, wie weet levert het wat op.

De klachten zijn al te lang en ik merk dat het erg moeilijk is dit zelf op te lossen.

ps het kan natuurlijk best b12 tekort zijn en/of magnesium tekort, maar dat is voor mij erg lastig om zelf te bepalen.

Ik neem wel voldoende keltisch zeezout wat al iets helpt. Maar geen msm poeder trouwens.

Je kunt de now magnesium vervangen voor zechsal magnesium olie. Dat spray je op je huid en geeft direct verlichting. Na een half uurtje even af spoelen. Voor het slapen gebruiken en desnoods als je tijd hebt in de ochtend als je op staat ook.

Waar ben je bang voor om enzymen te nemen?

Op welke gedeeltes van mn lichaam moet ik dat sprayen?

Overal of alleen schouders voeten

De enzymen bekijk ik morgen

Je kan je hele lijf ermee in sprayen. Ik doe altijd benen, armen, rug, nek, schouders en voeten.

Er word gezegd dat het het beste op neemt via de buik, oksels en voeten. Maar als de rest van je spieren ook pijn doen gewoon alles doen. In combi met een lekker voetenbadje magnesium.

Is wel fijner. Anders blijft het zi plakken. Maar als je het laat zitten is het ook oke

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan