Opnieuw voorstellen Celticmyst

Ja inderdaad, er zijn vele soorten supplementen, en de meeste hebben omhulsels die eigenlijk niet goed voor ons zijn. Maar je kunt moeilijk al die middelen controleren en dan maar hopen dat je er een vindt die wel naar je zin is.
En als je die vindt is het misschien een duur produkt.
En in die tussentijd werk je niet aan je gezondheid omdat je niets neemt dat je eigenlijk nodig hebt.
Als je reguliere middelen neemt is dat nog erger, dan krijg je de bijwerkingen er gratis bij.
OK.

even 'n kleine update hoe het vandaag gaat.
Oei oei wat voel ik me slecht. Misselijk duizelig. Ik denk dat ik nu ECHT die betaine HCL met pepsine mis..

Dat heb ik in ieder geval niet gezegd. Ik stop met reageren in je draadje.. sorry. Ik zie geen mogelijkheden om jou te helpen met de denkwijze die je hanteert.

Prima. Kun je toch ook gewoon niet meer reageren in plaats van dat te typen. Toch bedankt voor je advies hoor.

Maar dat stond dus in het ebook over bijnieruitputting. Daar stond dat betaine HCL in de multi pro gluco tabletten zit, zo begreep ik het tenminste.

Liz, het is wel genoeg zo. Klaar nu!
Hou op met zaniken over merkjes en toestanden! Hou op met mij te pushen ook.
Ik heb normaal een lange adem maar nu is het echt klaar. Je stopt met mij persoonlijk te mailen met onzin vragen vanaf nu. Als je hier geen antwoord krijgt probeer je forumleden via persoonlijke mail te benaderen met wat ik vind, onzin vragen waarop je het antwoord al meermalen hebt gehad. Merken en andere dingen staan ook meermalen genoemd in dit topic. Ik stel voor dat je je eigen topic gaat analyseren en uit pluizen om erachter te komen welke merken ik gebruikt heb, iplv steeds dezelfde vragen stellen en paniek lopen zaaien.

Ik wens je een mooi uiteinde en alle gezondheid voor 2018!!!

Ik heb al heel veel teruggelezen en ben inderdaad merken tegengekomen. Heb nu zelf een keus gemaakt van solgar betaine hcl.

Jij ook goed uiteinde

Liz,

Op deze laatste dag van het jaar een laatste waarschuwing. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Nu zijn er twee forumleden die schoon genoeg hebben van je onophoudelijke vragen over pietluttigheden. Het stopt nu of ik zal gedwongen zijn je alweer, maar nu definitief, te bannen van mijn forum. Je zegt extreem moe te zijn, maar kennelijk niet moe genoeg om iedereen op en buiten dit forum lastig te vallen. Laat jouw goede voornemen voor 2018 zijn om dit obsessief-compulsieve gedrag te stoppen!

Mike

lieve forumleden
bij deze wil ik mijn excuses maken
Jullie hadden gelijk sommige dingen zijn gewoon terug te zoeken.Soms weet ik het gewoon effe niet en dat raak ik in paniek en wil ik het antwoord weten.
Jullie hebben in dit geval gelijk dat het niet juist was dat ik 100 keer hetzelde vroeg

Binc, sorry voor het persoonlijk mailen, ik wilde slechts 'n antwoord!!!!
Sorry voor al die vragen 10.00000 keer

Ik zal mijn gedrag in 2018 verbeteren

Maar BAN me niet, Ik bedoel het niet verkeerd ! (! ! !( !()

groet.

Temperatuur 37.3 rectaal
Mijn ervaring na het nemen van betaine HCL van Solgar: benauwd gevoel!
Mogelijk gastrozym van Bonusan erbij echter kan suppletie van enzymen wanneer deze langdurig ingezet worden de pancreas ‘luier’ maken. Ik zoek dit nog uit.

*
Was verder aan het lezen over de maag op voedingisgezondheid, kwam dit tegen:
Je naaste familie en beste vrienden – waardeer deze mensen
Leer NEE te zeggen en ga zoveel mogelijk om met positieve mensen.

Met oud en nieuw was ik 's avonds naar mijn ouders gegaan. Dat gaf toch wel een fijn gevoel. Het was gezellig.

Nee leren zeggen en zoveel mogelijk omgaan met positieve mensen, ik heb lang te maken gehad met een contact met iemand en dat begon al vorig jaar maart. Wel een lief persoon, soms, maar iemand die compleet alle grenzen voorbij gaat. Iemand die totaal niet in balans is. Ik vind het echter moeilijk om mensen los te laten.
Door mijn vrijwilligerswerk heb ik wel een aantal nieuwe inspirerende mensen leren kennen.

Ik zal ook niet teveel details neerzetten verder. Soms is het moeilijk om vanaf de zijlijn toe te kijken als je ziet dat het niet goed met iemand gaat en je niks kunt doen, ik wil dat het goed gaat met mensen om wie ik geef. Ik denk dat het belangrijk is om bewuste keuzes te gaan maken (klinkt heel braaf). Sommige dingen overkomen je gewoon. En voor je het weet zit je er middenin. Het heeft wellicht alles te maken met dat ik zelf soms niet in balans ben. Op de dagen dat het minder gaat gaat het ook echt minder. Dan kan ik misschien minder goed voor mezelf opkomen.

temp. rectaal 37,3

betaine hcl solgar genomen, benauwd gevoel, even aankijken.
eventueel enzymen erbij gastrozym van Bonusan, echter lees ik dat wanneer suppletie van enzymen langdurig ingezet wordt de pancreas ‘luier’ gemaakt wordt.
Bron: http://www.voedingisgezondheid.nl/Enzymen_verteringsklachten.html

Ik kijk het eventjes aan.

In hetzelfde artikel over de maag zag ik iets staan,
Je naaste familie en beste vrienden – waardeer deze mensen
Leer NEE te zeggen en ga zoveel mogelijk om met positieve mensen.

Met oudjaar ben ik gezellig naar mijn ouders gegaan. Dat gaf toch wel een goed gevoel i.p.v. de hele avond alleen te zitten.

Soms heb ik contact met iemand waarbij ik niet weet wat ik er mee aan moet. Mij toch maar zoveel mogelijk op andere dingen richten en op positieve mensen is in deze wijs.

Ik slik nu 3 dagen betaine HCL van solgar. Het geeft enige benauwdheid en doet niet genoeg.
Ik heb gisteren flink wat posts doorgelezen. Echter weet ik nog niet wat ik het beste kan doen. Een beetje lastig omdat ik verschillende dingen lees.

Ik zie dat er door enkelen gastrozym van Bonusan gebruikt wordt NAAST de betaine hCL o.a. door Binc.

Echter heeft een dokter mij gezegd dat er ook veel co-enzym q10 geslikt wordt (bij bijnieruitputting). Op dit forum zag ik staan dat je dan ook HART kunt eten om dit binnen te krijgen.
De gastrozym noemde hij niet.

Een onderzoek bij een ARTS wat je nodig hebt kost al gauw 300 euro. Dat vind ik op dit moment te duur.

Heeft iemand enig idee of ik naast de betaine HCL van Solgar beter co-enzym Q10 kan gaan slikken (bijvoorbeeld https://www.drogistplein.nl/gezondh...IjOj7zZq82AIViT4bCh1g_w8rEAQYAiABEgKZzPD_BwE), of beter gastrozym van Bonusan?
Of misschien de betaine HCL juist weglaten.

Naar mijn idee kan ik het op dit moment niet voldoende uit de voeding halen. Sorry voor het vragen.

vandaag weer erg erg moe. Drama

ik zit te denken aan ondersteunende kruiden voor de lever, maar ik merk dat ook hier weer veel over te lezen is.

Het hormonale helingsprotocol Supplementen voor de lever: R-alfa liponzuur, 100 mg 3 x per dag: Selenium, 200 mcg 2 x per dag: Mariadistel, 125 mg 3 x per dag:
De selenium zink tabletjes neem ik wel gewoon elke dag.

Multi pro gluco leek mij toch ook wel een goed idee om te gaan gebruiken. Die staat in het ebook over bijnieruitputting. Had ik tot nu toe nog niet gekocht.

sorry dat ik zoveel vragen heb gesteld hoor.
Ik ga morgen denk ik de multi pro gluco bestellen. Want die wordt ook aangeraden in het ebook over bijnieruitputting.
Ik ben WEL doorgegaan met de adrenal van nuctricoligy. Word er iets minder opgejaagd van nu, wil ook niet steeds nieuwe sup. bestellen. Moet even aan gaan kijken hoe het vannacht gaat met slapen.

Heb nu aanvullende B en C vitamines geslikt. We shall see.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan