Opnieuw voorstellen Celticmyst

Probleem van de melk is dus opgelost. Ik heb zelf alleen maar een fiets en een half uurtje fietsen is geen probleem. En als het regent probeer ik natuurlijk een andere dag uit te kiezen. In nederland is het zelden de hele dag aan het regenen,
altijd wel een uurtje of zo droog.
Ik ben jaren lang naar mijn werk gefietst, ook een klein half uurtje, zelden echt slecht weer gehad.
Wat wel jammer is, zodra ik op de fiets stap tegenwoordig heb ik een zere bibs. Conclusie? Bestraald. Gadver.

Jij zit dus in de ziektewet begrijp ik via uwv.
Heb ik ten onrechte ook in gezeten en leuk is dat niet.
Wat deed je voor werk? Wellicht als jij je bijnieren beter gaat ondersteunen het allemaal wat makkelijker gaat en je misschien een baan vind buiten het uwv om.

Liesje, misschien een zachter zadel? Zo een schuim ding?

@Liesje: ja, het kan best hoor dat half uurtje fietsen. Maar, bij boerderij het vertrouwen in Akersloot hebben ze die overheerlijke kefir :) (maargoed die kan ik ook bij de natuurwinkel halen van rauw power als het echt niet anders kan).

@Binc: met de bijnieren ondersteunen bedoel je: toch de adrenal cortex invoeren?
en dan evt nog de enzymen natuurlijk

Het is niet leuk omdat je steeds jezelf moet verantwoorden/gesprekken hebt/veel moet uitleggen/ze het niet snappen.
En je niet op eigen benen kunt staan wat betreft je inkomsten. Maargoed ik ben er blij mee anders had ik niet op mezelf kunnen wonen.

Ik heb onlangs niet gewerkt, hiervoor deed ik die lerarenopleiding en liep stage.

Jaren daarvoor heb ik wel baantjes gehad.

Ja dat bedoel ik idd. Maar je zou al kunnen starten met meer vit c. Als dat te duur is kun je het beste ascorbinezuur nemen. Dat is de goedkoopste vitamine c heb ik begrepen.

Weet je al wat je wilt gaan doen voor werk?

Weet je Liz, als het voor jou niet te doen is om al die spullen te bestellen, ik heb hier nog wel wat staan wat ik niet gebruik. Zoals een pot ascorbinezuur vit c. Om een of andere reden reageer ik daar niet goed op.
Ook heb ik die enzymen staan die ik zei. Vind het ook geen probleem om een aantal aan jou te geven zodat je het kan proberen.
Adrenal cortex heb ik niet meer staan behalve met adrenaline. Maar dat laatste zou ik je niet adviseren. Zou je willen dat ik dat op stuur naar je?

Celticmyst met vrijwilligerswerk verdien je niets, misschien een kleine vergoeding.
Na mijn 60e dat ik niet meer hoefde te werken had ik een baantje als oppas ,s-avonds. Ik zorgde dan dat de kinderen in bed kwamen en verder TV kijken. Dit werd dan zwart betaald. Ssssttt
Dat wordt best nog wel veel gevraagd. Misschien een idee?

@Binc, o wat lief, ja dat is goed.
@Liesje: nee klopt, met vrijwilligerswerk verdien je niets maar dat moet ik van het uwv nu doen. En ik moet dit verantwoorden naar hun toe.

Ja, dat oppassen is wel een idee eventueel!

Mike, kan jij ons in contact brengen zodat ik de spullen naar liz kan sturen? Dat liz haar adres aan jou door kan geven of iets?

Hoi

het ophogen vd koolhydraten gaat goed.
IK kook gierst in water en doe er later wat kokosmelk bij, of ik kook het in de rauwe melk en giet er wat kefir bij.
Meestal een pannetje zodat ik door de dag heen steeds wat heb. En dat geeft wel extra energie en minder een opgeblazen gevoel in mijn buik dan ik eerst had. Vaak dan dus fruit erbij (en creme fraiche of wat roomboter) en 'n half eitje ofzo. Soms nog 'n beetje groente.

Gluten gaan niet goed roggecrackers dus eigenlijk ook niet echt.

De rauwemelkse roomboter vervang ik ook wel eens door gewone, maar de rauwemelkse van de gebroeders verdegaal vind ik toch wel erg lekker. Hierin bakken doe ik ook vaak (volgens de gebroeders verdegaal is bakken in rauwemelkse ook beter dan in gewone) maar dan gaat 't wel erg hard ik denk dat bakken in gepasteuriseerde roomboter ook wel gewoon goed is.

Poekie vroeg zich in een voorgaande post af waarom ik na 1,5/2 jaar nog steeds mij niet supergezond voel; dat is inderdaad o.a. doordat ik steeds te weinig koolh at denk ik nu. En mogelijk die enzymen niet nam dus maar dat weet ik niet zeker.... jaren lang heb ik echt slecht gegeten en veel koffie dus dat is ook niet zomaar in 1 keer goed natuurlijk.
En ik dacht vaak och, stukje chocola maakt 't uit, koffie, kan best. maar nu merk ik echt dat m'n lijf dat niet meer wil een soort van aan het protesteren is. (ja, de bijnieren ook vermoedelijk dus)

Alleen het ontbijt gaat vaak toch nog de mist in, dwz dat ik dan toch die kop koffie pak en dat moet ik echt niet doen want poekie heeft daar wel gelijk in: koffie brengt echt veel ellende.

Bij de boerderij waar je je spullen haalt, hebben ze daar niet ook niervet evt? Zodat je daarin je vlees kan bakken of zo?
Je kunt ook kokos olie of ghee nemen om in te bakken.

Fijn dat het beter gaat.
Wanneer Mike reageert en ik je adres heb stuur ik ze op

Bij Het Vertrouwen in Akersloot niet.

Ik weet niet of ze het bij de zorgboerderij hebben in Heerhugowaard

Ja, kokosolie of ghee heb ik stsandaard in huis

Ik dacht dat je laatst zei dat je dat niet zo lekker vond?
Wat heb je ermee gedaan dat het fantastisch is?

Ik zit bij de huisartsenpost met een flink ontstoken oog

Er is gister een nieuwe ondervloer gelegd en daarover heen een andere vloer. Dit was toch laminaat geworden omdat andere materialen vrij diur waren

Ik heb natuurlijk wel het nodige ingeademd

zojuist ging ik nog naar de boerderij in heerhugowaard om rauwe melk te halen. Ik moest de stal in en tussen de koeien. Daar werd mijn fles gevuld

Op de fiets op de terug weg leek het net of er een vlieg in mijn oog vloog het brandde en irriteerde heel erg ik wreef en knipperde maar hij ging er niet uit en het werd ook heel rood

Thuis nog steeds een geirriteerd en branderig gevoel leek nog steeds net of er een vlieg in zat maar er zat niks

Ik heb even gegoogled op bindvlies ontsteking daarbij heb je ook het gevoel alsof er een vlieg ik je oog zit en dat geeft ook een erg branderig gevoel

Heeft iemand tips?
Zicht is ook ietsje wazig in rechteroog. Ik ben hier niet blij mee.. hoop dat het goed komt

hoe erg is het als je de MSM poeder niet neemt. Ik zie dat dit ook weer een vrij duur supplement is, maar zie dat het toch wel door velen wordt genomen (maar niet door iedereen).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan