Opnieuw voorstellen Celticmyst

Heb je op paier gekregen wat er precies is geprikt en hoe de uitslag was. Dat heb je nodig voor het geval ja naar een andere arts gaat en om later zelf nog eens te vergelijken.
Hoe komt het dan dat je je zo moe voelt?

Ja ik denk de schildklier Liesje en omdat ik nu gewoon uit balans ben!!!!!

Als ik oesters eet (dat doe ik nu iets vaker) voel ik me al wat beter.

Dit gaf ik al aan. Ik moet gewoon weer even in balans komen.

Een (natuur)arts verricht ook geen wonderen!
Ik maak me ook zorgen om mijn financieen.

Maargoed maandag ga ik met hem bellen.
De uitslagen heb ik op de mail gehad.

Ik merk dat ik me niet helemaal toppie voel.

Ik hoor maandag verder de uitslag van de natuurarts, in de zin wat, of hij nog tips heeft.
Ik werd wakker met een soort prop in mijn keel en een beetje duizelig. Ik was de halve nacht misselijk en nu nog.
Een soort pijn in m'n maag en last van m'n hoofd erbij. Wat koude rillingen.

Vanavond maar weer in een magnesium voetenbad en wat rust creeëren.

Ik heb wat jodium op de huid gedaan en ook de levertraan met boterolie vanochtend weer genomen, soms vergeet ik de levertraan. Hopelijk ga ik me snel wat beter voelen.

(Ja, ik eet ook nog gewoon hoor).

ps

het eten van oesters en zeegroente helpt mij echt, om me wat beter te voelen, en positief denken, want op dagen dat ik me zo voel, baal ik gewoon ontzettend.

Ik had hier al eerder over geschreven: Ik merk dat als ik oesters eet en wat zeegroente erbij ik me echt stukken beter voel. Het staat ook in de stukken van Mike, bij schildklier, dat het eten van oesters/zeegroente helpend kan zijn, nou dat is het bij mij zeker.

Maar elke dag oesters, dat schreef ik ook al eerder, dat kan natuurlijk niet, dat zou ongelooflijk duur worden.

Niemand eet denk ik elke dag oesters volgens mij. Al zou ik nu welk elke dag oesters willen !!!! Heeft iemand een tip, extra zink, extra vit D? Zodat ik niet steeds oesters hoef te kopen. Ik heb ze nu 'n paar keer gekocht maar het wordt natuurlijk belachelijk duur als je, ik noem maar wat, 3 keer per week een mandje oesters gaat kopen.

het advies vd natuurarts was, aangezien de vrije testosteron, het mannelijke hormoon te laag was, om gelelatineerde maca te gaan nemen.

Dus dat ga ik proberen.

Verder voel ik mij vandaag erg moe, maar dat komt ook omdat ik weinig slaap heb gehad, en het druk heb gehad.
Dus op tijd naar bed vanavond en eerst maar eens bijslapen.

Ik vind het maar een mager advies. Is alles mondeling gegaan of heeft hij nog iets op papier gezet of heb je zwelf aantekeningen gemaakt. .
En waar ben je dan zo moe van en hoe zit het met de schildklier?

Klopt Liesje.
Hij had het ook op de mail gezet.

Vrij testosteron was het enige wat echt te laag was, en a/d hand daarvan zei hij (nadat ik zelf al had gezegd dat ik het wil gaan slikken) dat ik idd de maca kan gaan nemen. Daarbij moest ik wel zelf zeggen dat ik dan de gelatineerde beter kan nemen

Volgens hem zou dit ervoor gaan zorgen dat ik mij wat energieker ga voelen.

Schildklier was goed.

toen ik bij hem was die dag was ik helemaal niet moe.
Ik ben niet altijd moe hoor Liesje!!!!!!!!

Maar volgens hem, om even concreet de vraag te beantwoorden, gaat dat moeie gevoel wat ik soms heb dus minder worden door de maca............... dat is alles wat ik erover kan zeggen nu!!!

Je hoeft toch niet de hele tijd dure oesters aan te schaffen. Mossselen en andere zeevruchten zullen dan hetzelfde effect sorteren.

Mike

ik wilde daar eigenlijk nog aan toevoegen dat het best zou kunnen dat er met die gegelatineerde maca ook nog veel voordeel te behalen valt. Muis heeft er ook goede ervaringen mee, en volgens Ron Veldhuis zou dit eventueel dus kunnen helpen. We gaan het zien... moet het wel geleverd worden natuurlijk...

Je hoeft toch niet de hele tijd dure oesters aan te schaffen. Mossselen en andere zeevruchten zullen dan hetzelfde effect sorteren.

Ze eet! En ook nog culinair!! ??
Goed zo! Maar idd, als het duur word kun je ook op zoek naar andere alternatieven. Knap dat je dat slijmerige goedje weg krijgt!
Het word nog wat met jou Celtic ?

Celtic weet je wat er allemaal geprikt is voor de schildklier? Je weet dat er vaa gezegd wordt alles is oke maar dan is dat niet zo.
Heb je de waardes op papier/of mail. zeg dat je alles wilt hebben op papier zodat je een volgende keer zelf kunt vergelijken.

Wat betreft de schildklier (ik heb het even opgezocht wat er geprikt is):
Schildklier-waarden van de hormonen T3 en T4 en TSH (hypophyse hormoon
wat de schildklier stimuleert): alle OK.
Ja ik heb het op de mail.

@Ben

er staat in het artikel dat suppletie met DHEA vanaf je 40e het overwegen waard is, en ik ben pas 32...

Ik heb de gelatineerde maca besteld https://unlimitedhealth.nl/original-superfoods-organic-gelatinised-maca-powder-100-gram.html?sqr=Gelatinised%20Maca&

en de DHEA https://xxlnutrition.com/nl/nld/natrol/dhea-50mg?gclid=EAIaIQobChMI5cHG6t6U2gIVorztCh2-xwpoEAQYAiABEgKF1fD_BwE

Ik voel me niet super vandaag, wat slap en duizelig.

Laten we hopen dat dit wat gaat helpen.

Ik probeer wel zo normaal mogelijk te eten maar het probleem van weinig eetlust is er nog steeds, dat is niet minder.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan