Opnieuw voorstellen Celticmyst

Ik kom net weer van het vrijwilligerswerk af wat ik doe, het taalhulp bieden aan statushouders. We zitten dan in een groepje en er was ook een vakdocente bij zij heeft natuurlijk veel meer kennis en ervaring en ik heb dan soms het gevoel dat ik er voor jan *** bij zit (de vorige keer gaf ik zelf uitleg aan een groepje trouwens, toen zei ik zelf wat meer). Zij was grotendeels aan het woord. Eigenlijk had ik verwacht dat ze er niet zou zijn.

maargoed ik heb wel af en toe wat gezegd en geluisterd. We waren opgedeeld in twee groepjes.

Ik voel me niet lekker nu.
Ik heb gisterenavond iets met nachtschade gegeten dat veroorzaakt ook altijd pijn in m'n ogen!!!!! (gewone aardappel); nou ja eigen schuld ik had er trek in niet meer doen dus. Ik word altijd erg moe van gewone aardappels dus dat zal misschien deels er voor gezorgd hebben dat ik mij nu zo voel en het feit dat die vrouw zoveel aan het woord was en ik me 'n beetje teveel voelde ofzo iets, ik kan het niet goed omschrijven. Ik moet nu naar dat vrijwilligerswerk ik heb me op een lijst geschreven voor deze avond om de week ookal voel ik mij dan niet goed moet ik er toch heen.

Ik voel me niet echt sterk op dit moment.
Zoals ik al schreef ben ik nu gewoon erg moe. Verder niks eigenlijk. Ook ben ik heel bang dat ik het allemaal niet meer red. Het voelt als moeten, hoewel ik sommige van de werkzaamheden die ik doe toch wel leuk vind. De werkzaamheden waarbij ik een iets actievere rol heb.

De avond begon wel leuk. Alleen het is moeilijk op zo'n avond als er door de vakdocente wordt gevraagd en door een van de statushouders wat doe je voor werk en je moet uitleggen dat je vrijwilligerswerk doet en niet werkt. Op de een of andere manier vind ik dat moeilijk om te zeggen. Tegenover de vakdocente die een hele opleiding gehad heeft. Zij had trouwens heel veel overgewicht, ja daar hoef ik ook niet tegenop te kijken, maar het feit dat ik mij heel moe voel en dan TOCH daarheen moet daar gaat het natuurlijk al fout, ik heb dan het gevoel dat ik overruled word.

Ik vind het wel leuk zo met elkaar praten hoor op zo'n avond, maar ik ben gewoon supermoe nu.
En ik weet het even niet. Het voelt alsof de maatschappij bepaalde dingen van mij verwacht die ik nu even niet kan waarmaken terwijl ik wel graag in contact met mensen ben.

ik had trouwens wel rauwe melk meegenomen in een bidon en ook thee gedronken daar met keltisch zee zout. En 'n piepklein beetje koffie.

Ik weet het gewoon even niet nu. Ach ja dat gevoel heeft iedereen wel eens denk ik.
Dus even chillen maar.

ik doe ook nog ander werk (artikelen schrijven voor een magazine en ik moet er dan ook op uit om bij activiteiten mensen te interviewen/te rapporteren) en dat geeft mij iets meer voldoening dan dit heb ik het gevoel.
Ik moet gewoon even mijn rust pakken ach ja het komt wel weer goed.

mijn achtergrond is ENGELS
had hier ook een wat gesprekken over met buren
misschien gewoon weer eens wat meer Engels gaan lezen,doe ik tenminste nog iets wat ik leuk vind

momenteel niet top
erg duizelig en ik kan amper m'n bed uit komen
ik heb weer wat gelezen over bijnieruitputting maar ik voel aan dat dat nu niet echtop de voorgrond staat.

Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar het lijkt of het niet stroomt
ik heb een paar keer iets gegeten met tarwe en nachtschades maarja ik vraag me af of het daar nu door komt hoewel ik wel weet dat ik van nachtschades met name aardappel altijd erg moe word altijd.

Maagpijn is nu al 'n paar dagen, echt vervelend.

Ik probeer maar een lijstje te maken met dingen die ik moet afwerken.
Wellicht maak ik me ook druk om dingen van het werk maar ik weet het niet zeker. Dit moet ik eerst maar eens aanpakken dat geeft ook weer rust in mijn hoofd.

HOi Binc

ik heb een vraag, slik jij nog steeds de adrenal cortex en zoja welke?

https://nova-vitae.nl/products/Adrenal-%28Bijnier%29-Glandular-100-mg%2C-150-capsules%2C-Nutricology.html ?

ik voel me zo moe weer , echt raar.
wil ook niet zomaar aan de adrenal cortex gaan is natuurlijk niet per se een onschuldig middel.

ik ben even in de vragenlijst gedoken over bijnieruitputting.
Wat ik zie is dat ik in het verleden wel het nodige van mezelf geverfd heb ook in de lerarenopleiding hier heb ik al het nodige over geschreven. Daarin ben ik ver over mijn grenzen gegaan. Maar ook thuis heb ik vroeger veel stress ervaren.

Echter weet ik niet zeker in hoeverre dat invloed heeft op het hier en nu.
Mijn vraag blijft dus, zou het zin hebben om de ardenal cortex te gaan nemen (binc heeft hier al eerder iets over geschreven) of hoeft het wellicht niet?

Ik slik ashwagandha werkt volgens mij op bijnieren maar ook schildklier. Hoewel we daar nog niet over uit zijn voor wat betreft de schildklier. Elkedageenei weet veel over dit product.
En er is ook een mildere vorm voor je bijnieren van aov. Maar ik weet niet meer hoe dat heet. Zal vast ergens op het forum staan.

Ja ik ben gewoon onwijs moe. Ik kom 's morgens NIET m'n bed uit. Ik kan mezelf wel oppeppen maar ik merk dat het steeds meer moeite kost.

De h202 heeft mij wel van de benauwdheid afgeholpen trouwens, maar de rest voelt gewoon nog niet goed (uitgeput gevoel).

Elkedageenei, denk jij dat de ashwagandha iets voor mij zou kunnen betekenen? Kun je mij hier iets meer over dit supplement vertellen? Ik zal zo ook even googlen.

Hier de topic over ashwaganda.

Nee,ik heb van vitals.

Wat een ander denkt is niet belangrijk.
Je zal toch dingen moeten uit testen zoals eerder gezegd. Zou gewoon een potje bestellen en zien wat het doet. Je blijft maar schrijven over he bijnieren. Maar concrete stappen durf je om de 1 of andere reden niet te nemen. Het lijkt op het verhaaltje dat als er 1 de sloot in springt, jij erachter aan springt. Ga nu zelf eens wat doen met die bijnieren.
Je gaat heus niet dood! Snap niet zo goed waar jouw angst vandaan komt.

Celticmyst als je zooo moe bent klinkt niet goed.
Ga je wel eens naar een orthomoleculaire arts?
Heb je je schildklierwaardes in bloed wel eens laten onderzoeken?

Ik ga nooit naar een orthomoleculair arts.
Schildklierwaardes in m'n bloed ongeveer een half jaar geleden laten onderzoeken geloof ik, of iets langer geleden. Toen was het goed.

@binc die aschwaganda zit melk in, dat zag ik in het topic wat je me stuurde en las het net ook op het doosje in de winkel. Kan dat kwaad?

Celticmyst, ik heb schildklierwaardes die niet denderend zijn maar de huisarts vindt gewoon ALLES goed.
Daar kun je dus absoluut niet van op aan.

En dus, wat ga je dan doen?
Alle opties zijn je inmiddels wel aangereikt in dit topic.
Maar niks lijkt goed of er mankeert wel weer iets aan. Adrenal cortex is ook meermalen gezegd maar ook dat durf je niet vanwege een soort angst. Alles wat jij schrijft en zegt hoe je je voelt wijst op je bijnieren. Dat is door meerdere personen hier al gezegd. Jij laat je leiden door angst en daarnaast wil je alles ook nog eens perfect, wat nagenoeg niet mogelijk is zoals je ni toch zelf ook wel in de gaten zou moeten hebben?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan