Opnieuw voorstellen Celticmyst

Ik ben echt vreselijk uit balans, ik heb steken in m'n maag, voel me echt niet goed. Hopelijk morgen al wat verbetering.... begrijp het zelf ook niet helemaal :(

Celticmist, hoe druk heb je het? Ik raad je aan om af en toe even te gaan liggen, op de bank of zo, tot je je wat beter voelt. Luister naar je lichaam. Zelf wissel ik ook steeds werk af met pauzes.
en volgens mij heb je inmiddels veel supplementen gekocht en slik je die ook allemaal?
Kan best zijn dat je nu te veel slikt.

nee, ik slik ze niet meer allemaal natuurlijk. Heb het drastisch omlaag gegooid hoor. Bovendien werkt de adrenal ook niet meer goed. Komt goed.

Was inderdaad gaan liggen en ademhaling gedaan.
Ook stress met een kennis.

Komt goed. Even rustig de dingen doen voor mezelf vandaag.

Ik heb rondgelopen... in een van mijn favoriete steden.

Het doet mij dikwijls toch wel verdriet om te zien hoe mensen in mijn omgeving achteruit gaan (fysieke degeneratie), door het eten van verkeerde voeding, door ondervoeding.

Ik merk dat in de communicatie met mensen veel. Soms pieker ik me kapot over waarom het contact loopt zoals het dan loopt, en dan denk ik later, ach ja, fysieke degeneratie, door het gebrek aan goede voedingsstoffen vertoont die en die dat gedrag. Zo kan ik dingen vaak beter begrijpen en beter plaatsen. iets wat ik heb geleerd, door mij in Weston Price te verdiepen. Dit heeft mij echt veel rust en inzicht gebracht. Het weten dat zoveel terug te voeren is op voeding.

Dit is ook iets wat bij mij naar boven kwam na de lezing van Mike in Midwoud. En ja een ander kun je niet veranderen. Iemand van dit forum zei mij eens "aan een dood paard kun je niet trekken". Het is gewoon zaak om goed voor mezelf te blijven zorgen. Ik heb een bepaalde wijsheid in pacht, weet hoe te eten, door gewoon mijn eigen weg te gaan in voedingsland, veel te lezen, veel te vragen ;), ik weet inmiddels wat goed voor me is.

Van de DHEAH had ik een variant besteld met maltodextrine, ieks. Kon ik nog annuleren, heb de andere besteld van bol.com nu. De gelatineerde maca vind ik kwa smaak niet zooo lekker. Maar wellicht neem ik die toch weer vanavond.

Vandaag had ik een goede dag en ik heb genoten van de zon en de mooie architectuur in de stad. Ik hoop dat jullie ook een fijne Paas hadden!

ps: Liesje, je vraagt dikwijls hoe ik dan toch zo moe kom. Ik moet je bekennen dat ik soms nog wel eens gluten eet. En daar kan ik echt heel moe van worden. Bijvoorbeeld het gekiemde roggebrood van Terasana, nou dat gaat eigenlijk helemaal niet goed. Bovendien ga ik hallucineren van gluten vooral van tarwegluten (is ook bekend dat het dit kan doen), als ik het niet eet heb ik nergens last van. Weer een inzicht.

ps ps: de mosselen e.d. hebben niet hetzelfde effect als de oesters, de oesters zijn winnaar. Maar, inderdaad, te duur om steeds te kopen.

Het doet mij dikwijls toch wel verdriet om te zien hoe mensen in mijn omgeving achteruit gaan (fysieke degeneratie), door het eten van verkeerde voeding, door ondervoeding.

Ik merk dat in de communicatie met mensen veel. Soms pieker ik me kapot over waarom het contact loopt zoals het dan loopt, en dan denk ik later, ach ja, fysieke degeneratie, door het gebrek aan goede voedingsstoffen vertoont die en die dat gedrag. Zo kan ik dingen vaak beter begrijpen en beter plaatsen. iets wat ik heb geleerd, door mij in Weston Price te verdiepen. Dit heeft mij echt veel rust en inzicht gebracht. Het weten dat zoveel terug te voeren is op voeding.

Dit is ook iets wat bij mij naar boven kwam na de lezing van Mike in Midwoud. En ja een ander kun je niet veranderen. Iemand van dit forum zei mij eens "aan een dood paard kun je niet trekken". Het is gewoon zaak om goed voor mezelf te blijven zorgen. Ik heb een bepaalde wijsheid in pacht, weet hoe te eten, door gewoon mijn eigen weg te gaan in voedingsland, veel te lezen, veel te vragen ;), ik weet inmiddels wat goed voor me is.

Van de DHEAH had ik een variant besteld met maltodextrine, ieks. Kon ik nog annuleren, heb de andere besteld van bol.com nu. De gelatineerde maca vind ik kwa smaak niet zooo lekker. Maar wellicht neem ik die toch weer vanavond.

Vandaag had ik een goede dag en ik heb genoten van de zon en de mooie architectuur in de stad. Ik hoop dat jullie ook een fijne Paas hadden!

ps: Liesje, je vraagt dikwijls hoe ik dan toch zo moe kom. Ik moet je bekennen dat ik soms nog wel eens gluten eet. En daar kan ik echt heel moe van worden. Bijvoorbeeld het gekiemde roggebrood van Terasana, nou dat gaat eigenlijk helemaal niet goed. Bovendien ga ik hallucineren van gluten vooral van tarwegluten (is ook bekend dat het dit kan doen), als ik het niet eet heb ik nergens last van. Weer een inzicht.

ps ps: de mosselen e.d. hebben niet hetzelfde effect als de oesters, de oesters zijn echt veruit de winnaar. Maar, inderdaad, te duur om steeds te kopen.

ps ps: de mosselen e.d. hebben niet hetzelfde effect als de oesters, de oesters zijn echt veruit de winnaar. Maar, inderdaad, te duur om steeds te kopen.

ps ps: de mosselen e.d. hebben niet hetzelfde effect als de oesters, de oesters zijn winnaar. Maar, inderdaad, te duur om steeds te kopen.

Vandaag had ik een mooie dag en ik heb genoten van de zon en de mooie architectuur in de stad. Ik hoop dat jullie ook een fijne Paas hadden!

ps ps: de mosselen e.d. hebben niet hetzelfde effect als de oesters, de oesters zijn winnaar. In combi met zeegroente. Maar, inderdaad, echt te duur om steeds te kopen.

Er wordt aanbevolen 50 mg DHEA per dag in dit artikel, voor vrouwen:
http://testosteronman.nl/supplementen/dhea-wetenschappelijk-bewezen-testosteron-booster/

Volgens de natuurarts moet ik 15 mg per dag en niet 50. Verwarrend.

Wat denken jullie??
Jullie slikken dat natuurlijk niet dus weten het wellicht niet.

Ik denk zelf dat ik maar op 50 ga zitten?

https://xxlnutrition.com/nl/nld/nat...MI9-jcgPSd2gIVhbftCh06OAHmEAQYAiABEgLVT_D_BwE deze is dus niet zo goed vanwege de maltodextrine

Deze lijkt me beter https://www.bol.com/nl/p/dhea-100-mg-life-extension/9200000036504907/

Ik moet bekennen dat ik het supplement van XXLnutrition dus wel al had besteld (met de maltodextrine erin) en dat ik er pas achter kwam toen het erin zat toen ik hetpotje al had opengemaakt. Dus tja.

Maargoed wat ik wilde zeggen
ik werd supermisselijk wakker vanmorgen, en duizelig, dat is niet echt oke, en dan bespreek ik dat met mensen die totaal geen benul hebben van weston price, dat moet ik dus niet doen (oude valkuil) want die snappen er werkelijk niets van.

Ik hoop dat het gauw beter gaat worden.
Ik begrijp niet helemaal wat dit is. Kan ook gebrek aan maagzuur zijn. Goed naar mezelf luisteren maar weer.

En eerder naar bed 's avonds en niet telang op mijn telefoon turen voor het slapen gaan bedenk ik me nu.

Er heerst ook iets, meerdere mensen om mij heen waren niet lekker.
Dus dit maar even afwachten. Ben er ook echt heel moe van.
(En daarbij wat Liesje zei, als ik iets met de bijnieren heb is dit idd niet in 'n jaartje over. Het blijft opletten). Ik heb het ook erg druk gehad natuurlijk, moet echt even goed op mezelf passen.

Heb gisteren de halve dag in bed gelegen.
Twijfel nog steeds over de 15 mg of 50 mg DHEA

Hopelijk red ik het straks nog om naar Oudendijk te gaan op de fiets, voor rauwemelkse roomboter.

ps het lijkt echt een soort buikgriep waar ik door getroffen ben. Als ik rechtop zit word ik al megamisselijk dan ga ik het liefste liggen. Dus dit moet gewoon even herstellen.

Ik heb mij even wat ingelezen over het ingrediënt "maltodextrine" wat soms toegevoegd wordt aan supplementen. Ook hier op het forum is er over geschreven, dat dit dus echt niet goed is.

Ik heb ongeveer drie keer het supplement met dit goedje erin genomen (omdat ik dus de verkeerde had besteld). Het betreft het DHEA supplement. Wellicht dat hier die vreselijke buikpijnen van kwamen.
Deze: https://xxlnutrition.com/nl/nld/natrol/dhea-50mg?variant_id=15206&gclid=Cj0KCQjwkpfWBRDZARIsAAfeXarOLH36tryJ8uWNvGPShy-Mz617cJBsAgbq_Y3uXA-UliEWTBkBePIaAl8uEALw_wcB

Ik neem het in ieder geval niet meer.

Tevens vraag ik mij nog steeds af, of de nieuwe DLEA die ik heb besteld (50 mg) niet te hoog is, maargoed dat is denk ik een beslissing die ik zelf moet maken.

Ik merk, dat ik er weer echt heel moe aan het worden ben, maar ik ga ook erg laat naar bed.
Misschien dat ik daarin nog wat kan verbeteren...

ik word die supplementen zo onderhand 'n beetje zat.
Ik vraag me af of ik op 'n gegeven moment zonder de adrenal zou kunnen.

Celticmyst, diep in mijn hart ben ik het ook een beetje zat al die supplementen, maar ik denk dat ik ze niet kan laten staan.
Vandaag was ik naar acupunctuur. Ik kan mijn warmte niet kwijt, heb steeds een jeukplek op mijn rug, ben licht duizelig.
Maar volgens arts komt dat doordat de energie (in energiebanen) niet goed doorloopt. Hij voelde precies in mijn nek waar het geblokkeerd is en op de rug ook.
Er zit daar momenteel iemand achter de balie die 3x een aanrijding heeft gehad en een wiplash, regulier werd gezegd het zit tussen je oren - maar via acup. is hij een heel stuk beter.
Heb je weleens ac.p. geprobeerd?

Is er misschien iemand die nog een pot Adrenal van Nutricology heeft staan, waar hij of zij wellicht niet goed op reageert? Ik zou hem graag overnemen.

De adrenal (Nutricology) is op. Gelukkig heb ik weer een potje besteld en komt het morgen weer. Ik slik er wel dingen bij zoals de schildkliersupport. Alleen de Adrenal dat ging niet echt.

Maar nu hij dus op is (ik dacht ik kan wel zonder) merk ik hoe ongelooflijk moe ik ben! Kan mezelf amper ertoe zetten om iets te doen. Dat is niet fijn.

Nog even doorgaan dan maar met de adrenal.

IK slik dus de adrenal van nutricology en daarbij neem ik schildklier support van Golden Naturals.

Omdat, toen ik de adrenal (ik ga er vandaag weer mee beginnen) alleen nam en niet die schildklier support merkte ik echt dat ik mij niet lekker voelde.

Aan de hand van Liesje haar tips (en omdat ik het 's morgens vaak koud had) ben ik de schildklier support toen gaan slikken. En ook ben ik dus de oesters dus gaan nemen, ook voor de schildklier, nu wel wat minder dan eerst, vind ze niet zo lekker meer.

Eerder kreeg ik commentaar dat ik teveel aannames deed.

Maar dit werkte dus wel. Ik las ook een verhaal van iemand anders op het forum die schildkliersuppletie erbij moest nemen dus er zijn wel meerderen die het doen.
Echter wordt er in Mikes stukken geen apart schildkliersupplement genoemd... wel selenium

Of het dus heel gangbaar is weet ik niet.

Wellicht heeft iemand hier in nog een tip voor mij?

(er wordt wel meer niet in de stukken genoemd, Q10 b.v. ook niet en die heeft mij ook erg geholpen dit dan weer op aanraden vd natuurarts)

Ik was nog wat vergeten toe te voegen. Zo'n pot schildklier support is 30 euro. Belachelijk.

Het wordt ook niet genoemd in het lijstje van Mike. Q10 trouwens ook niet maargoed die neem ik nog effe.

Wellicht kan ik zonder de schildkliersupport toe. Er zit overigens OOK ashwaganda in en ik herinner me een post van Mike waarin staat dat hij van mening was dat er betere alternatieven zijn dan ashwaganda.

Ik heb ook aswaganda capsules en rodiola nog staan. Ik neem het wel eens nog, als ik mij beter wil concentreren maar ik ben van mening dat het wel een beetje een downer is (de ashwaganda). Het dempt de boel (en dat vind ik vaak niet fijn).

Maar Ben was wel een voorstander van Ashwaganda en op sommige dagen als ik lange verslagen moest typen had ik er wel wat aan.

Het is een kwestie van even zelf aanvoelen in deze.
Binc adviseerde eerder om niet de ashwaganda te nemen als ik ook al adrenal gebruik herinner ik me, dus, wellicht zou zonder beter zijn!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan