Nog altijd heb ik een haat-liefdeverhouding met rauwe melk. Lees zo veel positieve verhalen erover, maar reageer er ook niet echt goed op en krijg het na drie dagen gewoon niet meer weg. Bovendien twijfel ik een beetje over die opioïden (ja Mike, ik heb gelezen wat je daar ooit eens over geschreven hebt, maar ik ben toch geen voorstander van gerommel daarmee). Heb het in ieder geval al 3/4 keer geprobeerd en het beviel me niet.
Nu eet ik de laatste paar weken echt enorm anders (veel meer vet, veel minder koolhydraten, geen gluten en lactose), dus twijfel ik of ik het toch nog een keer zal proberen.... Gewoon even kijken of het inmiddels al beter bij me past (en het is zo veel makkelijker als je ergens heen moet in plaats van eten meesjouwen....). Maar toch. Ik blijf nog even doortwijfelen.
(En als je je afvraagt waarom ik het dan niet gewoon even ga halen en het uitprobeer: de boerderij is niet bij mij om de hoek en ik moet er dus wel echt even tijd voor vrijmaken. Op zich prima, maar niet als ik niet weet of ik er wel achter sta.)