Temperatuur 37.3 rectaal
Mijn ervaring na het nemen van betaine HCL van Solgar: benauwd gevoel!
Mogelijk gastrozym van Bonusan erbij echter kan suppletie van enzymen wanneer deze langdurig ingezet worden de pancreas ‘luier’ maken. Ik zoek dit nog uit.
*
Was verder aan het lezen over de maag op voedingisgezondheid, kwam dit tegen:
Je naaste familie en beste vrienden – waardeer deze mensen
Leer NEE te zeggen en ga zoveel mogelijk om met positieve mensen.
Met oud en nieuw was ik 's avonds naar mijn ouders gegaan. Dat gaf toch wel een fijn gevoel. Het was gezellig.
Nee leren zeggen en zoveel mogelijk omgaan met positieve mensen, ik heb lang te maken gehad met een contact met iemand en dat begon al vorig jaar maart. Wel een lief persoon, soms, maar iemand die compleet alle grenzen voorbij gaat. Iemand die totaal niet in balans is. Ik vind het echter moeilijk om mensen los te laten.
Door mijn vrijwilligerswerk heb ik wel een aantal nieuwe inspirerende mensen leren kennen.
Ik zal ook niet teveel details neerzetten verder. Soms is het moeilijk om vanaf de zijlijn toe te kijken als je ziet dat het niet goed met iemand gaat en je niks kunt doen, ik wil dat het goed gaat met mensen om wie ik geef. Ik denk dat het belangrijk is om bewuste keuzes te gaan maken (klinkt heel braaf). Sommige dingen overkomen je gewoon. En voor je het weet zit je er middenin. Het heeft wellicht alles te maken met dat ik zelf soms niet in balans ben. Op de dagen dat het minder gaat gaat het ook echt minder. Dan kan ik misschien minder goed voor mezelf opkomen.