Nu las ik toevallig (als dit klopt) dat je 2 capsules per keer tegelijk innam en daar zou het probleem ook wel eens kunnen liggen. Als je lichaam nog niet gewend is aan ashwagandha, zou een inname van 2 capsules tegelijk (600mg) wel eens als een bom bij je kunnen zijn ingeslagen, met een onprettig gevoel van dien. Een aantal pagina’s terug had ik je een artikel meegestuurd, waarin staat vermeld hoe ashwagandha te kunnen gaan gebruiken als een kuur.
Ik wil de ashwaganda niet meer nemen. Zoals Liesje soms zegt: mijn intuitie zegt nee. En ik ben hier en daar wat literatuur aan het doorleven over de bijnieren (uit Mikes ebook) daar staat het ook niet in vermeld (sorry Binc.. maar voor mij voelt het niet oke). Mike raadt het ook niet aan, eerder dierlijk bijnierextract.
Verder voel ik mij zo slap als wat en heb ik totaal geen eetlust meer.
In het ebook overbijnieruitputting staat 'Een symptoom van bijnieruitputting kan een gebrek aan hongergevoel zijn, vooral als er continu gegrepen wordt naar stimulerende middelen zoals koffie, suiker, alcohol, drugs of medicatie. Dergelijke opjagende en aanjagende middelen wekken vermoeidheid, passiviteit en depressie in de hand. Gebrek aan zonlicht en vitamine D vormen een extra belasting voor de bijnieren, ziedaar je herfst- of winterdepressie'.
Goed, ik schrijf even verder.
Binc jij zei:
Neem je enzymen met betaine. --> die ik van jou had neem ik aan?
Glutamine --> ik zie multi pro gluco staan in het ebook die bedoel je zeker.
Goeie probiotica--> weet ik niet welke
Vitamine c -- die heb ik; namelijk die van jou
Selenium en zink --> zou kunnen inderdaad maar ook hier weer veel verschillende soorten
Magnesium -- ik heb nog magnesiumcitraat, heb nog geen andere gekocht.
Levertraan. --> heb ik.
is het niet handig een orthomoleculair therapeut te consulteren??
Wordt het niet 'n beetje gokken op deze manier... nu komen er 'n aantal supplementen bij en weet ik weer niet wat de volgende stap moet worden. Ik had via internet contact gezocht met orthovisie in alkmaar. Echter ondersteunt een orthomoleculair therapeut natuurlijk niet per se weston price meestal zelfs niet...
Even wat stappen nu:
1) De ashwaganda valt dus af.
2) De huisarts heeft naar mijn weten overal op geprikt al weet ik niet precies waarop. Ik kan morgen de bloeduitslagen opvragen misschien.
3) kwa supplementen wil ik niet zomaar hap snap van alles kopen
4) ik wil me beter voelen.
momenteel dus effe niet goed.
Ik heb nu wel een mooi boek mee naar huis waar ik vanavond weer in kan gaan lezen, Voeding en fysieke degeneratie. ben er al een stukje in begonnen.