wat vreemd trouwens ik had een post getypt en ik wilde nog wat veranderen in die post, daarna klikte ik op verzenden en m'n hele post was verdwenen, dat heb ik wel vaker.
Anyway er was iemand op Facebook die zei dat ik naar zo'n orthomoleculair arts moet gaan want zij had daar zulke goede ervaringen mee, ze hamert er steeds op, (hij ondersteunt geen weston price) ze had iemand anders er ook heengestuurd en die moest 1 gram haar afknippen voor onderzoek. Binc jij zei al eerder dat jij dacht dat die man niet veel zou toevoegen. Maarja ook omdat hij geen weston price ondersteunt, wat heb ik daar te zoeken.
En ik wil geen 1 gram haar afgeknipt hebben.
Ik ben wel de H202 gaan gebruiken dus ik ben toch al extra dingen gaan doen? Daardoor is de benauwdheid wel weg trouwens!!!!
Maargoed helemaal in balans ben ik idd niet..........dat kan natuurlijk altijd beter!
En ja dat manifesteert zich nu in een flinke aft aan de binnenkant van mijn mond.
Een tijdje geleden maakte ik mij druk om een ruzie met iemand (om nog even in te gaan op jouw vraag, 'waar ik me nu allemaal druk om maak'), maar nu ik weer werk hier en daar doe en veel nieuw mensen ontmoet waar ik ook Engels mee praat, zoals gisteren, is dat een beetje op de achtergrond geraakt.
Soms vind ik het nog steeds lastig om zo te eten dat ik mij echt goed voel.
En ik lees 'n beetje dat je dit wel herkent, vooral als je het druk hebt of stress hebt, dan bestel je eens wat, of je eet eens gezellig buiten de deur met iemand.
En ja geen wonder dat ik lastig vind, ik kom weer even terug op wat mike in de lezing vertelde, dat maar 30 procent van de voeding uit de supermarkt genoeg voedingswaarde bevat.
Je moet al behoorlijk slim zijn in deze tijd om je voedingspatroon op orde te hebben.
Gisteren avond bij de activiteit waar ik op aanwezig was zat alles ook weer bomvol suiker: chocolademelk met slagroom, speculaas en mueslirepen boordevol suiker!