nu dus wel!
selenium tekort vermoed ik
Amper eetlust weer, ik vermoed misschien kwikbelasting
en die medicatie uit 2008 (oxazepam fluoxetine e.d.) zal mijn lichaam ook zeker weten geen goed gedaan hebben.
En als je een kwikbelasting hebt (had Mark die niet ook?) dan moet dat er ook uit.
En daaraan gekoppeld is toch vaak selenium tekort dacht ik. Dit weet ik niet 100 procent zeker.
Sowieso is selenium nodig voor een goede schildklierwerking. Help!
Dat supplement, selenium als los supplement is dus wellicht wel nodig. Voel me echt heel erg rot weer. Ik dacht dat het schildkliersupplement de boel wel zou redden maargoed in het lijstje over schildklier ondersteunen staat ook selenium en jodium, blijkbaar is selenium als supplement beter dan dat hele schildkliersupplement dan.
want zoals het nu is, is het niet okee.
Ik had nu deze
https://www.vitaminstore.nl/health/...een-Zink-90-tabs-Pharma-Nord-mineralen/P86962 daar zit wat selenium in, en ook nog het schildklier supplement van Golden Naturals dus. Met wat selnium erin.
Ik denk dat ik de selenium beter los kan nemen omdat ik vermoed dat dit krachtiger werkt.
Morgen maar halen.
Iemand ervaring met een goed seleniumsupplement? Anders vraag ik het toch maar weer in de winkel, iets van Solgar ofzo of Vitals.