Opnieuw voorstellen Celticmyst

Ene keer heb je meer nodig dan andere keer. Dat ik ze nodig had was omdat ik 400 m2 massief eiken vloerdelen heb lopen sjouwen afgelopen zaterdag. Voor een jaar terug was mij dat niet gelukt. En met zwaar werk trek ik het niet zonder kookhydraten. En in de winter heb ik ook behoefte aan meer.

O ik had nog iets, ik leg het fluoride verhaal wel eens uit aan mensen.
Dat het beter is om zonder fluoride te poetsen.
Maar stel die mensen eten nog wel suiker... is het dan ook wel veilig om zonder fluoride te poetsen?

Ideaal zou natuurlijk zijn als ze dan ook stoppen met suiker eten.. maar als ze dat niet willen?

Ik heb zelf vandaag ook suiker gegeten (helaas) en meteen heb ik een pijnlijke kies.

Ik ben onwijs verkouden, neus dicht, griep heerst ook, ik heb het nu ook. Hopelijk is dit binnen een paar dagen weer helemaal over, krijg amper lucht.

Is het nu zo dat kippenbouillon BETER is bij griep dan rund? Dat zei iemand. Ik lees het ook op internet

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/106241-kippensoep-bij-griep-en-verkoudheid.html
Of maakt het niet uit.
ik heb nu rund, dus ik maak eerst dat wel op.

Ik kan me herinneren dat Poekie nooit kippenbouillon eet alleen rund (maar misschien is dat inmiddels ook weer anders).
In ieder geval zijn er zijn er genoeg die wel kippenbouillon maken.
Vandaar mijn vraag of kippenbouillon beter is bij griep en verkoudheid.

Ik wil iets vragen

HOE belangrijk zijn de H202 druppels?
Ik heb het momenteel erg benauwd, dit is al een paar dagen, niet prettig, en eten zie ik nog steeds tegenop trouwens.

Ik heb die druppels nog nooit genomen.

Wellicht dat het iets toe voegt? Ik durf het niet zomaar te kopen.

binc gebruik jij de h202? Of Liesje? Zoja wat zijn jullie ervaringen hiermee? Of redden jullie het ook prima zonder....

mijn verkoudheid blijft een beetje hangen, irri...

Ja ik gebruik H2O.

En ook ik ben inmiddels al 3 weken verkouden. Hardnekkig griepje.

Ja ik denk dat ik het misschien ook moet gaan gebruiken. Wat is het effect dat jij ervan ondervindt en wat is de dosering? Op de 1 of andere manier kan ik dit niet meer vinden op de site van Poekie.

Ik hou mezelf niet zo aan dosering.
Langzaam beginnen met 10 druppels in een glas water en op bouwen.

3% bestellen.

http://unlimitedhealth.nl/waterstofperoxide-food-grade-3-500-ml.html

OH super! thanks!!!! Ja dit nam ik dus nog niet. En dan dus niks erbij in dat glas water alleen maar h202 (geen appelazijn of sole erin dus begrijp ik).

elke ochtend op nuchtere maag ofzoiets?
Of na de water met appelazijn

Nee niks erbij. Wel uurtje wachten ermee voor of na eten. Kan anders gaan oxideren

o, je bedoelt een uur wachten voordat ik dan ga eten nadat ik het heb ingenomen.

Kan wel gelijk na de water met appelazijn?
moet het idd maar online bestellen. Geen winkels die het verkopen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.559
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan