Liesje ik zie dat jij veel hebt geplaatst.
Stelling in het boek Medical Medium
Ons immuunsysteem raakt niet in de war en valt onze eigen organen niet aan.
Deze stelling spreekt me wel aan. Even snel gezocht op Google maar lijkt niet gemakkelijk te vinden
Waarom ik met deze zin begin is: omdat er veel onwaarden omtrent gezondheid wordt verteld.
Dus wie het weet mag het zeggen.
Schildkliermed. is een min of meer onschuldig EERSTE hulpmiddel.
Voeding, kruiden en supplementen om beschadigde schildklier te herstellen (bijnieren, hypofyse, alvleesklier)
Atlantische dulse (rood zeewier) – wilde bosbessen, kiemen, koriander, knoflook, hennepzaden, kokosolie, paranoten, veenbessen.
Kruiden en supplementen
Zink, Spirulina, Blaaswier, Chroom, L-tyrosine, Aswagandha, Zoethoutwortel, Eleuthero (siber. ginseng) Citroenmelisse, Mangaan, Selenium, Vitamine D3, B-complex, Magnesium, EPA en DHA, Bacopa monnieri, Rubidium, Koper.
Ik heb ooit wel eens naast Thyreoidum iets geslikt, (heb potjes bewaard).
Thyroid Energie van NOW. met
vit B-6, Folate, vit B12, iodine, Zink, selenium, copper, L-thyrosine, Guggul, Aswagandha.
Van dit potje zei mijn huisarts: dat doet niets, behalve thyrosine.
Thyrotabs van Biotics met
L-thyrosine, magnesium, kiemen, mangaan, koper, Vit. A, jodium, selenium.
Ik zou dus 1 van de twee kunnen kopen of allebei.
Ik heb het hartstikke koud en ben verkouden en heb last van mijn ogen, zwarte vlekken voor mijn ogen.
Ik zelf stuitte nog op N-acetyl cystetine in combi met ribes nigrum, ik denk ook nog aan spirulina eventueel.
Alleen die N-acetyl durf ik niet zomaar te nemen vandaar dat ik even navraag doe nu. In plaats van de N-acetyl schijn je ook gewoon rauwe melk te kunnen drinken.
Stelling in het boek Medical Medium
Ons immuunsysteem raakt niet in de war en valt onze eigen organen niet aan.
Deze stelling spreekt me wel aan. Even snel gezocht op Google maar lijkt niet gemakkelijk te vinden
Waarom ik met deze zin begin is: omdat er veel onwaarden omtrent gezondheid wordt verteld.
Dus wie het weet mag het zeggen.
Schildkliermed. is een min of meer onschuldig EERSTE hulpmiddel.
Voeding, kruiden en supplementen om beschadigde schildklier te herstellen (bijnieren, hypofyse, alvleesklier)
Atlantische dulse (rood zeewier) – wilde bosbessen, kiemen, koriander, knoflook, hennepzaden, kokosolie, paranoten, veenbessen.
Kruiden en supplementen
Zink, Spirulina, Blaaswier, Chroom, L-tyrosine, Aswagandha, Zoethoutwortel, Eleuthero (siber. ginseng) Citroenmelisse, Mangaan, Selenium, Vitamine D3, B-complex, Magnesium, EPA en DHA, Bacopa monnieri, Rubidium, Koper.
Ik heb ooit wel eens naast Thyreoidum iets geslikt, (heb potjes bewaard).
Thyroid Energie van NOW. met
vit B-6, Folate, vit B12, iodine, Zink, selenium, copper, L-thyrosine, Guggul, Aswagandha.
Van dit potje zei mijn huisarts: dat doet niets, behalve thyrosine.
Thyrotabs van Biotics met
L-thyrosine, magnesium, kiemen, mangaan, koper, Vit. A, jodium, selenium.
Ik zou dus 1 van de twee kunnen kopen of allebei.
Ik heb het hartstikke koud en ben verkouden en heb last van mijn ogen, zwarte vlekken voor mijn ogen.
Ik zelf stuitte nog op N-acetyl cystetine in combi met ribes nigrum, ik denk ook nog aan spirulina eventueel.
Alleen die N-acetyl durf ik niet zomaar te nemen vandaar dat ik even navraag doe nu. In plaats van de N-acetyl schijn je ook gewoon rauwe melk te kunnen drinken.