Opnieuw voorstellen Celticmyst

Je moet niet tegen de huisarts zeggen alleen schildklier prikken. Maar alles wat te maken heeft met de schildklier. En sorry, maar tsh word eigenlijk altijd mee genomen bij bloedonderzoek. T3, t4, en antistoffen niet. Daar moet je op staan.
Maar als je eerder zelf goed gelezen had welke adviezen er gegeven zijn had je dat kunnen weten.

https://www.fatsforum.nl/forums/topic/over-de-schildklier/

rectaal temp opgemeten; ik heb 2 keer 37 graden opgemeten

adrenal cortex 2 keer genomen; wel meer energie maar ik denk dat ik wat ondersteuning vd schildklier mis (dus wellicht dit opvangen)

verder nog even niet veel nieuws

o ja ik sta moeilijk op tijd op 's ochtends.
dit wil ik echt veranderen zonde van m'n dag toch!

Wat voor een thermometer heb je?
Als je rectaal 37 meet is dat dan zodra je wakker wordt? Nog niet bent opgestaan?
37,- is goed.
Op 29-11 schrijf je temp is 35.6 of 36.1 = slecht. Dat klopt dus niet.
Het is of altijd goed of altijd slecht.
Tenzij de adrenal cortex opeens een hogere temp geeft.
Blijf maar een paar keer meten zou ik zeggen en schrijf het op.

IK heb nog even een klein vraagje, n.a.v. het lijstje van Binc

Neem je enzymen met betaine.
Glutamine
Goeie probiotica
Vitamine c
Selenium en zink
Magnesium
Levertraan.

Enzymen neem ik
Glutamine niet
Goeie probiotica niet
Vit C wel
Selenium en zink niet
magnesium soms (nog steeds magnesiumcitraat van now in huis)
levetraan soms

Hoe belangrijk is de selenium en zink?
Want ik heb toch wel het gevoel dat ik nog dingen mis ofzo.

En ja dan kom ik natuurlijk weer op het punt, dat ik wellicht niet zomaar dingen moet gaan slikken maargoed deze raadde binc mij aan.

De adrenal heb ik 2 dagen genomen maar ik werd er wel wat opgejaagd van (wat meerdere mensen hier hebben) heb hem vandaag nu niet genomen.

sorry ik zie in het lijstje van schildklier ondersteunen staan

Schildklier ondersteunen
omega 3 vetzuren (levertraan)
vitamine A (lever en levertraan bv)
Selenium en jodium
Kokosolie
Extra B1,B2,B3,B6
B12 en foliumzuur, zeker indien je ook last van maagzuur hebt
Magnesium
Zink en koper (runderlever)

wellicht is dit vooral belangrijk bij schilderklierproblemen en hoef je anders al deze extra dingen niet te nemen?

En vandaar natuurlijk de uitslagen van de huisarts. het wordt maandag want ik ben er nog niet in geslaagd ze op te halen.

De bloeduitslagen van de huisarts:

https://www.mupload.nl/img/lzadcbqqrwfzs.jpg

en

https://www.mupload.nl/img/ykpnfhtivrd28.jpg

Idd geen schildklier geprikt zo te zien

Nog even een toevoeging, ik snap Liesje dat je eerst wilde weten of ik wellicht iets aan mijn schildklier heb. Omdat ik beter niet van alles kan gaan slikken zoals jij zei

De vermoeidheid dacht ik zelf komt wellicht door het tekort aan selenium/zink. Onze bodem is ook uitgeput/minder mineralen in de groente.

Maarja ik herinner me dat Mike een keer typte dat hij helemaal niets extra's slikt. Maargoed ieder lichaam is anders natuurlijk.

Ik zal eerst morgenochtend nog n keer de temp. opmeten.
Bij appie heijn hadden ze ook selenium/zink maar daar zitten weer vulstoffen e-nummers in dus die wil ik liever niet. En ja eerst zeker weten of ik het nodig heb. Maar het zou goed kunnen

ik las dat het ook goed is voor de eetlust

Tja, volgens die meetmethode zou je schildklier dan goed zijn. Dan zou je het ook niet hoeven te laten testen in je bloed.
Blijft dan wel de vraag waarom je je niet goed voelt.

ik heb verder nog geen antwoord gekregen welke selenium/zink hier wordt gebruikt... dus ik kijk zelf wel even.

Is zink nu ook al een 'exorfine'? Voor je het weet is zuurstof dat ook en kun je maar beter stoppen met ademen! :roll:

Mike

Hoi
hier weer even een bericht.
Het gaat eventjes niet zo heel goed. Gisterenavond heb ik mij ingesprayed met magnesium en ook de magnesiumcitraat (die ik nog heb) weer genomen.

Ik zit op de tweede dag van de ongesteldheid en man man WAT een pijn. Huilen van de kramp gisteren. Bij mij altijd erg heftig. Als ik op zo'n dag dan ook nog eens niet supergezond eet (kopje cappuccino in de stad bijvoorbeeld, van koffie lijkt de kramp ook erger te worden) dan is het helemaal erg.

's Avonds dus aan de magnesiumcitraat en sprayen, voeten, nek. Veel kefir. Toch een ashwaganda genomen om in te slapen (goede tip Binc om ze toch even te houden).

Ik heb van de week 60 wijkkrantjes rondgebracht bij de mensen (daar had ik ja op gezegd, er was iemand ziek). Best zwaar heel (ik had het misschien in 3 keer moeten doen ofzo), misschien dat ik daardoor eventjes 'ingestort' ben. Veel ontspanning en rust dan maar. Ik moet nog tien krantjes rondbrengen. Heb wel gezellig de kerstboom neergezet, leuk.

Ik heb goede hoop dat het als de ongesteldheid weer over is wat beter gaat.
Vroeg opstaan blijft een klus trouwens!!!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan