mijn post was weg
even opnieuw proberen
Zoals ik hierboven schreef heb ik dus weer de adrenal van Nutricology besteld. Heb totaal geen eetlust nog. Dus daar moet eerst iets aangepakt worden. Ik zal vrijdag weer met de adrenal van Nutricology beginnen. Echter reist mij dan de vraag of ik mijn schildklier dan niet moet ondersteunen.
Liesje jij vroeg je af hoe het dan komt dat ik me niet goed voel, dat is denk ik dus gewoon bijnieruitputting. Ik herken veel dingen uit het stukje wat Mike schreef in z'n ebook. Sorry voor de vragen die hieronder komen maar er is nog wat onduidelijkheid.
Nogmaals even dit (Uit het lijstje van Binc):
- Neem je enzymen met betaine. doe ik
- Glutamine nee
- Goeie probiotica nee
- Vitamine c ja
- Selenium en zink ik heb nu bio-seleen en zink van Pharma nord. daar zitten wel wat toevoegingen in.
- Magnesium(citraat) ja
- Levertraan. ja
Jhanne had een supplement zink en koper, omdat volgens haar deze 2 gecombineerd moeten worden. Anders plas je het zo uit volgens haar-- en volgens Marijn. Vandaar dat ik vroeg wat voor supplement Binc slikte kwa selenium zink. Ik heb die van Jhanne niet overgenomen. Omdat ik net bio-seleen en zink had gekocht zelf.
https://www.pharmanord.nl/producten/bio-selenium-zinc
Ik heb nu 'n paar vragen
- kan ik gewoon doorgaan met de bio-seleen + zink die ik zelf heb of doe ik er toch verstandiger aan het zink methionine koper supplement te gebruiken?
https://www.vitakruid.nl/producten/zink-methionine-koper
- Als ik de adrenal van Nutricology weer ga gebruiken moet ik dan niet ook nog iets met de schilderklier.....
Ik ben zelf het stukje over de schildklier al gaan lezen op voedingisgezondheid. Daar staat:
Schildklier ondersteunen:
omega 3 vetzuren (levertraan)
vitamine A (lever en levertraan bv)
Selenium en jodium
Kokosolie
Extra B1,B2,B3,B6
B12 en foliumzuur, zeker indien je ook last van maagzuur hebt
Magnesium
Zink en koper (runderlever)
De levertraan met boterolie neem ik nu al, maar helpt dus niet genoeg.
Selenium heb ik nu uit het bio-seleen + zink supplement van mezelf.
KOkosolie neem ik ook
Extra B1,B2,B3,B6--> moet ik dit ook nemen? hoe?
B12 en foliumzuur --> moet ik dit ook nog nemen? Dit neem ik niet. Ik heb geen last van maagzuur.
Magnesium, ik neem de magnesiumcitraan van now.
Zink en koper; zink--> ik neem meestal kippenlever en ik had laatst kalfslever. Runderlever sporadisch. Zink heb ik nu dus ook uit het supplement wat ik heb.
Koper--> geen idee of ik dat binnenkrijg.