Hoi gif-vrij!
Bedankt voor je berichtje.
Ik besef me ook dat ik nu 1 ding tegelijk moet doen ook.
Ik heb de adrenal van Nutricology besteld en niet de adrenal cortex omdat ik mij eerst ingelezen heb en in principe is het beter de hele bijnier te nemen ipv een deel. Ik heb 2 weken geleden al 9 capsules uitgetest van de adrenal, ik kreeg er wel energie van. In het begin nam ik hem 's avonds en dan krijg je inderdaad 's avonds superveel energie, terwijl ik het juist overdag wil.
Toen ik de adrenal in de ochtend nam had ik nog wel een beetje een waas in mijn hoofd en ik DENK zelf dat dit komt door gebrek aan B-vitamines vandaar mijn eerdere vraag welke B-vitamines ik nu het beste erbij kan nemen
(Schildklier ondersteunen
omega 3 vetzuren (levertraan)
vitamine A (lever en levertraan bv)
Selenium en jodium
Kokosolie
Extra B1,B2,B3,B6
B12 en foliumzuur, zeker indien je ook last van maagzuur hebt
Magnesium
Zink en koper (runderlever)
Opbouwen zeg je; ik dacht gewoon elke dag 1? Is dat niet goed?
Bedankt voor je berichtje.
Ik besef me ook dat ik nu 1 ding tegelijk moet doen ook.
Ik heb de adrenal van Nutricology besteld en niet de adrenal cortex omdat ik mij eerst ingelezen heb en in principe is het beter de hele bijnier te nemen ipv een deel. Ik heb 2 weken geleden al 9 capsules uitgetest van de adrenal, ik kreeg er wel energie van. In het begin nam ik hem 's avonds en dan krijg je inderdaad 's avonds superveel energie, terwijl ik het juist overdag wil.
Toen ik de adrenal in de ochtend nam had ik nog wel een beetje een waas in mijn hoofd en ik DENK zelf dat dit komt door gebrek aan B-vitamines vandaar mijn eerdere vraag welke B-vitamines ik nu het beste erbij kan nemen
(Schildklier ondersteunen
omega 3 vetzuren (levertraan)
vitamine A (lever en levertraan bv)
Selenium en jodium
Kokosolie
Extra B1,B2,B3,B6
B12 en foliumzuur, zeker indien je ook last van maagzuur hebt
Magnesium
Zink en koper (runderlever)
Opbouwen zeg je; ik dacht gewoon elke dag 1? Is dat niet goed?