Opnieuw voorstellen Celticmyst

rectaal is de temperatuur 37,5. waar ik eerder wel goed op de adrenal van nutricology reageerde (dacht ik) werd ik er nu superopgejaagd van en zelfs steken rechterzij. Toen heb ik maar 2 ashwaganda genomen. Ik sliep wel maar dit middel doet iets heel raars met mijn systeem.

Ik dacht misschien is de schildklier nu aan het moeilijk doen... dat die eerst opgepept moet worden. Ik weet het even niet. IK moet maar even kijken wat ik doe. ik blijf notities maken

Ik blijf het nu toch maar nemen want als ik het niet neem stort ik helemaal in op dit moment. Even een paar dagen aanzien en opschrijven en zoals gif-vrij zegt hopen dat het een beetje stabiliseert.

Ik zie trouwens dat je bij bijnieruitputting ook niet teveel tijd op 'n computerscherm mag doorbrengen. Dus even dit beperken
In het ebook van mike wordt adrenaNORM geadviseerd.. ik heb nu dus de adrenal van nutricology die is wel wat sterker. ik weet dus niet of dit nu wel goed is. er is zoveel :(

op een andere pagina zegt mike namelijk weer dat hij adrenal (die ik heb ) adviseert. beetje verwarrend dus dat!

Notities gisteren:
ik nam de adrenal. Daarna wat steken rechts. Werd er ook wat gejaagd van. Alsof ik een glas cola had gedronken.
Wellicht een schildklier supplement nemen.vraagteken

Ik nam 2 ashwaganda voor het slapen. Het legt m'n hele systeem lam. Zorgt ook nog voor verhoging van het libido. Ook dit is te vinden op internet. Ik ervaar dit als zeer onprettig.

Vandaag heb ik het adrenal supplement genomen. Hierna merk ik wat energie maar ik kan nog steeds niet eten. Ik vraag mij af waarom kan ik niet eten? Waarom heb ik geen trek? Ik heb de tips gelezen overigens hoor vd kruides voor het opwekken vd eestlust

Is dit mijn schildklier/mijn bijnieren of iets anders. Dit had ik ook al voor de griep.

2 dagen terug toen ik 1 ashwaganda nam (ondanks dat ik mij door de ashwaganda niet meer mezelf voel) kon ik wel weer wat eten. Maar ik wil die ashwaganda eigenlijk niet meer nemen hoor.

IK neem nu toch 1 ashwaganda. ZOnder dat gaat het ook niet en ben ik te opgefokt en kan ik helemaal niet eten ookal voel ik dat de ashwaganda echt niet het juiste is voor me.

Ik begrijp niet precies wat er aan de hand is. Ja bijnieren EN schildklierproblemen denk ik...
de adrenal is wel wat te heftig vermoed ik. (zoals velen al schrijven op het forum)
.
Iedereen fijne kerstdagen trouwens.

Celticmyst, je hebt nu eenmaal deze adrenal gekocht en zul je het moeten proberen.
Zelf weet ik niets over adrenal.
Staat er nog of je dat in de ochtend of avond zou moeten nemen?
Die vital ziet er goed uit. Daarmee ondersteun je je schildklier.
Wij mogen hier niet voor dokter spelen alleen maar vertellen hoe we er over denken.
Over het algemeen kun je een suppl. met alle B vitamines ook nemen zonder dat je daar ziek van wordt.
Er zijn heel veel merken en soorten supplementen. Als je het aan 10 verschillende mensen vraagt zul je 10 verschillende anwoorden krijgen. Je moet dus echt zelf beslissen.
Wat betreft een verstopte neus, daar zit een ontsteking en die neus blijft wel even "lopen" juist doordat je stoomt. hoort er allemaal bij. Veel voorzichtig snuiten.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat een lichaam dat ziek is al zijn energie nodig heeft om beter te worden en geen energie kan verspillen aan het verteren van eten. Wel genoeg blijven drinken.
Ook al heb je geen trek toch proberen iets te nemen in kleine hoeveelheden.
Vroeger kregen we thee met een beschuitje of bouillon. Heb je toevallig iets van bouillon?
Of iets van een soort maggiblokje?

adrenal niet na 16.00 nemen anders komt er van je nachtrust niets meer terecht

Bouillon heb ik ja.

Maggiblokje??? Lijkt me niet OKEE.

@Liesje

Celticmyst, je hebt nu eenmaal deze adrenal gekocht en zul je het moeten proberen.
Ik moet niks. Mocht ik te opgejaagd blijven laat ik de pot staan. Maargoed de reden dat ik het nu neem is omdat ik anders echt helemaal instort.

Ik vind het trouwens wel wat verwarrend, dat typte ik al eerder dat in het ebook over bijnieruitputting Adrenanorm (nu is dat Adrenacomplex) van AOV wordt aangeraden en op http://www.voedingisgezondheid.nl/Bijnieren_hoofd.html in het stukje over 'Bijnieren en koolhydratenval' de Adrenal van Nutricology wordt aangeraden.

De Adrenal van Nutricology geeft mij een ENORME energiekick zoals ik al typte. De adrenal CORTEX nam ik bewust niet omdat die te duur is. In die van THORNE zitten stoffen die niet goed zijn kwam ik vandaag ergens tegen. De adrenacomplex van AOV zou misschien wat milder zijn voor mij maar daar zit magnesiumstereaat in.

Op een site vond ik dat magnesiumstereaat wordt gevormd door toevoeging van een magnesium-ion aan stearinezuur. Stearinezuur kan bij langdurig gebruik de celfunctie vernietigen. Bron: https://naturesbestcosmetics.nl/magnesiumstearaat-ook-supplementen/

Is dit overigens de goede Multi Pro Gluco? (Ook aangeraden in het ebook over bijnieruitputting
https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/bonusan-multi-pro-gluco-actief-tabletten-60stuks.htm

@celticmyst

waar ik eerder wel goed op de adrenal van nutricology reageerde (dacht ik) werd ik er nu superopgejaagd van en zelfs steken rechterzij.

Ja dat kan heel goed. Begin met max 1 per dag 's morgens in te nemen met de maaltijd, dus niet op een nuchtere maag.
Eventueel kan je de capsule openmaken en de helft overdoen in een andere lege capsule (als je die hebt). Als je die niet hebt gooi je de helft weg. Dan begin je dus met een halve capsule en kan je het nog rustiger opbouwen.
Bij mij gaat het altijd na een paar dagen beter. Maar zoals ik zei, nooit op een nuchtere maag.

Ik zit momenteel ook in een onrustige periode en heb vorige week de speekseltest gedaan om te checken of ik daadwerkelijk bijnieruitputting heb. De uitslag duurt nog even. Maar ik voelde me zo ellendig. De adrenal had ik niet meer dus ben ik Rhodiola gaan slikken. Ik moet zeggen dat ik het hier prima op doe. Ik houd een supplementen, voeding en gemoedstoestand dagboek bij wat een hoop helderder maakt. Na een paar dagen zag ik duidelijk verbetering in mijn gemoed nadat ik de Rhodiola had ingenomen. Eerst nam ik er 1 per dag van 400 mg. Nu inmiddels 2. De eerste direct 's morgens als ik wakker wordt. Het duurt altijd even voordat het werkt. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. En omdat ik me nu overdag beter voel slaap ik 's nachts ook beter.
Mijn dochter heeft ook bijnieruitputting gehad (aangetoond via speekseltest). Ron Velthuis adviseerde toen ook 1000 mg Rhodiola per dag.

Dus mocht de adrenal toch teveel zijn, dan kan je de Rhodiola nog proberen. En je kan ze ook nog samen nemen. Niet op hetzelfde tijdstip maar 2 uur ertussen.

@gif-vrij

Ja ik ben vaak te laat dan is het soms 's avonds en dan heb ik hem nog niet genomen. Als ik de adrenal 's avonds neem komt er dus inderdaad van de nachtrust niets meer terecht en moet ik ashwaganda nemen om toch maar te kunnen slapen :-)

Het doormidden breken kwam ook al in mijn hoofd op inderdaad.
Jij slikt dus ook de gewone Adrenal (van nuctricology), dezelfde als ik heb?
https://www.vitamientjenodig.nl/nutricology-adrenal-bijnier-glandular-100-mg

(Heb je ook wel eens de Adrenal van AOV geprobeerd?)

Vervelend dat je je zo ellendige voelde, fijn dat je baat hebt bij de Rhodiola! Ik zal het even aanzien.
Ik voel me op dit moment ook behoorlijk belabberd.

Eetlust nog steeds belabberd, nagenoeg niet. Misschien heb ik wel helemaal niks aan m'n bijnieren (eerder aan m'n schilderklier).

Wel goed dat jij zo'n speekseltest hebt laten doen.
Ik vind dat zelf aanrommelen met dit soort problemen toch wel moeilijk worden. NOuja we zullen zien.

Ik slikte inderdaad dezelfde Adrenal die bestelde ik bij IHerb, een stuk goedkoper. Heb eigenlijk nooit een andere geprobeerd.

Ik werd het ook zat om telkens maar wat uit te proberen wat betreft supplementen vandaar dat ik nu de speekseltest heb laten doen. Kost ook geld, maar voor al die supplementen moet je ook flink in je buidel tasten. En ik wil graag dingen verklaren en als ik zeker weet dat ik bijnieruitputting heb dan vallen veel puzzelstukjes op zijn plek. Daarnaast kan degene die de test voor je aanvraagt je ook weer adviseren als je daadwerkelijk bijnieruitputting hebt en hoef je niet alles zelf uit te vogelen.

Als het voor jou 's avonds te laat is voor de adrenal dan kan je beter helemaal niets nemen. Dit is voor je lichaam ook niet fijn, eerst oppeppen op het verkeerde moment en dan weer indammen. Proberen rust te krijgen in je lijf en dat gaat op die manier niet lukken. Dus na 16.00 uur absoluut geen adrenal meer, ook niet een halve.
De beste tijd is 's morgens bij het ontbijt, dan is je cortisol het laagst en kan je wel een oppepper gebruiken. Eventueel een tweede (als je daar al aan toe bent) bij de lunch. In ieder geval met eten. Succes.

ja en mogelijk heb ik toch ook een b12 tekort ik ga daar nog even over verder lezen ik denk dat Liesje daar gelijk in had dat je daar ook niet zomaar vanaf bent

Voor een b12 tekort zie ik ook dat er http://volzicht.nl/wp-content/upload_folders/volzicht.nl/2016/05/Gebruiksadvies-vitamine-B121.pdf wordt aangeraden

b12 tekort kan ook allerlei klachten geven

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan