Nu pas bijwerkingen, weer dezelfde licht- en donkerflitsen.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt volgende dag zijn ze al verdwenen. Ik had het vanochtend ook niet meer en gisteravond dus niks genomen( ik nam het steeds voor het slapen)Is binnen een dag weg. Als ik morgenvroeg wakker ben zijn ze verdwenen.
Mike
Als ik het goed begrijp heb jij 9 tabletten van 5 mg genomen. 9x5=45mg. en daarna 6x5=30 mgNu pas bijwerkingen, weer dezelfde licht- en donkerflitsen.
Mike
Datzelfde rekensommetje had ik ook al gemaakt, vandaar dat ik.overmorgen uitkom op 4 x 5 = 20 mg. De reden waarom ik het experiment ben aangegaan van eerst 9 tabletten en vandaag 6 is omdat de instructies voor schapen 1 tablet (5 mg) per 10 kg lichaamsgewicht is en ik wel houd van die dierlijke doses. Bij Ivermectine is het echter wel degelijk verstandig om de menselijke dosis aan te houden, heb ik gemerkt. Deze is 2 mg per 10 kg gewicht, wat neerkomt op gemiddeld 3 tabletten van 5 mg voor volwassen mannen en vrouwen.Als ik het goed begrijp heb jij 9 tabletten van 5 mg genomen. 9x5=45mg. en daarna 6x5=30 mg
Doorgaans is de dosis 0,2mg per kilo lichaamsgewicht. Volgens mij heb je ergens geschreven dat je 90 kg weegt, dan zou jouw dosis normaal gesproken 0,2x90= 18 mg moeten zijn.
Het zou kunnen dat je door de ruime overdosering die lichtflitsen waarneemt en anderen de donkere vlekken. Ik gok erop dat het te maken heeft dat ivermectine soms toch makkelijks de bloed hersen barrière
kan doorbreken, heb verschillende dierstudies gelezen over ivermectine en andere ontwormers bij dieren en het heeft te maken met het eiwit P-glycoproteïne. Kwam jaren geleden een hele interessante studie tegen van veulens die met vergiftigingsverschijnselen waren binnen gebracht, waarvan er 1 blind was, gelukkig was dat maar tijdelijk en is het diertje volledig hersteld.
Joe gebruikt Panacur C, gemaakt door Merck Animal Health. De verpakking voor kleine honden (10 pond) bevat drie zakjes van 1 gram. Elke gram Panacur C bevat 22,2 procent (222 mg) fenbendazol.
Zijn regime bestaat uit het nemen van een 1-gram pakje poeder (bevat 222 mg fenbendazol) elke dag gedurende drie dagen, en dan vier dagen vrij te nemen en het proces te herhalen. Hiervoor heeft hij één pakje per week nodig.
Ga je ook nog weer een keer bijv een Panacur kuur doen of blijf je je voorlopig richten op de Ivermectine?De nieuwe lading is vandaag gearriveerd!
Gisteren 4 tabletten Ivermectine genomen. Nul bijwerkingen. Wel positieve dingen te melden: ontlasting nog steeds en mijn zicht lijkt zelfs beter te worden, volgens mij zie ik scherper!
Mike