Opnieuw voorstellen Celticmyst

Oh je merkte dus niks. En je had 35%.. dacht dat die alleen te verkrijgen was als je ingeschreven staat bij de kvk..

Ben benieuwd of ik er wat van ga merken. alleen in de ochtend maar doen denk ik uur voor ontbijt..? 1 x per dag dus?

ja ja ik heb de foodgrade versie... ik snap dat dit dus duidelijk anders is dan de versie die je gebruikt voor het haren blonderen, hihi
http://unlimitedhealth.nl/waterstofperoxide-food-grade-3-500-ml.html

alleen in de ochtend maar doen denk ik uur voor ontbijt..? 1 x per dag dus?

Inderdaad zo doe ik dat ook maar dan samen met Sole en appelazijn.
Succes.

wat ik wel begreep ook uit de site van voedingisgezondheid, want daar staan die 4 druppels 35 procent in de yoghurtsmoothie dat je dus tot 140 procent kunt gaan als je het vermengd met voeding omdat je van zo'n kleine hoeveelheid niets merkt.

dus dan kunnen die 12 druppels van 3 procent ook wel met voeding..

maargoed ik zal het nu wel even los van elkaar doen

ik heb de 3% waterstofperoxide foodgrade zojuist ontvangen. Er zat geen pipetje bij dus dat moest ik apart halen bij de apotheek.

Ik ben begonnen met 10 druppels van 3 procent in 'n glas water. En dit dan gaan opbouwen tot maximaal 140 procent (dit staat gelijk aan 4 druppels van 35 procent) ofzo??

Even kijken hoe het bevalt natuurlijk, maar, wat moet ik doen als ik op de 140 procent zit? terug afbouwen of zo laten? elke dag 140 procent nemen dan?

Ik heb gisteren 10 druppels h202 3 & foodgrade genomen in water en vandaag 20 druppels 3 % maar ik merk dat ik extreeem moe ben.

Ik weet niet of dit ontgifting is of door iets anders komt.

Maar ik twijfel wel of ik het nu morgen weer moet nemen

Ik vroeg me trouwens af .... ik heb nooit een leverreiniging gedaan en zie dat sommigen dat wel doen. Nu ben ik dat voorlopig niet van plan hoor.

Maar had dit niet gemoeten voordat ik met de h202 begon omdat mijn lever het misschien niet kan verwerken of maakt dat niet uit?

IK heb even een vraag. Maar het is misschien een beetje rare vraag.
Ik eet nu best veel gierstepap gekookt in rauwe melk door de dag heen met fruit. En dan een omeletje erbij.
Ik denk nog steeds regelmatig van is dit wel oke, ook op de site van karin www.volzicht.nl las ik destijds dat je de koolhydraten moest vervangen door vetten, maar ik heb ze echt nodig, dus ja het moet maar. Misschien is het ook omdat ik zolang zo slecht heb gegeten? op de middelbare schoolperiode, in het eerste jaar van de lerarenopleiding, dat ik gewoon ondervoed ben..
gelijk denk ik, zal ik altijd zoveel koolhydraten moeten blijven eten? Want ik eet er nu echt dik meer dan de meesten hier. Maargoed, ondervoed voel ik me momenteel wel (de laatste weken erg druk gehad). Alleen rauwe melk drinken bevalt nu niet. Ik maak er dan dus gierstepap van met lekker fruit.

Maar er gaat dus ook best wat rauwe melk doorheen. En ik heb begrepen dat je eigenlijk door de rauwe melk te koken er iets van de gezondheidsvoordelen van de melk verloren gaan.
Kun je voor de gierstepap dan niet bv (gepasteuriseerde) geitenmelk pakken, of gepasteuriseerde koemelk of beter van niet?

ps: ik heb het verhaal van binc wel begrepen hoor van dat hormonaal uit balans dat heeft dan ook met de schildklier te maken,. Maargoed zo gaat het dus redelijk al vind ik dat ik wat veel (koolhydraten) eet... het is niet anders. Die tekorten maar wegwerken.

De h202 gaat nu ook wel goed, verder niet echt last van. Benauwdheid is overigens wel minder.

kan iemand dit nog beantwoorden?

gierstepap koken in rauwe melk is nog altijd beter dan het te koken in bijvoorbeeld (gepasteuriseerde) geitenmelk toch??

Want ookal kook je de rauwe melk dan dus omdat je er pap van maakt blijft het beter dan gepasteuriseerde melk neem ik aan

Ik zie nu Binc dat jij de gierstVLOKKEN gebruikt voor de pap, ik kook nu steeds de korrels gierst, hihi, nou ja, die vlokken vandaag maar even kopen! Dat eet misschien ook wat makkelijker weg.

Voel me nog steeds niet super.
Moet van het uwv m'n werk blijven volhouden ivm reintegratieplan, het is nu wel vrijwillig, maar toch niet zo vrijwillig.

Ik heb echt totaal geen zin vandaag. Moe, maar moet toch heen. Wordt weer voor meerdere dingen ingezet. Vraag me af hoe lang ik dit trek. Merk gewoon dat mijn lichaam moe is. We zullen het zien.

Ik haalde vanmorgen mijn truitje uit de was maar die was ietwat pluizig (eerste keer gewassen). Ik was tot nu toe nog steeds met Neutral ook omdat dit nog niet op was. Ik vraag me nu of het pluizig is geworden door de neutral.. het is natuurlijk niet ecologisch, dus er zal gerust troep in zitten.

Mijn broeken worden niet pluizig van de neutral.

Nog even iets over tandpasta. Weet niet of iemand het leest hoor.
Ik gebruikte tot nu toe weleda tandpasta, soms met een beetje keltisch zeezout erbij.
Ik heb een klein beetje een verkleuring op mijn tand. Zal wel niet door de verkeerde tandpasta komen maargoed.
Is dit nu eigenlijk wel oke, de weleda en het keltisch zeezout. Doe het al 'n paar jaar maar twijfel nu.

Ik kreeg van iemand de tip om deze te gebruiken: https://www.rauwnaaktengezond.nl/product/tandpasta-periopaste/
En voor het slapen gaan 'n beetje kokosolie op je tanden.

wat is nu wijsheid?

Hier was mijn antwoord al:

#68534REACTIE
Webmaster
Bijdrager
Voordat ik over Keltisch zeezout en Sole begon in 2007 had geen mens er in Nederland over gehoord, nu zijn er ineens hordes internet’experts’ die hier iets over menen te moeten zeggen. ? Gewoon je tanden poetsen met Keltisch zeezout, ik ken zelfs mensen die er tandvleesproblemen mee hebben verholpen in slechts een maand tijd!

Mike

__

Ik doe er dus weleda vaak bij..... dat zal dan ook wel goed zijn.. en de verkleuring op mijn tand komt niet van de tandpasta natuurlijk......... ;-( :( :-(

Ik heb nu schillen van seepje gekocht voor de was, leuk.
Ik wil die eens gaan proberen. Ik doe er nog geen bleekmiddel of sodium bi carbonaat of iets bij. Ik zal mijn bevindingen met jullie delen!

Ossengalzeep heb ik ook gehaald.... maar ik vind het te zwak voor bloedvlekken.

Misschien dat je je niet moet focussen op wasmiddel. Maar een nieuwe wasmachine. Samsung eco bubbel beloofd heel wat.

Je stress level is duidelijk te hoog. Je maakt je om de kleinste dingen druk. Als je het echt iet meer schoon krijgt, koop je toch nieuwe?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan