Privacy (op computer, telefoon en meer)

Klopt, voor veel zaken in Nederland (en meestal net over de grens waar politie dit ook weet) kan je het jaren redden. Rijbewijs verlopen... verlengen kan alleen met geldig ID. Het Nazi-NWO-EU-net sluit zich steeds verder...Nexit.
Met je vingerafdruk kunnen ze jouw vingerafdruk overal op plaatsen waar ze willen (dus niet alleen iets van Hollywood films), op een vermoord lijk, op het achtergebleven wapen, op het slot tijdens een inbraak. De biometrische database is ontoegankelijk voor jouw advocaat, want ... biometrie = bewijs, en ws ook geneuzel over 'privacy'. De privacy wetgeving was niet voor de slaafjes maar tegen de slaafjes.

Vrijbit

Dr. Rath Health Foundation (RHF)
De Nederlandse versie stond op een andere (Wordpress) website van RHF, maar WP is helaas ook Woke Bigtech en heeft die website verwijderd/geblokkeerd/geboekverbrand).

Klopt, voor veel zaken in Nederland (en meestal net over de grens waar politie dit ook weet) kan je het jaren redden. Rijbewijs verlopen... verlengen kan alleen met geldig ID. Het Nazi-NWO-EU-net sluit zich steeds verder...Nexit.
Met je vingerafdruk kunnen ze jouw vingerafdruk overal op plaatsen waar ze willen (dus niet alleen iets van Hollywood films), op een vermoord lijk, op het achtergebleven wapen, op het slot tijdens een inbraak. De biometrische database is ontoegankelijk voor jouw advocaat, want ... biometrie = bewijs, en ws ook geneuzel over 'privacy'. De privacy wetgeving was niet voor de slaafjes maar tegen de slaafjes.

Vrijbit

Dr. Rath Health Foundation (RHF)
De Nederlandse versie stond op een andere (Wordpress) website van RHF, maar WP is helaas ook Woke Bigtech en heeft die website verwijderd/geblokkeerd/geboekverbrand).
Als we teruggaan naar de oprichting van de economische gemeenschap van kolen en staal, waren het Duitse ministers die zeiden "dit moeten we uitbouwen naar een groot Europa met een centrale regering en 1 munt, deze politici waren afkomstig uit de nazi tijd en er zijn ook genoeg oud nazi's op hoge functies gekomen. Ze zijn aardig op weg en Klaus helpt goed mee met zn wef, en het achterlijke volk in nsbderland loopt lachend de afgrond in want de EU heeft voor vrede gezorgd de afgelopen 75 jaar, logisch dat ze 75 jaar vrede hebben de nazi's krijgen hun zin vrijwillig waarom oorlog als iedereen zich blind overgeeft aan nazi Duitsland 2.0

Die van Q 'N' is me voorbijgeschoten. Chips dacht dat ik alle posts gezien had :oops:. Nou ja, gezien misschien maar 'onthouden' ... 👨‍🎓

Rath boek vlgs mij ook foto's van dat soort Duitse ministers en verdragen etc. Lang geleden gelezen maar veel info en bewijs. IG farben: BASF, Bayer, Hoechst, Agfa, Chemische Fabrik Griesheim-Elektron, Chemische Fabrik vorm. Weiler Ter Meer. NaWWII weer opgedeeld maar zegt niets (Bayer kocht Monsanto met het glievesaat roundup). Dan heb j e niet 1 Nazi-bedrijf maar 6.

Overheden bespioneren telefoons en 'je kunt er bijna niks tegen doen'​

Video (4 min.) EenVandaag

Bekijk bijlage 1434

Bellerophon's hoogmoed kwam voor zijn val van Pegasus.

Via Telegram, Klokkenluiders:
[Doorgestuurd van 🔔Klokkenluiders🔔 voor 🕊vrijheid🕊 (Vrijheid)]
Beste allemaal....
Er worden driftig berichten gedeeld over het wel/niet veilig zijn van TG, Signal en allerlei apps.
Even voor de duidelijkheid: ik ben programmeur en al decennia zelfstandig. Weet dus echt wel waar het over gaat.

In de IT worden regelmatig apps en/of diensten opgezet die "veilig" zouden zijn. Zolang deze klein blijven zal de Big Tech er geen aandacht aan schenken, maar wanneer er voldoende mensen gebruik van maken zijn ze geen van allen veilig zoals de meesten dat graag zouden zien.

Zoals bekend zitten overal wel trollen en worden groepen in de gaten gehouden door overheidsdienaren. Het is een illusie om te denken dat je ooit ergens "veilig" en "anoniem" zult zijn.

Realiseer je dat welke app dan ook, ergens moeten ze gebruik gaan maken van DNS en infra die aangelegd is door de Big Tech. Indertijd was Parler safe en werd geprobeerd ze op te kopen. Toen dat niet lukte, werd de eigenaar onder druk gezet met wurgcontracten om nog op hun infra te mogen. Hierop besloot Parler dat ze dan een eigen netwerk zouden opbouwen zonder Big Tech invloed, maar hun contracten werden opgezegd en Parler ging offline. Ook een eigen serverpark hielp niet, want ergens op een bepaald punt zal een bedrijf toch gebruik moeten maken van de voorzieningen die in handen zijn van de Big Tech. Dat was de ondergang van Parler en zo waren er meer....

Wanneer je even zoekt zul je vinden dat Signal een top 4 heeft in bestuur die allen uit de Big Tech komen: Microsoft, Twitter, Google ....en Signal heeft een anonieme renteloze lening ontvangen die pas in 2050 moet worden vereffend met uitloop tot 2080.
Deze lening is slecht een paar slordige miljoen, dus blijkbaar voor de donateur kleingeld.

Telegram heeft met de nieuwe update geen gekke dingen gedaan. Ze vragen of je toegang wilt geven tot je microfoon (spraakberichten), toegang tot camera (beelden delen), toegang tot je foto's en files (voor als je iets wilt delen) en toegang tot je locatie. Ze brabbelen ook iets over Google en dat is waarschijnlijk de trigger waarop gereageerd wordt. Weet dat veel van jullie gebruik maken van Google docs, sheets, drive enz. en daarvan willen de meesten ook dingen delen. Die toestemming wordt daarvoor dus gevraagd.

Google heeft met FB en Whatsapp enge contracten gesloten en dwingen hun "partners" zich daarbij aan te sluiten. De meesten kunnen niet anders, maar sommige zoeken een alternatief zoals TG die een eigen APK heeft en wat je dus buiten Google om kunt installeren. Echter, ook dat is geen garantie dat t niet fout kan gaan.

Alle bovenstaande dingen kunnen dus handig zijn, maar ook enorm misbruikt worden. Voor een deel kan je zelf beslissen, een ander deel zal je nooit in de hand hebben omdat dat met Big Tech te maken heeft.
Wees dus bewust van wat je installeert, kies bewust wat je een app of dienst toestaat en gebruik (voor je eigen gemoedsrust) een fake naam.
Bedenk wel dat overheden en Big Tech niet kijken naar je schermnaam maar naar je mac-adres, IP-adres enz. Je kunt t lastiger maken door een VPN te gebruiken (neem dan geen Nord want dat ís ook Big Tech en heeft een crappie code waardoor ze al een paar keer alle anonimiteit weg hebben gegeven) en gebruik niet je eigen "thuisnetwerk" of wifi.

Maar ook dan...blijf alert en hou er constant rekening mee dat alles wat je schrijft of deelt meegelezen kan worden als ze echt willen. Die nieuwe privacywet klinkt leuk, maar trekken ze zich net zo weinig van aan als alle andere regels die ze al schonden.

Zullen we nu weer naast elkaar gaan staan en het regime omver werpen? Geen NWO, geen BBB en zeker geen China 2.0

Via Telegram, Klokkenluiders:
[Doorgestuurd van 🔔Klokkenluiders🔔 voor 🕊vrijheid🕊 (Vrijheid)]
Beste allemaal....
Er worden driftig berichten gedeeld over het wel/niet veilig zijn van TG, Signal en allerlei apps.
Even voor de duidelijkheid: ik ben programmeur en al decennia zelfstandig. Weet dus echt wel waar het over gaat.

In de IT worden regelmatig apps en/of diensten opgezet die "veilig" zouden zijn. Zolang deze klein blijven zal de Big Tech er geen aandacht aan schenken, maar wanneer er voldoende mensen gebruik van maken zijn ze geen van allen veilig zoals de meesten dat graag zouden zien.

Zoals bekend zitten overal wel trollen en worden groepen in de gaten gehouden door overheidsdienaren. Het is een illusie om te denken dat je ooit ergens "veilig" en "anoniem" zult zijn.

Realiseer je dat welke app dan ook, ergens moeten ze gebruik gaan maken van DNS en infra die aangelegd is door de Big Tech. Indertijd was Parler safe en werd geprobeerd ze op te kopen. Toen dat niet lukte, werd de eigenaar onder druk gezet met wurgcontracten om nog op hun infra te mogen. Hierop besloot Parler dat ze dan een eigen netwerk zouden opbouwen zonder Big Tech invloed, maar hun contracten werden opgezegd en Parler ging offline. Ook een eigen serverpark hielp niet, want ergens op een bepaald punt zal een bedrijf toch gebruik moeten maken van de voorzieningen die in handen zijn van de Big Tech. Dat was de ondergang van Parler en zo waren er meer....

Wanneer je even zoekt zul je vinden dat Signal een top 4 heeft in bestuur die allen uit de Big Tech komen: Microsoft, Twitter, Google ....en Signal heeft een anonieme renteloze lening ontvangen die pas in 2050 moet worden vereffend met uitloop tot 2080.
Deze lening is slecht een paar slordige miljoen, dus blijkbaar voor de donateur kleingeld.

Telegram heeft met de nieuwe update geen gekke dingen gedaan. Ze vragen of je toegang wilt geven tot je microfoon (spraakberichten), toegang tot camera (beelden delen), toegang tot je foto's en files (voor als je iets wilt delen) en toegang tot je locatie. Ze brabbelen ook iets over Google en dat is waarschijnlijk de trigger waarop gereageerd wordt. Weet dat veel van jullie gebruik maken van Google docs, sheets, drive enz. en daarvan willen de meesten ook dingen delen. Die toestemming wordt daarvoor dus gevraagd.

Google heeft met FB en Whatsapp enge contracten gesloten en dwingen hun "partners" zich daarbij aan te sluiten. De meesten kunnen niet anders, maar sommige zoeken een alternatief zoals TG die een eigen APK heeft en wat je dus buiten Google om kunt installeren. Echter, ook dat is geen garantie dat t niet fout kan gaan.

Alle bovenstaande dingen kunnen dus handig zijn, maar ook enorm misbruikt worden. Voor een deel kan je zelf beslissen, een ander deel zal je nooit in de hand hebben omdat dat met Big Tech te maken heeft.
Wees dus bewust van wat je installeert, kies bewust wat je een app of dienst toestaat en gebruik (voor je eigen gemoedsrust) een fake naam.
Bedenk wel dat overheden en Big Tech niet kijken naar je schermnaam maar naar je mac-adres, IP-adres enz. Je kunt t lastiger maken door een VPN te gebruiken (neem dan geen Nord want dat ís ook Big Tech en heeft een crappie code waardoor ze al een paar keer alle anonimiteit weg hebben gegeven) en gebruik niet je eigen "thuisnetwerk" of wifi.

Maar ook dan...blijf alert en hou er constant rekening mee dat alles wat je schrijft of deelt meegelezen kan worden als ze echt willen. Die nieuwe privacywet klinkt leuk, maar trekken ze zich net zo weinig van aan als alle andere regels die ze al schonden.

Zullen we nu weer naast elkaar gaan staan en het regime omver werpen? Geen NWO, geen BBB en zeker geen China 2.0
Nou lekker dan... Heb ik een tijdje geleden Nord VPN gedownload, is dat ook niet goed blijkbaar... Wat ik overigens al dacht... maar ja, welke VPN zou dan wel betrouwbaar zijn?🤔

Nou lekker dan... Heb ik een tijdje geleden Nord VPN gedownload, is dat ook niet goed blijkbaar... Wat ik overigens al dacht... maar ja, welke VPN zou dan wel betrouwbaar zijn?🤔
Blijkbaar is er niets betrouwbaar, meestal kijk ik daar niet eens meer naar.
Het is op telegram waar veel onzin langs komt

Ik weet niet of mijn vraag helemaal past binnen dit topic, maar ik doe een poging. Ik ben mezelf een beetje aan het ontGooglen en zie dat afbeeldingen van mij niet meer in de zoekresultaten van Google zichtbaar zijn, maar wel in Yahoo en Bing. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik zoekresultaten kan verwijderen uit laatstgenoemde zoekmachines? Foto's staan niet meer op de website maar zijn wel zichtbaar.

NordVPN link naar bewijs/info van de crappy code en verlies meerdere malen van anonimiteit en wie er aanBigTech dan achter zitten??

Ik ben de link kwijt, maar er is een tech guy online met eigen website die de top.. 50 (meer?) vpn services heeft vergeleken op onnoemelijk veel aspecten. Dan kan je zelf prioriteiten geven (een van mijn top 5 was ... waar is HQ? In Panama of Nederland/EU/USA = welke wetgeving kan data opeisen of laten bewaren = no log policy, of een 3-eyes land, a 10-eyes land etc).

Privacyhellen als Telegram of Twitter, Instagram, Signal, Messagers e.v.a. gebruik ik niet. Als je die bigtech dingen gebruikt en men blind alles op je pc/mobiel accepteert want ... anders geen app (=software), bespaar je dan de kosten van een VPN dienst. Je probeert 50 lekkende kranen (alle privacygegevens en communicatie van/met alle contacten op je telefoon) te dichten met 1 brakke afsluiter op de bodem van de Grote Oceaan. 😉

Wil men meer (controle over) privacy zal je heel breed (meer dan alleen apps) rigoreus stappen moeten nemen (ga weer zoveel mogelijk cash betalen, wijzig de 'ik wil u graag dienen/formuliertje invullen' mentaliteit in 'hier wordt geen informatie verschaft' houding. Zet de afstandschip betalen uit. Voorbeeld: elke leverancier die ik bel wil ... vakje mobiel is nog leeg, mogen we uw nummer ... NEE. Heeft u geen mobiel? (liegen kost minder tijd dan uitleggen).. NEE. Al eenmaal meegemaakt... maar het is bij ons systeem een verplicht veld ... "dan vult u uw mobiele nummer in .. is uw probleem. Bel uw ICT afdeling." 🤓

Ik weet niet of mijn vraag helemaal past binnen dit topic, maar ik doe een poging. Ik ben mezelf een beetje aan het ontGooglen en zie dat afbeeldingen van mij niet meer in de zoekresultaten van Google zichtbaar zijn, maar wel in Yahoo en Bing. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik zoekresultaten kan verwijderen uit laatstgenoemde zoekmachines? Foto's staan niet meer op de website maar zijn wel zichtbaar.
Eenmaal op internet = ALTIJD op internet.

Er zijn door die bedrijven geboden opties meestal om dingen te laten verwijderen. Nooit geprobeerd want decennia geprobeerd footprint online klein te houden ... mislukt sinds ik op fatsforum ben ..😇Het is flink zoeken naar waar dat bij bedrijven kan. En volgens mij is het nadeel dat je ze juist nog veel meer info moet geven (id kopie?) als bewijs dat jij het bent die een verwijderverzoek indient... je voedt het BigTech Beest dan nog verder met wat ze nog niet wisten.
Als je mazzel hebt updaten 'bots/crawlers' van Bing e.a. je website(s) eerdaags en verdwijnt het uit de zoekresultaten. Ga je de honderden ander zoekmachines ook allemaal proberen te legen? Eoi=Aoi.

Wel uitstekend plan om privacy serieus te nemen. (y)
Zoekmachines: qwant.com duckduckgo.com privacytools.io
Stop gebruik o.a. Google, Bing e.d. (of als laatste). Zij tonen jou wat zij vinden dat jij moet weten (meestal omdat die toppers G flink betalen voor die positie), niet wat je wilt weten. Duckduck gebruikt G-zoekmachine maar zet er een privacylaag tussen). Succes.

School District Tries Cameras in Classrooms with Different Viewing Angles and Ability to Pan, Tilt and Zoom

Hier heb ik persoonlijk wel ervaring mee. Bij ons magazijn werkten we met drie man, op elke verdieping zat centraal een oproep systeem waar men vanaf het kantoor ons een opdracht konden geven. Controleer de voorraad eens van dat artikel, er staat een vrachtwagen die gelost moet worden, etc

Op een dag werkte het oproep signaal en het rode lichtje niet meer.
Men kon ons dus niet opgemerkt afluisteren.
Ik maakte daar een opmerking over
De dag daarop nogmaals waar iedereen bij stond en dat ik dat niet wenste
De dag daarna, nog niet opgelost
Ik heb toen een meter tussen de hoofdkabel uitgesneden
Diezelfde morgen, wie heeft dat gedaan?
Ik natuurlijk, jullie nemen mij niet serieus
Systeem werd gerepareerd en nooit meer iets van gehoord
Werd daarna ook minder gebruikt

Hoorde gisteren nog een tip. Als je signal op je telefoon hebt, kun je via wifi bellen zonder je sim kaart. Zijn vrouw gebruikte het om minder zichtbaar/trackbaar te zijn om familie in het buitenland te bezoeken... Ben vergeten te vragen of dat dan niet via die wifi inlog alsnog te achterhalen is met welk toestel er gebeld is, dat bedacht ik vannacht pas...:unsure:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan