Opnieuw voorstellen Celticmyst

Liz, je bent een hypochonder die extreem gevoelig is voor suggestie. Daar valt niet tegenaan te eten, dit is een mentaal probleem.

Mike

Hoi Binc

Ik was doorgelekt ongesteld. En ik heb biotex op de matrastijk gesmeerd, en daarna het eruit gedept met water. Maar die geur van die biotex was er dus niet uit gegaan. Echt goor! Nu is het wel ietsje minder al. Ik heb toch op die matrastijk geslapen. Ik had nog 'n los matrasje daar heb ik ook op gelegen maar daarop kreeg ik last van mijn rug.
Biotex is niet heel goed hoor, het staatop de lijst van matig giftige stoffen. Maargoed inmiddels denk ik dat ik er niet ziek van zal zijn.
Een nieuwe matrastijk is al in aantocht.
Dat ik hypochondrisch ben zou best kunnen hoor.

Vandaag ben ik wat depressief en heb zeer weinig eetlust. Gierstepap al helemaal niet, heb gewoonweg helemaal geen trek. Heb een beetje een waas in m'n hoofd (gisteren iets met gluten gegeten en vandaag spelt; ik weet uit ervaring dat dat die klachten geeft). Ook wat hoofdpijn.

Was nog wel eventjes eruit, er zijn allerlei culturele activiteiten bij het theater. Wel grappig.

Nou ja dit gaat ook wel weer over.

Misschien straks nog even eruit.
Ik denk dat buitenlucht wel goed doet.

Welke giflijst??

Zover ik weet bevat groene biotex biologische enzymen.

o stond ergens op internet dat het matig giftig is.

ik heb de blauwe trouwens gebruikt niet de groene

maar bevat idd biologische enzymen

Ik had mijn matrastijk ermee behandeld. Ik heb de matrastijk daarna niet in de wasmachine gegooid. (dat kan niet). Ik heb hem afgedept met water.

Ik weet absoluut niet of het wel veilig is om hier op te liggen (wel met molton en hoeslaken eromheen) maar op mijn noodmatras ligt het keihard

Liz, hou op zeg!!!!

Je gaat heus niet dood en word er ook niet ziek van!!! Sorry hoor, maar dit word wel erg extreem! Je bent overal bang voor. Een soort vrees voor voedingsmiddelen en ook nog sommige producten die he gebruikt. Als je het niet veilig vind, waarom koop je het dan?

Je bedoelt het aanschaffen van een kitten neem ik aan? :) IK hou wel erg van katten.

Die zal de bouillon in de pan ook wel errrug lekker vinden denk ik, hihi!

Binc, als je naar een specifieke post in een draadje linkt kun je dat beter doen op de manier waarop ik het nu gecorrigeerd hebt, dus: 1 woord in je post pakken en daar de link aanhangen. Zo dus. Helaas brengt de software je anders terug op de beginpagina i.p.v. de specifieke post in het draadje waarnaar je wil linken.

Mike

Ik heb geen idee hoe ik dat kan doen Mike. Ik had gewoon de link copy paste gedaan. Sorry!

OK bedankt. Ik zal dit overwegen.

Ik heb nog even wat anders.
Ik had het er net met m'n moeder over.

Als ik opsta, dan drink ik dus eerst appelazijn en daarna thee, maarrrr wat ik nu ervaar; de gierst valt wel zwaar op de maag in de ochtend, daar loop ik echt tegenaan.
Ik gaf al eerder aan, dat ik in de ochtend niet zo'n trek heb en alleen maar zin heb in lichte dingen: denk aan: noten, speltkoekjes met cranberries erin, tarweboterhammen, enz enz. MET een kop koffie of 2.

Gierst gekookt in rauwe melk met kefir erdoor, bessen creme fraiche en 'n half ei valt echt zwaar op de maag.

Wat gaat er mis? Er is kennelijk iets uit balans ofzo...
soms als ik die zware dingen niet weg krijg eet ik het dan ook niet maar wat ik dan ervaar is dat ik in de avond zo ontzettend uit balans ben. Ik denk dat ik dan kom op hetgeen jij tegen mij zei, Binc, bij ELKE maaltijd de goede koolhydraten nuttigen anders schildklier-/bijnierproblemen.

Je bent er al zo vaak opgekomen voor wat betreft bijnieren en schildklier.

Als je geen honger hebt eet je toch niet? Dan eet je toch gewoon later.

Koffie en boterhammen is ook niet bepaald licht.

De vraag blijft, wat ga je eraan doen?

Nou niet teveel EXTRA'S! Morgen even aanzien.

Als ik geen honger heb eet ik idd gewoon niet, dat is 'n goeie.

Voldoende thee met keltisch zeezout in de ochtend en me er maar niet te druk om maken.

Ik eet smorgens meestal een appel, soms ook een banaan erbij of papaya. Papaya heeft extra enzymen. Is een lekkere vrucht. Ik koop het bij AH, dan is het tamelijk groen, laten liggen tot het geel kleurt. Van 1 papaya eet ik 3 of 4 keer. Sommigen eten yoghurt of kwark. Ik eet een half uur later na het fruit crackers.

Liesje

Eet jij wel wapf? Ik las ook dat je geen melk drinkt? Geen koemelk?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan