Opnieuw voorstellen Celticmyst

echt superbedankt. Ik zal even kijken.

Ik zie een vriendin nu ook achteruit gaan. Ze loopt veel orthomoleculaire artsen af maar die hebben niet het antwoord.
Ik zit te denken of ik er wel 1 zal gaan bezoeken. Waar ik elke keer weer tegenaan loop, ze hebben te weinig kennis van weston price.

Maar ik ga even verder orienteren met de bijniersupplementen, het gaat niet goed met mij. Ik kom nog steeds niet mijn bed uit en eten gaat moeilijk keelpijn, dus ik probeer maar te nemen wat ik kan nemen even. Dit heeft niets maar dan ook niets met stress te maken! Dat weet ik zeker.

hmm eens kijken

als ik ruzie maak met m'n ouders
Als ik geldzorgen heb.
Als ik ergens pijn heb in m'n lichaam
Als ik compleet verknipt bij de kapper vandaan kom
Als ik meegerookt heb of in een rokerig huis ben

Als ik effe niet weet hoe ik zelf op de been moet houden. (hm ja toch wel stress dus)

Als ik op visite ben ergens waar ik zo snel mogelijk VANDAAN WIL :D

Stress is voor mij een paniekgevoel en denken hoe moet ik dit allemaal doen, wat moet ik doen!? Wat is de volgende stap

Stress is vooral voor mij, het denken dat ik het zelf niet op kan lossen.

ja binc ik denk toch wel dat op de dagen dat het echt niet goed met mij gaat, dat toch ook wel stress geeft! Vanmiddag heb ik weer wat gezongen en gitaargespeeld voor de ontspanning, dat vond ik erg leuk.

Pure stress dus.

Je zult oplossingen moeten vinden om die stress kwijt te raken.
De fase van ontkenning dat het dus wel stress is, zul je moeten erkennen en er serieus naar moeten gaan handelen.

Vooralsnog denk je teveel in problemen om kleine dingen.

Het denken dat je het zelf niet op kan lossen...daarin kun je ook gaan omdenken. Je zegt het zelf al, dus zelfinzicht heb je wel. Nu alleen nog iets doen aan de ontkenning ervan. Op deze manier blijf je in een cirkel zitten. Het is duidelijk dat je je om alles druk maakt.
Zo is geen leven. Je wilt straks niet oud zijn en je afvragen en verdrietig voelen wanneer je denkt, wat heb ik nou eigenlijk geleefd? Heb ik wel geleefd....Bestel dat bijniersupplement en ga serieus aan jezelf werken!

https://www.kwantum.nl/vloer/vloerkleden/vloerkleed-pluto-room-0341952-0341955

is dit kleed veilig?
er zit polypropyleen in.
Ik dacht leuk gezellig

zegt iemand op FB dat het giftig is (ja, weer facebook :P )
Dat bedoel ik nu. Ik kwam er niet zelf mee in dit geval.
Als niemand wil reageren is het natuurlijk goed, de vraag is immers niet voedingsgerelateeerd ;)

Ik vraag mij echter af of dit wel echt giftig is.
Ik slaap nu ook op 'n molton met een plastic onderlaagje gemaakt van polypropyleen ivm doorlekken als ik ongesteld ben (je moet wat). Nog nooit hinder van ondervonden overigens.

https://zonderbpa.nl/bevat-polypropyleen-bpa-giftige-stoffen/

Weet je...soms denk ik dat je het erom doet. dat je expres een reactie uit wilt lokken. Maar ik ben er wel klaar mee inmiddels Celtic! Je wilt gewoon niet veranderen! Het eerst volgende bericht waar ik eigenlijk op gehoopt had, was dat je idd serieus aan de slag zou zijn gegaan met je bijnieren. Of in ieder geval met jezelf. Niet weer met dit soort berichten.
Ik zou een grasmatje nemen om op te slapen of als vloerkleed. Of ga in een hutje gemaakt van boomtakken op de hei wonen! puur natuur!

Dat moet je dan maar tegen die vrouw op feestboek zeggen. Ik zal mijn eigen wijsheid volgen in deze (en je hebt ook wel gelijk dit soort dingen kom ik zelf wel uit) en ik ben ook begonnen met de adrenal dus ik heb jouw advies wel degelijk opgevolgd!!!!!!! EN ben er wel degelijk mee a/d gang.

in de tussentijd ben ik bezig met mijn huis wat gezelliger in te richten.

En nee ik doe het er niet om.

IK ben nog te kort a/d adrenal om er al wat van te zeggen.

er stak helemaal niets achter dat ik dat navroeg over dat kleed en nogmaals ik ben wel met mezelf a/d slag.Ik heb de orthomoleculair afgezegd want die had zonder dat ik het had gevraagd 'n afspraak gepland. raar. bovendien is dit te duur en ondersteund ze geen weston price en heb ik 100 keer meer aan jullie tips en adviezen.

morgenochtend beginnen met adrenal van nutricology. we shall see.

voorlopig geen vragen meer over vloeren en kleden :D

Celticmyst, als je bij de huisarts nogmaals een bloedonderzoek laat doen voor de schildklier dan ben je al een goed stuk op weg zonder hoge kosten.. Ergens een stukje terug staat wat je zou moeten laten prikken.
Want het is al een tijdje geleden toch dat je bent geprikt?
Neem je wel eens je ochtendtemperatuur op? Meteen als je wakker wordt meten. Thermometer naast je leggen.

Serieus?? Dus jij plaatst hier weer een onzinnig bericht waarvan jij vind dat dat de schuld is van een mevrouw op FB?
Vind je zelf ook niet dat je zelf verantwoordelijk bent voor de dingen die je wel of niet doet?

Wat Liesje zegt, heb je nog werk gemaakt van je uitslagen bij de huisarts etc??
Is ook niet de eerste keer dat zij je advies geeft.

Je hebt gelijk Binc. Ja, natuurlijk heb ik daar zelf de verantwoordelijkheid voor.
Slechte avond gisteren.

Anyway, mijn ochtendtemperatuur was 36.1. Dat lijkt mij OKE.
De eerste adrenal genomen. Kan er dus nog niet veel van zeggen.

De huisarts bel ik om 3 uur op.

Blijf asjeblieft een paar keer de ochtendtemp. opnemen = belangrijk. doe je het rectaal of onder je arm. Zelf doe ik het rectaal, gaat sneller.
Ik heb het met verschillende thermometers uitgeprobeerd, zowel de electrische als de kwik. zit amper verschil tussen.
36.1 = NIET OKE. Daarom moet je het een paar keer herhalen. Zodat je zeker weet dat je in de ochtend zo,n lage temp. hebt. Kost je niets.
Want dit is een trage schildklier. Dan weet je ook zeker dat je daar iets aan moet doen en hoef je niet "zomaar" iets te doen.
Zelf neem ik nu een paar dagen een dubbele hoeveelheid thyreoide.

Trouwens, ik heb een trage schildklier maar ben niet moe zoals jij. Dat kan blijkbaar bij iedereen verschillen.

de thermometer gaf eigenlijk 35,6 aan maar er stond in de gebruiksaanwijzing dat hij onder de arm altijd een halve graad lager aangeeft vandaar dat ik er een halve bij op geteld had.
ik zal het even 'n paar dagen bijhouden idd

bloeduitslagen kan ik ophalen bij de huisarts... ze hadden helemaal niet op schildklier geprikt? lekker raar want ik had wel alles gevraagd.

Ik ben benieuwd naar wat er is geprikt.
Je kunt gewoon overdag eens uitproberen wat het verschil is tussen meten onder de arm of rectaal. als dat inderdaad een halve graad is doe je het voortaan gewoon rectaal. Ben je snel klaar. want als je dan op 36.1 uitkomt rectaal is het zowiezo niet goed. Snappie?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan